Idk maar zou t graag wat vaker warm hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:46 schreef Faxie het volgende:
Waarom zijn vrouwen trouwens van die koukleumen?Bijna niks te spotten vandaag op het water
Geen probleem! Ga ik even zelf wat zoekenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, veel kijkplezier dan
[..]
Ja, zag later pas je voorkeursgenre. Daarin kan ik nu even niet iets bedenken.
Heuy doe dat ns nie!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:50 schreef Dqod het volgende:
Luikse warme wafel met nutella en slagroom. Bohhh![]()
Ik hou niet van Nutellaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:50 schreef Dqod het volgende:
Luikse warme wafel met nutella en slagroom. Bohhh![]()
Meer voor mij dusquote:
quote:
Wordt eens tijd danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoho, ik ben de kerncentrale hier in huisMijn vriend juist de koukleum.
Maar ik doe dan weer niet aan kiten.
Ik las iets over warme wafelsquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Idk maar zou t graag wat vaker warm hebben
Ken, das beterquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meer voor mij dus
Mja, met iets van warme kersen ofzo, is 't ook godse sexy
Hmmquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nutella maakt zelfs de meest gore dingen nog lekker
Waar kopen we dit buuf?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de allerbeste chocopasta everVind Nutella echt niet lekker meer nu ik deze ken
![]()
Jumbo. Of AH. Maar vooral de grotere, dus als je in de buurt zit van een grote Jumbo/AH dan is ie er sowieso.quote:
Kan zoveel op zo'n ding eh. 'T is ongelooflijk. I LOVE THE VARIATION!quote:
Hm volgende week ns kijken danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jumbo. Of AH. Maar vooral de grotere, dus als je in de buurt zit van een grote Jumbo/AH dan is ie er sowieso.
Zit melk in he. En in deze dan amandelmelk ipv koeienmelk. En alles wordt beter van amandelmelk, vind ik. Pannenkoeken met amandelmelk bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:04 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Vegan chocopasta? Komt normale choco van koeien of hoe moet ik dat zien?
Bolletje ijs ook er bij?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan zoveel op zo'n ding eh. 'T is ongelooflijk. I LOVE THE VARIATION!
Zekersteweten van welquote:
Warme caramelsaus?quote:
koeien, melk, stremsel dierlijk dus niet vegan..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:04 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Vegan chocopasta? Komt normale choco van koeien of hoe moet ik dat zien?
In welk opzicht?quote:
HHB hierbij kijken helpt ook nietquote:
Que?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Eten? Drinken? Seks?
Wasda?quote:
Heel Holland bakt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Que?
Luikse wafels man. Luikse wafels
[ afbeelding ]
/hvjjn
[..]
Wasda?
Wat een leukerdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Que?
[ afbeelding ]
/hvjjn
[..]
Wasda?
Lief hondje welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Que?
[ afbeelding ]
/hvjjn
[..]
Wasda?
Ohhhhhhquote:
Ooit werd die ook gepost eh. Toen wou ik zó graag dat glas en nóg heb ik 'm nietquote:
https://www.megagadgets.n(...)U9UHwbhoC-wgQAvD_BwEquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ooit werd die ook gepost eh. Toen wou ik zó graag dat glas en nóg heb ik 'm niet
Die is ook nice iddquote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
https://www.megagadgets.n(...)U9UHwbhoC-wgQAvD_BwE
Niet zo groot als die van Amy, maar wel groot!
Ach, die sla je toch ineens achterover, kan je best!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is ook nice idd![]()
In die andere moet je 4 flessen wijn ingooien ofzo, da's wel wat veel van 't goeie
Ik doe mee. Nieuw geopende whiskybar gevonden. Rip bankrekening.quote:
Valt me tegen van jequote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die is ook nice idd![]()
In die andere moet je 4 flessen wijn ingooien ofzo, da's wel wat veel van 't goeie
Kinky.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:31 schreef Senn88 het volgende:
Ga zo mijn badkamer dinges opmeten kijken of er een 2 p opblaasbad in past.
Die zet toch normaal buiten neer?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:31 schreef Senn88 het volgende:
Ga zo mijn badkamer dinges opmeten kijken of er een 2 p opblaasbad in past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |