Ik heb zelf F1TV en dat loopt behoorlijk voor op wat ik nu verplicht moet kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:58 schreef Noppie2000 het volgende:
F1TV zorgt ervoor dat niemand op Nattekat voor kan lopen
Sport hoort op tvquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:59 schreef Gehrman het volgende:
RIP F1TV. Hierom heb ik dus een hekel aan streams.
Hopen dat ze het toch na 1 augustus aan blijven bieden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:59 schreef Drekkoning het volgende:
Beeld op kanaal 200 is vele malen beter dan de stream overigens.
ViaPlay GODENquote:
Goeden tip!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:00 schreef Noppie2000 het volgende:
F1TV even van kanaal wisselen trouwens, International is dood maar F1 Live loopt gewoon
Op m'n TV ook weer nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Via de app werkt het nu bij mij ook weer gewoon.
Doet het hier weerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:02 schreef Nattekat het volgende:
GP Radio gaat hem niet worden
Dan maar Nelson en co met 45 seconden vertraging. Ik weet jullie te vinden zo
Gewoon niet zo snel scrollenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:02 schreef Nattekat het volgende:
GP Radio gaat hem niet worden
Dan maar Nelson en co met 45 seconden vertraging. Ik weet jullie te vinden zo
Ow bedankt, vanaf nu ga ik me hier vast ook aan ergerenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:02 schreef heywoodu het volgende:
"Het is druk, druk in Bahrein."
Oh ja, zo'n herhaling van een woord is wel een dingetje van Nelson.
Omdat ze de nieuwe graphics nog niet helemaal onder controle hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:04 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom blijven ze allebei paars houden?
Hij klapt er steeds uit en werkt dan weer even. Eigenlijk precies zoals het al 2 jaar werktquote:
Klopt niet idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:04 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom blijven ze allebei paars houden?
Het is een hele drukke livery, veel te druk.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:06 schreef Mano_ het volgende:
Die google-wielen van de mclaren zijn wel kut zeg
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:06 schreef Mano_ het volgende:
Die google-wielen van de mclaren zijn wel kut zeg
Ze zijn er!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:07 schreef Rianne84 het volgende:
Ik mis links de tijden, maar met deze graphics zouden we dan natuurlijk niets meer zien.
Ik wilde ook net zeggen. Als dit de standaard is, dan ben ik er snel klaar mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:07 schreef Nattekat het volgende:
F1TV is echt slecht vandaag, godverdomme
Ik heb er de afgelopen twee jaar vrijwel geen problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde ook net zeggen. Als dit de standaard is, dan ben ik er snel klaar mee.
neequote:
Ja mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eindelijk een vergelijkbare tijd als z'n teamgenoot.
Hij lijkt wel veel op die jaren 80 auto van Alboreto door dat donkerroodquote:
Is genoeg om naar Q2 te gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Russell P8
Hamilton P5 achter Bottas
Ik vind deze Ferrari erg mooi.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hij lijkt wel veel op die jaren 80 auto van Alboreto door dat donkerrood
Q2 regel is weg.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de regels niet zo bij zitten lezen, maar zijn de bandenregels nog anders?
Ja, iedereen vrije bandenkeuzequote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de regels niet zo bij zitten lezen, maar zijn de bandenregels nog anders?
Ja, verplicht softs in kwalificatie nu, en iedereen vrije bandenkeus voor de race.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Ja, vrije bandenkeuze voor iedereen bij de start, ongeacht Q2.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Jep.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Ah jammer, dus minder mogelijke keuzes en iedereen gewoon constant op softs enzo nu. Ik dacht dat andere regels bedoeld waren om dingen te verbeterenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, vrije bandenkeuze voor iedereen bij de start, ongeacht Q2.
Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Deze commentatoren hebben 0 emotie en zetten een overdreven radiostem op.Ik mis Olav bijna.
https://grandprixradio.nl/radio-luisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Deze commentatoren hebben 0 emotie en zetten een overdreven radiostem op.Ik mis Olav bijna.
Ik heb er 0 problemen mee eigenlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Nelson geen emotiequote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Ik ook valt me niets tegen, juist een vrij goede commentaar stem.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb er 0 problemen mee eigenlijk
Ik vind het ook wel jammer ja. Was toch een stukje strategie en mogelijkheden om gek te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah jammer, dus minder mogelijke keuzes en iedereen gewoon constant op softs enzo nu. Ik dacht dat andere regels bedoeld waren om dingen te verbeteren
gewoon commentaar uit engelandquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Zal in de komende maanden wel naar Ferrari gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
Hamilton ontmaskerd als matige coureur.
Zet Sky commentaar aan dan, pitlane is niet te hardenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Oquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gewoon commentaar uit engeland
dat zijn gewoon de beste van de wereld
Eens met Klaas.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gewoon commentaar uit engeland
dat zijn gewoon de beste van de wereld
Heerlijk toch. Kunnen we eindelijk zijn GOATstatus ontkrachten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:16 schreef Gehrman het volgende:
Russell weer sneller dan Lewis.
Dit gaat een lastig seizoen worden voor Lewis
Het maakt niet uit hoe je start het gaat om hoe je finisht...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:17 schreef Kickinalfa het volgende:
McLaren, Mercedes, Aston Martin allemaal matig so far
Olav die opeens messcherp is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Olav die 2 seconden voor loopt beste commentaar.
Misschien dat Mercedes de motor geknepen heeft voor minder koeling zodat ze de sidepods konden afschaffen. Voor Aston is het kut dat ze juist nu er extreem veel afstelling te doen is Vettel moeten missen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:17 schreef Kickinalfa het volgende:
McLaren, Mercedes, Aston Martin allemaal matig so far
Hij is wel iets minder overdrevenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doet hij ook wel eens een Frank Weeink'je?
Tot nu toe zijn het door al die veranderingen wel een topshow hoorquote:
Vorig jaar hebben ze sowieso al wat lopen om zich vol te kunnen concentreren op dit seizoen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze hebben een veel betere auto dan vorig jaar gebouwd.
Mercedes haalt zo de zandzakken eruit hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:21 schreef Sjemmert het volgende:
Ricciardo +0.7 op Norris
Mercedes P9 en P10
De auto van 2021 was eigenlijk die van 2020.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
En halverwege vorig jaar al het sidepod-concept van Mercedes verworpen. Zegt misschien wel wat over de problemen van Mercedes.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Viaplay.nlquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:22 schreef Schnitzels het volgende:
Iemand nog ergens een stream voor nu?
Henno zit nog steeds vastquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:22 schreef Schnitzels het volgende:
Iemand nog ergens een stream voor nu?
Ja het werkt nu voor geen meter meer, bij de vrije trainingen ging het wel. Mogen wel wat meer capaciteit inkopen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:22 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik mag kiezen tussen Olav die 3 seconden voor loopt of Olav die 5 seconden achter loopt
Dat laatste is standaard.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:22 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik mag kiezen tussen Olav die 3 seconden voor loopt of Olav die 5 seconden achter loopt
Het feit dat ik nu via gpr zelf kan luisteren ipv TuneIn is al heel wat. Die hele site knalde er net uitquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja het werkt nu voor geen meter meer, bij de vrije trainingen ging het wel. Mogen wel wat meer capaciteit inkopen.
Dat was vorig jaar toch ook al?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef Perox het volgende:
Oh F1TV gaat lekker door zonder reclame nu. Beter dan vorig jaar dus.
Is er reclame op Viaplay?
Ja, beetje welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef MoreDakka het volgende:
Aston Martin wel heel slecht, was dat verwacht?
Nog niks gezien aan reclame. Itt Ziggo altijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef Perox het volgende:
Nope, nog niet iig. Gewoon door naar de studio.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef Perox het volgende:
Nouja.. volgens mij werd verwacht dat Q2 toch wel mogelijk zou moeten zijn met 1 auto.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef MoreDakka het volgende:
Er is nog nooit reclame geweest op F1TV.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef Perox het volgende:
Kan ook de tractie van de achterkant zijn, die erg belangrijk is in Bahrein bij het uitkomen van de bochten. Dat ontwerp is vaak wel identiek bij de Ferrari teams.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:23 schreef PzKpfw het volgende:
Kunnen we al de voorzichtige conclusie trekken dat Ferrari dit seizoen misschien wel het sterkste motorblok levert?
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef Perox het volgende:
Ah dat bedoel je, ja dat vond ik wel altijd stomquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:25 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh dat komt natuurlijk omdat ik nu op Engels luister en niet meer naar Mol.
Vettel zou het niet heel veel beter doen hoor, zit gewoon niet veel meer in die auto.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Een rijderswissel net voor het weekend zal niet helpen natuurlijk
Voor Fanta als Olav z'n blikje opentrok.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit reclame gezien op F1TV. Fijne verslaggeving altijd. Niet al dat domme gezever.
Nee, met Ho-Pin Tungquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je met de Chinees van Ronald van Dam gesproken?
Leklerk en Seensquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Namen van coureurs uitspreken vinden de mensen in de studio érg lastig
Niks van gemerkt, heb altijd de Engelse versie op staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor Fanta als Olav z'n blikje opentrok.
Ja, zoontje van de baas is adequaat als coureur, maar niet meer dan datquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:24 schreef MoreDakka het volgende:
Dit seizoen al, klopt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:27 schreef tralalala het volgende:
Q2 heeft niets meer te doen met op welk bandensetje ze moeten starten toch? Of is dat pas volgend seizoen
Nee nu...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:27 schreef tralalala het volgende:
Q2 heeft niets meer te doen met op welk bandensetje ze moeten starten toch? Of is dat pas volgend seizoen
Ik heb meer vertrouwen in Ho-Pin dan in (de Chinees van danwel het geheugen van) Van Dam i.i.g.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die spreekt vast een ander dialect dan de Chinees van Ronald
Daar ook Verstappe, Hamulton, Saainz, Leklerk, Botas, Ricky Ardo, Suunoda, Magnoesse?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Namen van coureurs uitspreken vinden de mensen in de studio érg lastig
ligtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:28 schreef Gehrman het volgende:
De Williams ziet er in dit licht erg slick uit.
Ik heb vertrouwen in de Witte Chinees.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Ho-Pin dan in de Chinees van Van Dam i.i.g.
Wacht maar op de nieuwe nieuwe auto's, dan ga je het verschil zien omslaan!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel groot gat tussen Perez en Verstappen.
1:28:9quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:32 schreef Noppie2000 het volgende:
1:30 wel lekker hoorWat werd hier vorig jaar gereden elkaweer?
De Fabeltjeskrant.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:33 schreef Gunner het volgende:
Zhou zou eigenlijk in de haas moeten rijden.
Zhouf de Haas.
Voor de oudjes onder ons.
Jij wel ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:33 schreef Gunner het volgende:
Zhou zou eigenlijk in de haas moeten rijden.
Zhouf de Haas.
Voor de oudjes onder ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |