Horner en Binottoquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toto wordt nu aan twee kanten onder druk gezet
Dan zorg je maar dat je bij bentquote:
Even serieus, nok even met de LT voorlezen. Je weet dat iedereen hier minimaal 15 seconden achter loopt.quote:
Even serieus: dat is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even serieus, nok even met de LT voorlezen. Je weet dat iedereen hier minimaal 15 seconden achter loopt.
Het waren 5 fijne minuten voor de Merc-fans.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Merc dan nu toch wel een halve seconde te langzaam.
Hoe kijk je?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even serieus: dat is niet mijn probleem.
Weet je hoe dat heet? Rekening houden met anderen en geen egoïstische klootzak zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even serieus: dat is niet mijn probleem.
Wil je serieus dat in het livetopic er niet over tijden gesproken wordt, ja?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even serieus, nok even met de LT voorlezen. Je weet dat iedereen hier minimaal 15 seconden achter loopt.
Viaplay via de app op mijn tvquote:
Nog meer headsets en tafels die kapot gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan Toto helemaal uit zijn plaat gaan
Niet als iemand de live timing alleen maar zit voor te lezen terwijl alle anderen tv kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wil je serieus dat in het livetopic er niet over tijden gesproken wordt, ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |