Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Deze commentatoren hebben 0 emotie en zetten een overdreven radiostem op.Ik mis Olav bijna.
https://grandprixradio.nl/radio-luisterenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Deze commentatoren hebben 0 emotie en zetten een overdreven radiostem op.Ik mis Olav bijna.
Ik heb er 0 problemen mee eigenlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Nelson geen emotiequote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Ik ook valt me niets tegen, juist een vrij goede commentaar stem.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb er 0 problemen mee eigenlijk
Ik vind het ook wel jammer ja. Was toch een stukje strategie en mogelijkheden om gek te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah jammer, dus minder mogelijke keuzes en iedereen gewoon constant op softs enzo nu. Ik dacht dat andere regels bedoeld waren om dingen te verbeteren
gewoon commentaar uit engelandquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Zal in de komende maanden wel naar Ferrari gaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
Hamilton ontmaskerd als matige coureur.
Zet Sky commentaar aan dan, pitlane is niet te hardenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:14 schreef tralalala het volgende:
Oquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gewoon commentaar uit engeland
dat zijn gewoon de beste van de wereld
Eens met Klaas.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gewoon commentaar uit engeland
dat zijn gewoon de beste van de wereld
Heerlijk toch. Kunnen we eindelijk zijn GOATstatus ontkrachten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:16 schreef Gehrman het volgende:
Russell weer sneller dan Lewis.
Dit gaat een lastig seizoen worden voor Lewis
Het maakt niet uit hoe je start het gaat om hoe je finisht...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:17 schreef Kickinalfa het volgende:
McLaren, Mercedes, Aston Martin allemaal matig so far
Olav die opeens messcherp is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Olav die 2 seconden voor loopt beste commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |