Idk maar zou t graag wat vaker warm hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:46 schreef Faxie het volgende:
Waarom zijn vrouwen trouwens van die koukleumen?Bijna niks te spotten vandaag op het water
Geen probleem! Ga ik even zelf wat zoekenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, veel kijkplezier dan
[..]
Ja, zag later pas je voorkeursgenre. Daarin kan ik nu even niet iets bedenken.
Heuy doe dat ns nie!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:50 schreef Dqod het volgende:
Luikse warme wafel met nutella en slagroom. Bohhh![]()
Ik hou niet van Nutellaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:50 schreef Dqod het volgende:
Luikse warme wafel met nutella en slagroom. Bohhh![]()
Meer voor mij dusquote:
quote:
Wordt eens tijd danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoho, ik ben de kerncentrale hier in huisMijn vriend juist de koukleum.
Maar ik doe dan weer niet aan kiten.
Ik las iets over warme wafelsquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Idk maar zou t graag wat vaker warm hebben
Ken, das beterquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meer voor mij dus
Mja, met iets van warme kersen ofzo, is 't ook godse sexy
Hmmquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nutella maakt zelfs de meest gore dingen nog lekker
Waar kopen we dit buuf?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de allerbeste chocopasta everVind Nutella echt niet lekker meer nu ik deze ken
![]()
Jumbo. Of AH. Maar vooral de grotere, dus als je in de buurt zit van een grote Jumbo/AH dan is ie er sowieso.quote:
Kan zoveel op zo'n ding eh. 'T is ongelooflijk. I LOVE THE VARIATION!quote:
Hm volgende week ns kijken danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jumbo. Of AH. Maar vooral de grotere, dus als je in de buurt zit van een grote Jumbo/AH dan is ie er sowieso.
Zit melk in he. En in deze dan amandelmelk ipv koeienmelk. En alles wordt beter van amandelmelk, vind ik. Pannenkoeken met amandelmelk bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:04 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Vegan chocopasta? Komt normale choco van koeien of hoe moet ik dat zien?
Bolletje ijs ook er bij?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan zoveel op zo'n ding eh. 'T is ongelooflijk. I LOVE THE VARIATION!
Zekersteweten van welquote:
Warme caramelsaus?quote:
koeien, melk, stremsel dierlijk dus niet vegan..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:04 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Vegan chocopasta? Komt normale choco van koeien of hoe moet ik dat zien?
In welk opzicht?quote:
HHB hierbij kijken helpt ook nietquote:
Que?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Eten? Drinken? Seks?
Wasda?quote:
Heel Holland bakt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Que?
Luikse wafels man. Luikse wafels
[ afbeelding ]
/hvjjn
[..]
Wasda?
Wat een leukerdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Que?
[ afbeelding ]
/hvjjn
[..]
Wasda?
Lief hondje welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Que?
[ afbeelding ]
/hvjjn
[..]
Wasda?
Ohhhhhhquote:
Ooit werd die ook gepost eh. Toen wou ik zó graag dat glas en nóg heb ik 'm nietquote:
https://www.megagadgets.n(...)U9UHwbhoC-wgQAvD_BwEquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ooit werd die ook gepost eh. Toen wou ik zó graag dat glas en nóg heb ik 'm niet
Die is ook nice iddquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
https://www.megagadgets.n(...)U9UHwbhoC-wgQAvD_BwE
Niet zo groot als die van Amy, maar wel groot!
Ach, die sla je toch ineens achterover, kan je best!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is ook nice idd![]()
In die andere moet je 4 flessen wijn ingooien ofzo, da's wel wat veel van 't goeie
Ik doe mee. Nieuw geopende whiskybar gevonden. Rip bankrekening.quote:
Valt me tegen van jequote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is ook nice idd![]()
In die andere moet je 4 flessen wijn ingooien ofzo, da's wel wat veel van 't goeie
Kinky.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:31 schreef Senn88 het volgende:
Ga zo mijn badkamer dinges opmeten kijken of er een 2 p opblaasbad in past.
Die zet toch normaal buiten neer?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:31 schreef Senn88 het volgende:
Ga zo mijn badkamer dinges opmeten kijken of er een 2 p opblaasbad in past.
Nee deze is voor de badkamerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zet toch normaal buiten neer?
En: 2p?
Ik weet wanneer ik bescheiden moet zijn. Dit is zo'n moment.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, die sla je toch ineens achterover, kan je best!
Haha, echt hequote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is ook nice idd![]()
Cheers!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mee. Nieuw geopende whiskybar gevonden. Rip bankrekening.
Kan niet iedereen tevreden houdenquote:
Mijn blaas zal daarna nooit meer hetzelfde zijn :$quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, echt he
[..]
Cheers!
[ afbeelding ]
Als je maar jezelf tevreden houdtquote:
Ach, gewoon wat oudevrouwenluiers inslaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn blaas zal daarna nooit meer hetzelfde zijn :$
In een van de woningen waar ik begeleid heb gewoond stond een bad. lag ik best regelmatig in. Maar ik woon daar al jaren niet meer, en mis het eigenlijk ook niet...quote:
Je bent geen bier..quote:
Met Tena kun je niet vroeg genoeg beginnen, da's waarquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je maar jezelf tevreden houdt
[..]
Ach, gewoon wat oudevrouwenluiers inslaan.
Dat klopt. Ik ben Dqodquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, echt he
[..]
Cheers!
[ afbeelding ]
Zolang je jezelf maar tevreden houdt.quote:
Sws, mijn beste. Swsquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je jezelf maar tevreden houdt.
Oh spuit 11.
GMTAquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je jezelf maar tevreden houdt.
Oh spuit 11.
Boks!quote:
De enige echtequote:
Een constante factorquote:
Zo danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:19 schreef Senn88 het volgende:
Whahaha ik zit de bachelor te kijken bij gebrek aan ander vermaakt. Zegt zo’n chick die er bij de eerste ronde uitgaat jankend; ik zag echt een toekomst met hem en evt kinderen. Rustaaggg meid.
Ja bijzonder welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo dan![]()
Die had er overduidelijk zin in
Iig doel voor ogen, da's ook wat waardquote:
Was ze 16?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:19 schreef Senn88 het volgende:
Whahaha ik zit de bachelor te kijken bij gebrek aan ander vermaakt. Zegt zo’n chick die er bij de eerste ronde uitgaat jankend; ik zag echt een toekomst met hem en evt kinderen. Rustaaggg meid.
Ja, of juist richting menopauze. Tick tockquote:
Geweldig, dat stuk van 'mquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:19 schreef Senn88 het volgende:
Jij hebt ondertussen al een hele harem?quote:
Zij gaat ook hard. En ik vind 't prachtigquote:
Ik ren niet snel genoegquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt ondertussen al een hele harem?
No motorboating for youquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ren niet snel genoegEn ze horen m'n gehijg al van 100 meter
Ik vaar wel snel, dus misschien pik ik dit jaar wel een kitechickie opquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
No motorboating for you
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vaar wel snel, dus misschien pik ik dit jaar wel een kitechickie op
Ja voor mijn linker en mijn rechter bil. Maar mijn douche gedeelte is 6 cm te smalquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die zet toch normaal buiten neer?
En: 2p?
Dat is het voordeel van opblaas, die kan zo'n verschil gewoon opvangen. Kan er alleen iets minder water in...quote:Op zondag 20 maart 2022 08:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja voor mijn linker en mijn rechter bil. Maar mijn douche gedeelte is 6 cm te smaldan maar weer door voor mijn plan b. Een opblaas jacuzzi
Hmz ja en toch vind ik dat een beetje eng. Tis best een duur ding..quote:Op zondag 20 maart 2022 10:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van opblaas, die kan zo'n verschil gewoon opvangen. Kan er alleen iets minder water in...
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hmz ja en toch vind ik dat een beetje eng. Tis best een duur ding..
https://tubble.com/nl/faq/quote:Ik heb een hele kleine badkamer, past de Tubble daar wel?
Meten is weten. De Tubble is flexibel en past in de meeste badkamers, maar niet in allemaal. We adviseren je om bij twijfel eerst de ruimte in je badkamer op te meten, voorafgaand aan je bestelling.
De Tubble heeft de volgende afmetingen: 158 cm (l) * 78 cm (b) * 54 cm (h) (bij de hoofdsteun, aan het voeteneinde is hij 44cm hoog).
Het bad is flexibel, hierdoor zal het ook passen in een 10% kleinere ruimte van ca. 143 cm (l) * 71 cm (b). Uiteraard heb je dan ook iets minder binnenruimte in het bad.
Buffy hebben wij drie maanden terug helemaal opnieuw gekeken. Daarna heb ik zelf nog Angel gekeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:57 schreef Dqod het volgende:
@:Yvie_Lu
[ afbeelding ]
Zin om weer te kijken nu
Nice going!quote:Op zondag 20 maart 2022 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Bijzonder een bad in de badkamer voor mensen zonder bad. Kende ik nog niet en ik ben dol op badderen.
[..]
Buffy hebben wij drie maanden terug helemaal opnieuw gekeken. Daarna heb ik zelf nog Angel gekeken.
Blijft leuk![]()
Daarna Dollhouse gekeken, ook Joss Whedon. Staat nu op Disney+.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |