Idk maar zou t graag wat vaker warm hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:46 schreef Faxie het volgende:
Waarom zijn vrouwen trouwens van die koukleumen?Bijna niks te spotten vandaag op het water
Geen probleem! Ga ik even zelf wat zoekenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, veel kijkplezier dan
[..]
Ja, zag later pas je voorkeursgenre. Daarin kan ik nu even niet iets bedenken.
Heuy doe dat ns nie!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:50 schreef Dqod het volgende:
Luikse warme wafel met nutella en slagroom. Bohhh![]()
Ik hou niet van Nutellaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:50 schreef Dqod het volgende:
Luikse warme wafel met nutella en slagroom. Bohhh![]()
Meer voor mij dusquote:
quote:
Wordt eens tijd danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoho, ik ben de kerncentrale hier in huisMijn vriend juist de koukleum.
Maar ik doe dan weer niet aan kiten.
Ik las iets over warme wafelsquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Idk maar zou t graag wat vaker warm hebben
Ken, das beterquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meer voor mij dus
Mja, met iets van warme kersen ofzo, is 't ook godse sexy
Hmmquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nutella maakt zelfs de meest gore dingen nog lekker
Waar kopen we dit buuf?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de allerbeste chocopasta everVind Nutella echt niet lekker meer nu ik deze ken
![]()
Jumbo. Of AH. Maar vooral de grotere, dus als je in de buurt zit van een grote Jumbo/AH dan is ie er sowieso.quote:
Kan zoveel op zo'n ding eh. 'T is ongelooflijk. I LOVE THE VARIATION!quote:
Hm volgende week ns kijken danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jumbo. Of AH. Maar vooral de grotere, dus als je in de buurt zit van een grote Jumbo/AH dan is ie er sowieso.
Zit melk in he. En in deze dan amandelmelk ipv koeienmelk. En alles wordt beter van amandelmelk, vind ik. Pannenkoeken met amandelmelk bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:04 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Vegan chocopasta? Komt normale choco van koeien of hoe moet ik dat zien?
Bolletje ijs ook er bij?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan zoveel op zo'n ding eh. 'T is ongelooflijk. I LOVE THE VARIATION!
Zekersteweten van welquote:
Warme caramelsaus?quote:
koeien, melk, stremsel dierlijk dus niet vegan..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:04 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Vegan chocopasta? Komt normale choco van koeien of hoe moet ik dat zien?
In welk opzicht?quote:
HHB hierbij kijken helpt ook nietquote:
Que?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Eten? Drinken? Seks?
Wasda?quote:
Heel Holland bakt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Que?
Luikse wafels man. Luikse wafels
[ afbeelding ]
/hvjjn
[..]
Wasda?
Wat een leukerdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Que?
[ afbeelding ]
/hvjjn
[..]
Wasda?
Lief hondje welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Que?
[ afbeelding ]
/hvjjn
[..]
Wasda?
Ohhhhhhquote:
Ooit werd die ook gepost eh. Toen wou ik zó graag dat glas en nóg heb ik 'm nietquote:
https://www.megagadgets.n(...)U9UHwbhoC-wgQAvD_BwEquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ooit werd die ook gepost eh. Toen wou ik zó graag dat glas en nóg heb ik 'm niet
Die is ook nice iddquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
https://www.megagadgets.n(...)U9UHwbhoC-wgQAvD_BwE
Niet zo groot als die van Amy, maar wel groot!
Ach, die sla je toch ineens achterover, kan je best!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is ook nice idd![]()
In die andere moet je 4 flessen wijn ingooien ofzo, da's wel wat veel van 't goeie
Ik doe mee. Nieuw geopende whiskybar gevonden. Rip bankrekening.quote:
Valt me tegen van jequote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is ook nice idd![]()
In die andere moet je 4 flessen wijn ingooien ofzo, da's wel wat veel van 't goeie
Kinky.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:31 schreef Senn88 het volgende:
Ga zo mijn badkamer dinges opmeten kijken of er een 2 p opblaasbad in past.
Die zet toch normaal buiten neer?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:31 schreef Senn88 het volgende:
Ga zo mijn badkamer dinges opmeten kijken of er een 2 p opblaasbad in past.
Nee deze is voor de badkamerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zet toch normaal buiten neer?
En: 2p?
Ik weet wanneer ik bescheiden moet zijn. Dit is zo'n moment.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, die sla je toch ineens achterover, kan je best!
Haha, echt hequote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is ook nice idd![]()
Cheers!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mee. Nieuw geopende whiskybar gevonden. Rip bankrekening.
Kan niet iedereen tevreden houdenquote:
Mijn blaas zal daarna nooit meer hetzelfde zijn :$quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, echt he
[..]
Cheers!
[ afbeelding ]
Als je maar jezelf tevreden houdtquote:
Ach, gewoon wat oudevrouwenluiers inslaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn blaas zal daarna nooit meer hetzelfde zijn :$
In een van de woningen waar ik begeleid heb gewoond stond een bad. lag ik best regelmatig in. Maar ik woon daar al jaren niet meer, en mis het eigenlijk ook niet...quote:
Je bent geen bier..quote:
Met Tena kun je niet vroeg genoeg beginnen, da's waarquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je maar jezelf tevreden houdt
[..]
Ach, gewoon wat oudevrouwenluiers inslaan.
Dat klopt. Ik ben Dqodquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, echt he
[..]
Cheers!
[ afbeelding ]
Zolang je jezelf maar tevreden houdt.quote:
Sws, mijn beste. Swsquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je jezelf maar tevreden houdt.
Oh spuit 11.
GMTAquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je jezelf maar tevreden houdt.
Oh spuit 11.
Boks!quote:
De enige echtequote:
Een constante factorquote:
Zo danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:19 schreef Senn88 het volgende:
Whahaha ik zit de bachelor te kijken bij gebrek aan ander vermaakt. Zegt zo’n chick die er bij de eerste ronde uitgaat jankend; ik zag echt een toekomst met hem en evt kinderen. Rustaaggg meid.
Ja bijzonder welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo dan![]()
Die had er overduidelijk zin in
Iig doel voor ogen, da's ook wat waardquote:
Was ze 16?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:19 schreef Senn88 het volgende:
Whahaha ik zit de bachelor te kijken bij gebrek aan ander vermaakt. Zegt zo’n chick die er bij de eerste ronde uitgaat jankend; ik zag echt een toekomst met hem en evt kinderen. Rustaaggg meid.
Ja, of juist richting menopauze. Tick tockquote:
Geweldig, dat stuk van 'mquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:19 schreef Senn88 het volgende:
Jij hebt ondertussen al een hele harem?quote:
Zij gaat ook hard. En ik vind 't prachtigquote:
Ik ren niet snel genoegquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt ondertussen al een hele harem?
No motorboating for youquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ren niet snel genoegEn ze horen m'n gehijg al van 100 meter
Ik vaar wel snel, dus misschien pik ik dit jaar wel een kitechickie opquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
No motorboating for you
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vaar wel snel, dus misschien pik ik dit jaar wel een kitechickie op
Ja voor mijn linker en mijn rechter bil. Maar mijn douche gedeelte is 6 cm te smalquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zet toch normaal buiten neer?
En: 2p?
Dat is het voordeel van opblaas, die kan zo'n verschil gewoon opvangen. Kan er alleen iets minder water in...quote:Op zondag 20 maart 2022 08:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja voor mijn linker en mijn rechter bil. Maar mijn douche gedeelte is 6 cm te smaldan maar weer door voor mijn plan b. Een opblaas jacuzzi
Hmz ja en toch vind ik dat een beetje eng. Tis best een duur ding..quote:Op zondag 20 maart 2022 10:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van opblaas, die kan zo'n verschil gewoon opvangen. Kan er alleen iets minder water in...
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hmz ja en toch vind ik dat een beetje eng. Tis best een duur ding..
https://tubble.com/nl/faq/quote:Ik heb een hele kleine badkamer, past de Tubble daar wel?
Meten is weten. De Tubble is flexibel en past in de meeste badkamers, maar niet in allemaal. We adviseren je om bij twijfel eerst de ruimte in je badkamer op te meten, voorafgaand aan je bestelling.
De Tubble heeft de volgende afmetingen: 158 cm (l) * 78 cm (b) * 54 cm (h) (bij de hoofdsteun, aan het voeteneinde is hij 44cm hoog).
Het bad is flexibel, hierdoor zal het ook passen in een 10% kleinere ruimte van ca. 143 cm (l) * 71 cm (b). Uiteraard heb je dan ook iets minder binnenruimte in het bad.
Buffy hebben wij drie maanden terug helemaal opnieuw gekeken. Daarna heb ik zelf nog Angel gekeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:57 schreef Dqod het volgende:
@:Yvie_Lu
[ afbeelding ]
Zin om weer te kijken nu
Nice going!quote:Op zondag 20 maart 2022 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Bijzonder een bad in de badkamer voor mensen zonder bad. Kende ik nog niet en ik ben dol op badderen.
[..]
Buffy hebben wij drie maanden terug helemaal opnieuw gekeken. Daarna heb ik zelf nog Angel gekeken.
Blijft leuk![]()
Daarna Dollhouse gekeken, ook Joss Whedon. Staat nu op Disney+.
Goed hoor, beetje moe. Terug naar kantoor valt een beetje tegen. Gelukkig morgen lekker vrij, beetje schoonmaken enzoquote:Op zondag 20 maart 2022 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nice going!
Zelf weer bezig met Angel right now en dalijk toch ook maar weer Buffy in z'n geheel.
Dollhouse is ongelooflijk awesome idd. Ook alweer een flink aantal jaren terug voor me
En, het belangrijkste; hoe is het met jou
Damn, die taart ziet er goed uit. Dat wordt ff naar de Jumbo straksquote:Op zondag 20 maart 2022 13:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje moe. Terug naar kantoor valt een beetje tegen. Gelukkig morgen lekker vrij, beetje schoonmaken enzo
En we hadden gisteren mensen op visite dus een goed excuus voor taart.
We hadden van de Jumbo een onverwacht lekkere gevonden: https://hallo.jumbo.com/g(...)ei-brownievlaai-half
Jij nog genoten van het zonnetje gisteren?
En wat is daar anders aan tov elk ander willekeurige moment in de week?quote:
Its existence has been announced and confirmedquote:Op zondag 20 maart 2022 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat is daar anders aan tov elk ander willekeurige moment in de week?
Dit.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Its existence has been announced and confirmed
Oh je bent al wezen kijkenquote:Op zondag 20 maart 2022 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit.
En nu heb ik er ook andere taarten gezien.
Op de website hé.quote:Op zondag 20 maart 2022 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh je bent al wezen kijken
Welke nog meer?
Better than pr0nquote:Op zondag 20 maart 2022 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de website hé.
https://hallo.jumbo.com/g(...)kie-dough-vlaai-half
https://hallo.jumbo.com/g(...)-chocoladevlaai-half
Maak 't nog moeilijker heyquote:
Dat is mij ook wel eens overkomen.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef Senn88 het volgende:
Top. Burritos gaan maken alles klaar. Geen wraps gekocht..
Gewoon lekker zo eten als bonen prutje dan. Ook lekkerquote:Op zondag 20 maart 2022 17:08 schreef Senn88 het volgende:
Top. Burritos gaan maken alles klaar. Geen wraps gekocht..
Heb toch maar wraps gehaald. Anders was het niet afquote:Op zondag 20 maart 2022 17:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon lekker zo eten als bonen prutje dan. Ook lekker
Het klinkt niet heel erg superfantastisch, nee.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:28 schreef gcjoel het volgende:
Ik at spaghetti met pompoen![]()
Vind het maar mwoah.
Nee zelf gegoogled.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het klinkt niet heel erg superfantastisch, nee.
Zelf bedacht? Of at je bij iemand
't is wel mooi doel/oplossingsgericht, waarvoor kudosquote:Op zondag 20 maart 2022 19:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee zelf gegoogled.
De pompoen moest op en ik wilde pasta
Niks mis met een beetje edgen.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:03 schreef Dqod het volgende:
Erotiserend om die taart in de winkel te zien, maar toch maar niet gehaald.
Binnenkort wel een keertje. Nu is het spekkoek geworden
quote:
Chocolat chip cookiequote:Op zondag 20 maart 2022 19:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
't is wel mooi doel/oplossingsgericht, waarvoor kudos
Gewoon lekker gaan snacken, mits je nog trek hebt
Amateur.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:44 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Exactly. Ik wacht wel tot mr. Dkut er weer is. Halve taart in m'n eentje vind ik ook wel aardig heftig
De kans op spijt als je dat ding eenmaal naar binnen hebt gepropt in je eentje is best aanwezig idd.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:44 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Exactly. Ik wacht wel tot mr. Dkut er weer is. Halve taart in m'n eentje vind ik ook wel aardig heftig
Oefffquote:
Sorryquote:
Treurig ja.quote:
Learned to savour the taste weet je. Dan moet je 't niet te bont makenquote:Op zondag 20 maart 2022 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kans op spijt als je dat ding eenmaal naar binnen hebt gepropt in je eentje is best aanwezig idd.
Eensquote:Op zondag 20 maart 2022 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Learned to savour the taste weet je. Dan moet je 't niet te bont maken
quote:
Whut?! Noooquote:
Zeker bij zo'n matige supermarkt vlaai. Dat is het echt niet waard, 1 puntje is zat.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kans op spijt als je dat ding eenmaal naar binnen hebt gepropt in je eentje is best aanwezig idd.
Meestal wel ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker bij zo'n matige supermarkt vlaai. Dat is het echt niet waard, 1 puntje is zat.
Da's minder. Les voor mij, maar dat zie ik helemaal zittenquote:
Hele week thuiswerken denk ik. De rust en stilte.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hele week thuiswerken denk ik. De rust en stilte.
Wat chocolade betreft vertrouw ik niet zo op yvie. Die is iets te gek op alles met chocoladequote:Op zondag 20 maart 2022 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meestal wel ja.
Toch vertrouw ik op Yvie's oordeel
[..]
Da's minder. Les voor mij, maar dat zie ik helemaal zitten
Yvie niet vertrouwenquote:Op zondag 20 maart 2022 20:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat chocolade betreft vertrouw ik niet zo op yvie. Die is iets te gek op alles met chocolade
Uhm, geen idee.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:19 schreef gcjoel het volgende:
Waarom komt angel ineens terug in de laatste aflevering? Ik was inmiddels helemaal voor Spike. Hij speelt met mijn gevoel
Welke laatste aflevering?quote:Op zondag 20 maart 2022 23:19 schreef gcjoel het volgende:
Waarom komt angel ineens terug in de laatste aflevering? Ik was inmiddels helemaal voor Spike. Hij speelt met mijn gevoel
Och ja, dat is ook zoquote:
Ja zit er wel over na te denken, maar zag dat het nog 5 seizoenen zijn en heb Disney al opgezegd per 7 april.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Och ja, dat is ook zo
'T komt allemaal goed gcjoel. Zoiets dan. Gewoon hierna verder gaan met Angel (als serie dus)
Dat red je makkelijkquote:Op maandag 21 maart 2022 08:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zit er wel over na te denken, maar zag dat het nog 5 seizoenen zijn en heb Disney al opgezegd per 7 april.
Heb je allemaal geen tijd voor met die verbouwing.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zit er wel over na te denken, maar zag dat het nog 5 seizoenen zijn en heb Disney al opgezegd per 7 april.
Hmm, misschien toch proberen dan, want Angelquote:Op maandag 21 maart 2022 08:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat red je makkelijk. Klein weekje hier en zit alweer im s4.
En anders mag je mn dvdbox lenen, zolang ik 'm maar terugkrijg
Daarom ook opgezegdquote:Op maandag 21 maart 2022 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je allemaal geen tijd voor met die verbouwing.
Ik heb het vorige maand juist afgesloten. Goede timing met HBO erbij. Kom niet meer van de bank.quote:
Hell yeahquote:Op maandag 21 maart 2022 08:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hmm, misschien toch proberen dan, want Angel
Haat aan zulke mensen!quote:Op maandag 21 maart 2022 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen die hun auto bij een zelf betalen tankpomp laten staan om binnen nog 'even' een broodje/koffie/whatever te scoren en daar vervolgens een kwartier over doen moeten echt een nekschot krijgenZet verdomme je auto dan gewoon op de parkeerplaats voor de shop zodat anderen kunnen tanken
![]()
/einderant
Goedemorgen
Eens wel. Vooral van die huisvrouwen die meteen besluiten de boodschappen te doen omdat er een SPAR in zitquote:Op maandag 21 maart 2022 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen die hun auto bij een zelf betalen tankpomp laten staan om binnen nog 'even' een broodje/koffie/whatever te scoren en daar vervolgens een kwartier over doen moeten echt een nekschot krijgenZet verdomme je auto dan gewoon op de parkeerplaats voor de shop zodat anderen kunnen tanken
![]()
/einderant
Goedemorgen
terechte klacht.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
/einderant
Goedemorgen
Echt aso iddquote:Op maandag 21 maart 2022 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
/einderant
Goedemorgen
Eenschquote:Op maandag 21 maart 2022 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
/einderant
Goedemorgen
Daarom tank ik bij die onbemande stations. Volgooien en weg.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Blij dat ik niet de enige ben die dat niet vind kunnen
Ja, deed ik ook altijd. Maar nu heb ik een tankpas en moet ik bijquote:Op maandag 21 maart 2022 09:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom tank ik bij die onbemande stations. Volgooien en weg.
Ik had ook een kaart van shell. Was wel lekker airmiles sparen,quote:Op maandag 21 maart 2022 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, deed ik ook altijd. Maar nu heb ik een tankpas en moet ik bijShell
tanken. De enige bij mij in de buurt heeft dus wel van die zelfbedieningspompen maar ook een shop erbij.
Ik heb ook een tankpas, en kan overal tanken in Nederlandquote:Op maandag 21 maart 2022 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, deed ik ook altijd. Maar nu heb ik een tankpas en moet ik bijShell
tanken. De enige bij mij in de buurt heeft dus wel van die zelfbedieningspompen maar ook een shop erbij.
Die spaar ik niet. Moet ik misschien maar eens mee beginnen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had ook een kaart van shell. Was wel lekker airmiles sparen,
nu een andere kart helaas.
Jaloers.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ook een tankpas, en kan overal tanken in Nederland
Jaja, blabla, voor sommige functies kan dat niet (volledig).quote:Op maandag 21 maart 2022 09:12 schreef Barbusse het volgende:
Gewoon thuiswerken, dan heb je dat gezeik ook niet.
Precies, je auto loopt ook niet op waterquote:Op maandag 21 maart 2022 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die spaar ik niet. Moet ik misschien maar eens mee beginnen.
[..]
Jaloers.
Ik ben principieel tegen Shell, dus vind het wel kut dat ik daar moet tanken. Maar goed, ik hoef niet zelf te betalen dus daarvoor zet ik mijn principes maar even aan de kant
Wat deed ik op de plee danquote:Op maandag 21 maart 2022 09:12 schreef Barbusse het volgende:
Gewoon thuiswerken, dan heb je dat gezeik ook niet.
Afvoeren.quote:
But what. What. That is the questionquote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaja, blabla, voor sommige functies kan dat niet (volledig).
Een pomp bezet houden omdat je koffie aan het drinken was terwijl buurmeisje wilde tanken?quote:
Dat zou ik haar nooit aandoen.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Een pomp bezet houden omdat je koffie aan het drinken was terwijl buurmeisje wilde tanken?
Jij kijkt nooit voor je doortrekt?quote:
Thijs, het is ochtend ja?! GA NIET ZO DIEPZINNIG LOPEN DOENquote:
Nee, dat diepzinnig doet je bowel movement welquote:Op maandag 21 maart 2022 09:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thijs, het is ochtend ja?! GA NIET ZO DIEPZINNIG LOPEN DOEN
Goede reden om even lekker te road ragen Op de maandagochtend lijkt me.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zou ik wel knap vinden, als Dqod helemaal in Amersfoort een pomp bezet zou houden met haar fiets vanuit Enschede
quote:Op maandag 21 maart 2022 09:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede reden om even lekker te road ragen Op de maandagochtend lijkt me.
[ afbeelding ]
Zou het nu bijna willen proberen. Misschien met voldoende mentale wilskracht? Let me know if it worksquote:Op maandag 21 maart 2022 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zou ik wel knap vinden, als Dqod helemaal in Amersfoort een pomp bezet zou houden met haar fiets vanuit Enschede
Niks aan gelogen iddquote:Op maandag 21 maart 2022 09:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat diepzinnig doet je bowel movement wel
Weet je niet meer welke trein?quote:
Die posts hierboven. Te lang afwezig geweest op da fokz :$quote:
Nee.quote:
Moet morgen naar Utrecht. Als morgenochtend net zo gaat als vandaag voorzie ik een wisselstoring ergensquote:Op maandag 21 maart 2022 10:52 schreef Dqod het volgende:
En dag, goede humeur. Treinuitval is een bitch
't is toch om te janken, nietquote:Op maandag 21 maart 2022 10:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet morgen naar Utrecht. Als morgenochtend net zo gaat als vandaag voorzie ik een wisselstoring ergens
quote:Op maandag 21 maart 2022 09:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede reden om even lekker te road ragen Op de maandagochtend lijkt me.
[ afbeelding ]
Haha, dat jij helemaal hiernaartoe fietst? Je bent welkomquote:Op maandag 21 maart 2022 09:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou het nu bijna willen proberen. Misschien met voldoende mentale wilskracht? Let me know if it works
Dan denk ik aan Hosti die met Cali al in de olie in het Vondelpark verscheenquote:Op maandag 21 maart 2022 11:27 schreef Barbusse het volgende:
Iedere keer als iemand hier iets zegt over treinen moet ik denken aan Hosti met z'n treinbier![]()
Heb er nu wel de tijd voor, maar. Hmmm, nee ik sla toch over :pquote:Op maandag 21 maart 2022 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moest me inhouden, want mijn baby zat achterin. Maar toen ik haar had afgezet bij de opvang heb ik wel de muziek even hard gezet om de woede eruit te krijgen
[..]
Haha, dat jij helemaal hiernaartoe fietst? Je bent welkom
met die meet toen?quote:Op maandag 21 maart 2022 11:31 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dan denk ik aan Hosti die met Cali al in de olie in het Vondelpark verscheen
quote:Op maandag 21 maart 2022 11:31 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Kusje op je sadquote:Op maandag 21 maart 2022 11:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb er nu wel de tijd voor, maar. Hmmm, nee ik sla toch over :p
Tevens sad nu, dus eerst ff lekker mopen thuis
Cali in de oliequote:Op maandag 21 maart 2022 11:31 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Buks?quote:
Thnx beebquote:
Dat klinkt echt super lekkerquote:Op maandag 21 maart 2022 11:51 schreef Debsterr het volgende:
Ik had zaterdag een chocolade pudding broodje. Boh.
Dat scheeltquote:Op maandag 21 maart 2022 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thnx beeb
Gelukkig is het wel prachtig weer, dat helpt
Snap ik. Je hebt wel meteen ontbijt op na zo'n ding maar omnomnom.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat klinkt echt super lekker![]()
Nu wil ik ook
[..]
Dat scheeltLekker wandelen ofzo
Definitely. Of op z'n minste onmeunig hard chillen buiten, in 't zonnetjequote:Op maandag 21 maart 2022 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat klinkt echt super lekker![]()
Nu wil ik ook
[..]
Dat scheeltLekker wandelen ofzo
2015? Was jij daar? Wie was jequote:
Ja 2015 alweer. Ik was die ene, je weet welquote:Op maandag 21 maart 2022 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
2015? Was jij daar? Wie was je
Gvd, allemaal vragen nu
Nee, ik weet nog steeds helemaal niksquote:Op maandag 21 maart 2022 12:05 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja 2015 alweer. Ik was die ene, je weet wel
Waar haal je dat?quote:Op maandag 21 maart 2022 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snap ik. Je hebt wel meteen ontbijt op na zo'n ding maar omnomnom.
Hi!quote:Op maandag 21 maart 2022 11:31 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Yupquote:Op maandag 21 maart 2022 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar haal je dat?![]()
Zeker bij een lokale bakker
quote:
Best wel cute, niet?quote:
En groovy.quote:
Lief!quote:Op maandag 21 maart 2022 12:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
YupKM was heel lief naar de bakker om de hoek gewandeld.
yeah baby, yeahquote:
Daar was ik nu anders ook geweest, ware het niet voor een uitgevallen treinquote:
Had dat even eerder laten weten ben half Nederland met de auto doorgekart:Pquote:Op maandag 21 maart 2022 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar was ik nu anders ook geweest, ware het niet voor een uitgevallen trein
Ja verdommequote:Op maandag 21 maart 2022 14:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Had dat even eerder laten weten ben half Nederland met de auto doorgekart:P
Nou, ik heb een promotie dadelijk dus ben nu aan het beslissen wat ik aan ga trekken. Maar de volgende keer dat ik hier ben is pas weer in juliquote:Op maandag 21 maart 2022 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja verdommeserieus
!
Wel superlief van je, ook serieus.
Mocht je vaker die kant op gaan en het aanbod blijft staan, dan laat ik je dat zeker graag weten.
Ik mis teveel praktijk zo
Zie post onder je. Goede vriendin en oud- collega gaat promoverenquote:Op maandag 21 maart 2022 14:31 schreef Dqod het volgende:
Wat ging je daar doen dan, als ik zo vrij mag zijn?
Ahh, tofquote:Op maandag 21 maart 2022 14:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Zie post onder je. Goede vriendin en oud- collega gaat promoveren
App maar pics dan adviseer ik wel. Al neig ik naar jurkje, want die omschrijf je met 'mooi' en die jumpsuit niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:32 schreef Californium het volgende:
Zie post onder je. Goede vriendin en oud- collega gaat promoveren![]()
Dus heb een mooi jurkje of een jumpsuit. Keuze is te moeilijk
Maar omdat jurkje zo standaard is. Maar incomingquote:Op maandag 21 maart 2022 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
App maar pics dan adviseer ik wel. Al neig ik naar jurkje, want die omschrijf je met 'mooi' en die jumpsuit niet.
Zal ik ff een appgroep aanmaken?quote:Op maandag 21 maart 2022 14:35 schreef Dqod het volgende:
Wat Air zegt, want jurkjes
Ik moet weer nieuwe, ben te fatty geworden voor m'n oude
Ligt eraan wie er verder nog in zittenquote:
Is dat vandaag?quote:
Snotverquote:Op maandag 21 maart 2022 14:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
*kijkt verdwaasd naar chewbacca-benen*
Blind geworden ook. Die arme dingen hebben al veel te lang geen zonlicht gezien.quote:
Als de promovendus 58 jaar oud is.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:46 schreef Vaiana het volgende:
Ohja kak. Ik moet nog iets kopen voor de promotie waar ik morgen heen ga. Bloemen is wel leuk, toch?
Ze is net zo oud als ik. Maar alcohol hoeft ze niet, dus wat anders?quote:
Nou ja, dat dus. het persoonlijke zou ik vooral naar zoeken en als ze heel erg houdt van planten dan is bloemen best logisch. Variatie erop; geef een lunchafspraak met jezelf cadeau en ga daarvoor/erna bij een tuincentrum een leuke plant voor in huis kopen zodat ze een blijvende herinnering heeft.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:50 schreef Vaiana het volgende:
Ze is net zo oud als ik. Maar alcohol hoeft ze niet, dus wat anders?Ze is heel erg van planten, dus bloemen voelde wel logisch.
Ohja dat is idd wel persoonlijker en leuk.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. het persoonlijke zou ik vooral naar zoeken en als ze heel erg houdt van planten dan is bloemen best logisch. Variatie erop; geef een lunchafspraak met jezelf cadeau en ga daarvoor/erna bij een tuincentrum een leuke plant voor in huis kopen zodat ze een blijvende herinnering heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2022 14:53 schreef Vaiana het volgende:
Ohja dat is idd wel persoonlijker en leuk.Gewoon niet op komen dagen zodat helder is hoeveel die vriendschap je waard is. Wel een kaartje met 'gefeliciteerd' sturen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Bloemen lijkt me prima hoor, of een leuk plantje.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:50 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ze is net zo oud als ik. Maar alcohol hoeft ze niet, dus wat anders?Ze is heel erg van planten, dus bloemen voelde wel logisch.
quote:Op maandag 21 maart 2022 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon niet op komen dagen zodat helder is hoeveel die vriendschap je waard is. Wel een kaartje met 'gefeliciteerd' sturen natuurlijk.
Veel plezier alvast morgen. Heb jij ook nog outfit advies nodig?quote:Op maandag 21 maart 2022 14:58 schreef Vaiana het volgende:
Ja nee daar ben ik dus te lief voor. Dus ik heb op mijn vrije dag gewerkt zodat ik zonder een hele vakantiedag te gebruiken er toch gewoon bij kan zijn morgen. En dan neem ik dus een mooie bos bloemen mee.
Je likete een post van 7 jaar geleden.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:38 schreef Dqod het volgende:
Weirdly nostalgic allemaal wel.
Maar komt vast ook door bier, zon en muziek en oude topics doorspitten en jurkjes en, nja. Alles
7 jaar geleden kon dat nog niet, dus heeft ze het moeten onthouden tot nuquote:Op maandag 21 maart 2022 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je likete een post van 7 jaar geleden.
Lol, welkequote:Op maandag 21 maart 2022 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je likete een post van 7 jaar geleden.
Mocht je willen.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel plezier alvast morgen. Heb jij ook nog outfit advies nodig?
Hmmm, ik kan 't me ff niet voor de geest halen. Zal wsl wel per ongeluk gegaan zijn op mobiel ofzoquote:
Ik kan een abonnement aanraden.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan 't me ff niet voor de geest halen. Zal wsl wel per ongeluk gegaan zijn op mobiel ofzo
Met die nare ads de hele tijd
Ach nah, vind 't voor nu wel goedquote:
Jammer dit.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmm, ik kan 't me ff niet voor de geest halen. Zal wsl wel per ongeluk gegaan zijn op mobiel ofzo
Met die nare ads de hele tijd
Ja daar heb je geen oude topics voor nodigquote:Op maandag 21 maart 2022 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach nah, vind 't voor nu wel goed
Wederom op fok posten is nog steeds voor de leuk en om lekker ouwe topics weer door te bladeren
En mezelf uitlachen om rare fratsen
Ja hallo, weet jij met hoeveel mensen ik heb geTC'd back in the days? HELP ME DANquote:
Ik kan nog steeds smakelijk om mezelf lachen jaquote:Op maandag 21 maart 2022 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja daar heb je geen oude topics voor nodig
Deel het hier.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach nah, vind 't voor nu wel goed
Wederom op fok posten is nog steeds voor de leuk en om lekker ouwe topics weer door te bladeren
En mezelf uitlachen om rare fratsen
Wat, precies?quote:
rare fratsenquote:
Ja, nou, bedoelde voor nu meer rare fratsen van wat ik neerplempte of da fokz :$quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 17:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, nou, bedoelde voor nu meer rare fratsen van wat ik neerplempte of da fokz :$
'T is leuk, 't is beschamend en tenenkrommend, maar vooral leuk
Zal vanzelf wel weer een keer een uitspatting hebben, denk ik, dan tag ik je
hulp nodig?quote:Op maandag 21 maart 2022 18:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit iets tussen m'n kiezen, kanikniebijnie
Lief, maar ik frot dalijk m'n eigen vuist wel ff naar binnen :$quote:
bedankt voor dit beeld in mijn hoofd.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lief, maar ik frot dalijk m'n eigen vuist wel ff naar binnen :$
Met liefde. Immerquote:Op maandag 21 maart 2022 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedankt voor dit beeld in mijn hoofd.
fijn dat ik altijd op je kan rekenenquote:
Fijn dat ik dit teweeg kan brengenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fijn dat ik altijd op je kan rekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |