SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Wat heb je gedronken?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
Beestjes, allemaal beestjes...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
kan ik me nog afmelden voor de meet? Ze zien allemaal beestjesquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
kan ik me nog afmelden voor de meet? Ze zien allemaal beestjes![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Bij Kootwijk zijn ook veel reetjes en zwijnen…quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat is wel super leuk, dan ga ik toch meequote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Kootwijk zijn ook veel reetjes en zwijnen…
Nou vertel maar danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Fine Young Cannibals - I'm Not The Man I Used To Be
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Fine Young Cannibals - Not The Man I Used To Be
Klinkt toch beter dan: 'ik ben mezelf niet of nooit geweest'.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Fine Young Cannibals - I'm Not The Man I Used To Be
Absoluutquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt toch beter dan: 'ik ben mezelf niet of nooit geweest'.
daar maken we wel tijd voorquote:
Klopt. Daarom staat deze in mijn Top 250, en mogen Acda & De Munnik fijn naar het verkeerde feest om daar voor gangmaker te spelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt toch beter dan: 'ik ben mezelf niet of nooit geweest'.
Bij de conclusiequote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag zelf bepalen waar je de knip legt in je verhaal…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |