Hij lijkt wel veel op die jaren 80 auto van Alboreto door dat donkerroodquote:
Is genoeg om naar Q2 te gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Russell P8
Hamilton P5 achter Bottas
Ik vind deze Ferrari erg mooi.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hij lijkt wel veel op die jaren 80 auto van Alboreto door dat donkerrood
Q2 regel is weg.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de regels niet zo bij zitten lezen, maar zijn de bandenregels nog anders?
Ja, iedereen vrije bandenkeuzequote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de regels niet zo bij zitten lezen, maar zijn de bandenregels nog anders?
Ja, verplicht softs in kwalificatie nu, en iedereen vrije bandenkeus voor de race.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Ja, vrije bandenkeuze voor iedereen bij de start, ongeacht Q2.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Jep.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Ah jammer, dus minder mogelijke keuzes en iedereen gewoon constant op softs enzo nu. Ik dacht dat andere regels bedoeld waren om dingen te verbeterenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, vrije bandenkeuze voor iedereen bij de start, ongeacht Q2.
Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Deze commentatoren hebben 0 emotie en zetten een overdreven radiostem op.Ik mis Olav bijna.
https://grandprixradio.nl/radio-luisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Deze commentatoren hebben 0 emotie en zetten een overdreven radiostem op.Ik mis Olav bijna.
Ik heb er 0 problemen mee eigenlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Nelson geen emotiequote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |