Klopt.quote:
Einde tijdperk Hamiltonquote:
Heb je alleen geen fuck aan als je langzamer bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:45 schreef Tijn het volgende:
Ook Russell moest flink werken om de auto op de baan te houden. De Red Bull oogt een stuk rustiger.
Totdat ie plof zegtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Merc motor kan vast nog verder open als het nodig is
Omdat ik niet voorloopquote:
Dat ze niet op hetzelfde moment van de dag rijdenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:41 schreef Montov het volgende:
Maar wat zeggen de tijden in de 1.33 als er al 1.31 is gereden?
Ik ga via de laptop kijkenquote:
Dat zou wel genot zijn, dat Russell voor het kampioenschap gaat en Hamilton teamorders krijgt.quote:
Exact. Gaat ook nu steeds sneller omdat het koeler wordtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat ze niet op hetzelfde moment van de dag rijden
Voor de kwalificatie wellicht niet, maar in de race helpt het wel veel als je je auto niet continu uit de muur moet houden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heb je alleen geen fuck aan als je langzamer bent.
Heel Twitter die dan racisme roept.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat zou wel genot zijn, dat Russell voor het kampioenschap gaat en Hamilton teamorders krijgt.
Toto kan zijn mindgames dus toepassen op Binottoquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc verwoest nu alle hoop die Mercedes nog had.
Als die Merc het een hele race volhoudt, en de coureurs ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als je zo hard moet werken dan houd je dat wel een paar ronde vol, die pace, maar geen hele race.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij rijdt al met de gele T-cam, dus in feite is-ie al gedegradeerd tot 2e rijderquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat zou wel genot zijn, dat Russell voor het kampioenschap gaat en Hamilton teamorders krijgt.
Toto wordt nu aan twee kanten onder druk gezetquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toto kan zijn mindgames dus toepassen op Binotto
Horner en Binottoquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toto wordt nu aan twee kanten onder druk gezet
Dan zorg je maar dat je bij bentquote:
Even serieus, nok even met de LT voorlezen. Je weet dat iedereen hier minimaal 15 seconden achter loopt.quote:
Even serieus: dat is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even serieus, nok even met de LT voorlezen. Je weet dat iedereen hier minimaal 15 seconden achter loopt.
Het waren 5 fijne minuten voor de Merc-fans.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Merc dan nu toch wel een halve seconde te langzaam.
Hoe kijk je?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even serieus: dat is niet mijn probleem.
Weet je hoe dat heet? Rekening houden met anderen en geen egoïstische klootzak zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even serieus: dat is niet mijn probleem.
Wil je serieus dat in het livetopic er niet over tijden gesproken wordt, ja?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even serieus, nok even met de LT voorlezen. Je weet dat iedereen hier minimaal 15 seconden achter loopt.
Viaplay via de app op mijn tvquote:
Nog meer headsets en tafels die kapot gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan Toto helemaal uit zijn plaat gaan
Niet als iemand de live timing alleen maar zit voor te lezen terwijl alle anderen tv kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wil je serieus dat in het livetopic er niet over tijden gesproken wordt, ja?
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent hier de egoïstische klootzak he? Ik reageer gewoon op wat ik zie.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je hoe dat heet? Rekening houden met anderen en geen egoïstische klootzak zijn.
Ik heb er ook "last" van maar scroll het forum bewust niet helemaal naar beneden, als ik 30 sec voorloop wacht ik ook niet tot iedereen bij is, dan kan je beter het forum sluiten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je hoe dat heet? Rekening houden met anderen en geen egoïstische klootzak zijn.
Pro tip: kijk dan gewoon TV, ipv bovenop dit topic te zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet als iemand de live timing alleen maar zit voor te lezen terwijl alle anderen tv kijken.
Nooit GOAT worden, want geen 8e wk-titel voor Lewisquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:51 schreef Gehrman het volgende:
Russell nu al sneller. Lewis gaat het erg lastig krijgen dit seizoen.
Doe even liefquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens. Ik erger me gewoon minder er aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb er ook "last" van maar scroll het forum bewust niet helemaal naar beneden, als ik 30 sec voorloop wacht ik ook niet tot iedereen bij is, dan kan je beter het forum sluiten.
ik denk dat er meer gaat sneuvelen dan datquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog meer headsets en tafels die kapot gaan
Ik lees GEEN live timing voor. Ik typ gewoon wat ik op tv zie. Dat jij achterloopt is NIET mijn probleem.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet als iemand de live timing alleen maar zit voor te lezen terwijl alle anderen tv kijken.
Echt hequote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef Marcoss het volgende:
Je mag hier niet meer noemen wat er precies gebeurd, stel je voor dat iemand anders het pas over 20 seconden ziet!
Het is al erg genoeg dat we volledig afhankelijk zijn geworden van die faalstreams, mensen die lekker de LT erbij pakken om alles te spoileren helpt niet echt.quote:
betekent dat er nog heel veel in het vat zit als ik de tijden van Perez ziequote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
VER is echt bizar snel in die 2e sector.
Jullie krijgen latency later dit jaar als de tv-kanaal wordt opgeheven en viaplay overgaat naar streamen ipv lineairquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Pro tip: kijk dan gewoon TV, ipv bovenop dit topic te zitten
Beter dan de acestreams van vroegahquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat we volledig afhankelijk zijn geworden van die faalstreams, mensen die lekker de LT erbij pakken om alles te spoileren helpt niet echt.
"Jullie"? Ik kijk al jaren via een streamquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jullie krijgen latency later dit jaar als de tv-kanaal wordt opgeheven en viaplay overgaat naar streamen ipv lineair
Hallo, ik kijk gewoon op tv. Ik heb de live timing er niet eens bij..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg dat we volledig afhankelijk zijn geworden van die faalstreams, mensen die lekker de LT erbij pakken om alles te spoileren helpt niet echt.
Ferrari-tactieken. Coureurs alvast op regenbanden naar buiten sturen omdat het over 5 minuten gaat regenenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef Montov het volgende:
VER op intermediates. Ik denk dat het niet hard genoeg regent nu.
ik dacht: "He, wat..... vast iemand die grappig wilt zijn". Maar ik liep wat achterquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef Montov het volgende:
VER op intermediates. Ik denk dat het niet hard genoeg regent nu.
Toch jammer dat de Nederlands sprekende Hulk er niet aan toe komt.quote:
Nee, dat is Mazepin tactiek volgens Drive to Survive seizoen 4quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari-tactieken. Coureurs alvast op regenbanden naar buiten sturen omdat het over 5 minuten gaat regenen
Ik snap dat je gefrustreerd bent over de faalstreams maar je kan niet van mensen verwachten dat ze op jou wachten met het posten van live dingen in een live topic.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat was echt goud. Het liep ook niet ver achter.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dan de acestreams van vroegah
Geen last van.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:54 schreef mikieu het volgende:
Ik heb geen geluid nu, xtra kanaal. Meer mensen?
Dátquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik snap dat je gefrustreerd bent over de faalstreams maar je kan niet van mensen verwachten dat ze op jou wachten met het posten van live dingen in een live topic.
Echt.... echt niet
Zit de stekker er in?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:54 schreef mikieu het volgende:
Ik heb geen geluid nu, xtra kanaal. Meer mensen?
Bij mij liep het tot een minuut achter toentertijdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat was echt goud. Het liep ook niet ver achter.
Mensen die een stream kijken (wat dus schijnbaar dus het geval was), prima. Mensen die de LT voorlezen, nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik snap dat je gefrustreerd bent over de faalstreams maar je kan niet van mensen verwachten dat ze op jou wachten met het posten van live dingen in een live topic.
Echt.... echt niet
Ze moeten gewoon LT gewoon zichtbaar maken in de streamquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die een stream kijken (wat dus schijnbaar dus het geval was), prima. Mensen die de LT voorlezen, nee.
Dan kijk je niet op het forum.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had je gewoon een verkeerde of een instelling verkeerd staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij liep het tot een minuut achter toentertijd
Inderdaad, livetiming is bedoeld om voor jezelf te houden! Echt wtfquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die een stream kijken (wat dus schijnbaar dus het geval was), prima. Mensen die de LT voorlezen, nee.
Deed hij een siësta?quote:
Ja, foutje.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:58 schreef Montov het volgende:
Schumacher paars S2? Hij had 40.2 tov de echte paars: 39.5
Je snapt het echt niet hèquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad, livetiming is bedoeld om voor jezelf te houden! Echt wtf
Ja, dat loopt nog niet echt, ook in het begin meerdere coureurs met een paarse sector tegelijkertijdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:58 schreef Montov het volgende:
Schumacher paars S2? Hij had 40.2 tov de echte paars: 39.5
Ik heb vernomen dat het forum pas na de kwali open gaat zodat iedereen bij is. Samen delen we de vreugde.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:58 schreef Drekkoning het volgende:
Moeten we straks tijdens de Kwali ook wachten met juichen tot iedereen bij is?
Wel vrije bandenkeuze dan voor Lewisquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:58 schreef mikieu het volgende:
Haas die Ham eruit rijdt in Q2 waardoor hij op 11 start
Als je gewoon tv kijkt prima, ik heb het specifiek over live timing.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:58 schreef Drekkoning het volgende:
Moeten we straks tijdens de Kwali ook wachten met juichen tot iedereen bij is?
Dat heeft de top 10 nu ookquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel vrije bandenkeuze dan voor Lewis
Kan je effe tot 20 tellenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet hè
Je spoilert een resultaat voor iedereen die hier mee post, maar wel gewoon tv kijkt. Dat verschil kan gerust 20 seconden zijn.
Ja leukquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel vrije bandenkeuze dan voor Lewis
Moest in de ankers voor een rode autoquote:
Je kunt ook pas op het scherm kijken als het ronde afgelopen is?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je spoilert een resultaat voor iedereen die hier mee post, maar wel gewoon tv kijkt. Dat verschil kan gerust 20 seconden zijn.
De Q2 regel geldt niet meerquote:
Als je geen "spoilers" wil, moet je niet meelezen in een live-topic.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar waar je op reageerde, was op basis van de tijden in beeld, niet op basis van livetiming..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat het forum pas na de kwali open gaat zodat iedereen bij is. Samen delen we de vreugde.
Je kan ook gewoon geen kansloos figuur zijn en gewoon een stream kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:59 schreef mrkos het volgende:
[..]
Je kunt ook pas op het scherm kijken als het ronde afgelopen is?
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moest in de ankers voor een rode auto
Hij is een mod en moet ons in het gareel houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je geen "spoilers" wil, moet je niet meelezen in een live-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |