abonnement Unibet Coolblue
pi_205038350
Vanaf afgelopen weekend dus het Nederlandse commentaar van Viaplay op F1TV. Mijn god, wat een gedrocht. :')

Sinds dit seizoen gaan kijken met het commentaar van Sky, ik zou nooit meer terug willen. :@ Ook al zou Mol op F1TV het commentaar gaan doen, Sky is wel echt een stuk beter.
pi_205038584
Ws. ben ik (nogal) onhandig.
Vanaf de iphone met Nederlands comment cast ik naar de tv. En dan is het daar automagisch Engels comment. 😳 Geeft niet, want ik luister naar Olav.
En ook een onhandige actie van mij: uitgelogd en inloggen lukte niet meer op de ipad. Wèl op de iphone.
Twaalf x een nieuw ww gevraagd. Werkt niet. Volgens de helpdesk cookies, history etc. verwijderd. En toen was ik alle openstaande tabs (artikelen om te lezen oa.) x 24 ook kwijt.
Waaronder fok. 8)7 En nog niet kunnen inloggen op f1tv
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 juni 2022 @ 12:32:13 #203
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205040321
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 07:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Vanaf afgelopen weekend dus het Nederlandse commentaar van Viaplay op F1TV. Mijn god, wat een gedrocht. :')

Sinds dit seizoen gaan kijken met het commentaar van Sky, ik zou nooit meer terug willen. :@ Ook al zou Mol op F1TV het commentaar gaan doen, Sky is wel echt een stuk beter.
F1 live is imho nog beter dan Sky (international)
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_205041184
Het enige vervelende van F1TV is dat via de browser je alleen de keuze hebt tussen mega klein of fullscreen beeld, ik zou graag zien dat ze full browser screen hebben
pi_205041245
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 14:53 schreef ReplaR het volgende:
Het enige vervelende van F1TV is dat via de browser je alleen de keuze hebt tussen mega klein of fullscreen beeld, ik zou graag zien dat ze full browser screen hebben
Als je Firefox gebruikt kan je met picture in picture mode dat ding zo groot slepen als je wilt. Zit er standaard in, is zo'n klein icoontje net onder de knopjes voor international /onboard /etc.


*edit
Hij zit echt op een mega kut plek, half verborgen on de driver cams (en je ziet hem alleen als je er met je muis aan het hoveren bent)



[ Bericht 7% gewijzigd door Cheeseburgert op 13-06-2022 15:15:02 ]
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_205041275
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 15:04 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Als je Firefox gebruikt kan je met picture in picture mode dat ding zo groot slepen als je wilt. Zit er standaard in, is zo'n klein icoontje net onder de knopjes voor international /onboard /etc
Thanks, zal het volgende race eens proberen.
pi_205041964
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 07:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Vanaf afgelopen weekend dus het Nederlandse commentaar van Viaplay op F1TV. Mijn god, wat een gedrocht. :')

Sinds dit seizoen gaan kijken met het commentaar van Sky, ik zou nooit meer terug willen. :@ Ook al zou Mol op F1TV het commentaar gaan doen, Sky is wel echt een stuk beter.
Daarnaast beginnen ze al uren van te voren en komen ze echt overal in the paddock
Het is gewoon heerlijk om naar te kijken. En dan vlak voor de race overschakelen naar Grandprix radio
Na de race weer terug naar Sky Commentaar voor de "nabeschouwing"
pi_205042027
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 17:14 schreef Ariek het volgende:

[..]
Daarnaast beginnen ze al uren van te voren en komen ze echt overal in the paddock
Het is gewoon heerlijk om naar te kijken. En dan vlak voor de race overschakelen naar Grandprix radio
Na de race weer terug naar Sky Commentaar voor de "nabeschouwing"
De voor en nabeschouwing is van F1TV zelf. Heeft niks met Sky te maken.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 juni 2022 @ 17:39:10 #209
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_205042105
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 07:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Vanaf afgelopen weekend dus het Nederlandse commentaar van Viaplay op F1TV. Mijn god, wat een gedrocht. :')

Ik ben ook weer snel teruggeschakeld naar Engels
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_205042109
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2022 17:25 schreef hole1988 het volgende:

[..]
De voor en nabeschouwing is van F1TV zelf. Heeft niks met Sky te maken.
De voorbeschouwing van Sky is vaak nog beter, maar dan moet je inderdaad ergens een discutabele stream aanslingeren.
pi_205042122
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 17:14 schreef Ariek het volgende:

[..]
Daarnaast beginnen ze al uren van te voren en komen ze echt overal in the paddock
Het is gewoon heerlijk om naar te kijken. En dan vlak voor de race overschakelen naar Grandprix radio
Na de race weer terug naar Sky Commentaar voor de "nabeschouwing"
Dat deel in het midden is dan wel erg raar. Waarom zou je dat doen?
  maandag 13 juni 2022 @ 17:48:52 #212
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205042162
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 12:32 schreef Starflyer het volgende:

[..]
F1 live is imho nog beter dan Sky (international)
Vind je? Het is net alsof ze het doen voor een publiek dat nog nooit een race heeft gezien. Vind het allemaal iets te Jip en Janneke.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 13 juni 2022 @ 18:36:24 #213
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205042437
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 17:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Vind je? Het is net alsof ze het doen voor een publiek dat nog nooit een race heeft gezien. Vind het allemaal iets te Jip en Janneke.
Ik moet zeggen dat ik alleen de trainingen kijk met F1TV op mijn laptop, aangezien ik dan meestal aan het werk ben.

Maar dat vind ik prima te doen, in tegenstelling tot het vaak imho overenthousiaste commentaar van Sky.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  maandag 13 juni 2022 @ 18:53:54 #214
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_205042598
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2022 17:25 schreef hole1988 het volgende:

[..]
De voor en nabeschouwing is van F1TV zelf.
Persoonlijk vond ik die vrij triestig afgelopen seizoen, dit jaar nog niet gekeken daardoor. Wel staat regelmatig hun race commentaar hier op, wat af en toe wel een verademing is tov het geschreeuw van Crofty...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_205042718
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 18:53 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]
Persoonlijk vond ik die vrij triestig afgelopen seizoen, dit jaar nog niet gekeken daardoor. Wel staat regelmatig hun race commentaar hier op, wat af en toe wel een verademing is tov het geschreeuw van Crofty...
Kijk eigenlijk alleen de nabeschouwing en ik vind Rosanna het prima doen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_205046402
Ik zweer echt bij F1TV Pro sinds dit seizoen. Ik mis Olav Mol en zijn 33 fouten per rondje eigenlijk helemaal niet. Tenminste wat neutraler commentaar.

Schrok me kapot toen er sinds dit weekend Nederlands commentaar was. :') Snel weggeklikt.

Wat ik wel irritant vindt van F1TV Pro is dat ik moet schakelen naar de "nieuwe uitzending" vlak voor de race. Dus de voorbeschouwing gaat niet automatisch over in de race. Of doe ik iets verkeerd?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_205048272
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 09:54 schreef Black-Death het volgende:
Ik zweer echt bij F1TV Pro sinds dit seizoen. Ik mis Olav Mol en zijn 33 fouten per rondje eigenlijk helemaal niet. Tenminste wat neutraler commentaar.

Schrok me kapot toen er sinds dit weekend Nederlands commentaar was. :') Snel weggeklikt.

Wat ik wel irritant vindt van F1TV Pro is dat ik moet schakelen naar de "nieuwe uitzending" vlak voor de race. Dus de voorbeschouwing gaat niet automatisch over in de race. Of doe ik iets verkeerd?
Ik moet toch eens beter kijken waar die voorbeschouwing zit waar iedereen het over heeft.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_205048353
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 14:19 schreef exile79 het volgende:

[..]
Ik moet toch eens beter kijken waar die voorbeschouwing zit waar iedereen het over heeft.
Volgens mij start die 1 uur voor de race, als ik het me goed herinner.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_205056496
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 09:54 schreef Black-Death het volgende:

Wat ik wel irritant vindt van F1TV Pro is dat ik moet schakelen naar de "nieuwe uitzending" vlak voor de race. Dus de voorbeschouwing gaat niet automatisch over in de race. Of doe ik iets verkeerd?
Nee, je doet niets verkeerd. Zo heb ik bijna een keer een start gemist omdat ik zat te wachten op de race.
pi_205056633
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 12:21 schreef zolderraam het volgende:

[..]
Nee, je doet niets verkeerd. Zo heb ik bijna een keer een start gemist omdat ik zat te wachten op de race.
Laatste keer ging de voorbeschouwing van de kwalificatie wel gewoon over in de kwalificatie zelf. Dus er is hoop...
pi_205056683
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 12:38 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Laatste keer ging de voorbeschouwing van de kwalificatie wel gewoon over in de kwalificatie zelf. Dus er is hoop...
Volgens mij moest ik met Baku nog switchen.. naja we wachten het af.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  woensdag 15 juni 2022 @ 19:13:41 #222
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_205059368
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 12:21 schreef zolderraam het volgende:

[..]
Nee, je doet niets verkeerd. Zo heb ik bijna een keer een start gemist omdat ik zat te wachten op de race.
Ik ook, ik maar wachten en merkte pas na 10 min in de kwali dat ik moest switchen
pi_205079954
Beste allemaal, misschien weten jullie de oplossing (F1 TV weet het namelijk niet):

Als ik op mijn iPhone 12 naar een video kijk in de F1 TV app, kan ik niet casten naar mijn Chromecast die op de TV is aangesloten. Het hele casticoontje staat niet eens in beeld. Ik zie alleen AirPlay, geluid en instellingen rechtsboven.

Ga ik op dezelfde iPhone 12 naar YouTube dan kan ik elke video casten naar de TV, dus alles werkt qua Chromecast wel gewoon.

Pak ik tot slot mijn oude iPhone 6, dan heb ik in de F1 TV app wel het casticoontje in beeld en kan ik wel casten naar de TV.

Wie weet hoe ik dit ook vanaf mijn iPhone 12 werkend kan krijgen?

De ondersteuning van F1 TV komt met de standaard opmerkingen dat mijn iPhone 12 te nieuw is en / of deze wordt niet ondersteund door Chromecast. Dat lijkt me raar, want de iPhone 12 is al bijna 2 jaar op de markt en alles is up to date.

Edit:
Probleem opgelost. App verwijderd van iPhone 12, telefoon opnieuw opgestart en app opnieuw geïnstalleerd. Bij het openen vroeg de app om toestemming om castapparatuur te zoeken in het netwerk en of Bluetooth aan mocht. Voor beide toestemming gegeven en ik kan nu casten.

[ Bericht 2% gewijzigd door JanGroen op 18-06-2022 12:26:12 ]
pi_205086886
WAAAAAAAAROM ZIJN ER ZO VAAK UPDATES VOOR DE F1TV ANDROID TV APP

Gruwelijk irritant omdat hij niet in de play store staat elke keer weer met dat apk linkje klooien enz. Het is dat het wel gewoon beter werkt met je afstandsbediening ipv chromecast, maar jezus ze moeten dit echt fixen zeg.

Mocht je het linkje zoeken:

https://www.apkmirror.com(...)k-download/download/
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 19 juni 2022 @ 00:23:58 #225
6941 APK
Factual, I think.
pi_205089173
Waar vinden jullie dat Nederlandse commentaar?
Ik kan alleen F1 Live en International kiezen.
(Moet dat Nederlands toch eerst even horen voor ik kan klagen dat het kut is natuurlijk).
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_205089282
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 00:23 schreef APK het volgende:
Waar vinden jullie dat Nederlandse commentaar?
Ik kan alleen F1 Live en International kiezen.
(Moet dat Nederlands toch eerst even horen voor ik kan klagen dat het kut is natuurlijk).
kijk je via de app of de site?
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_205089343
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 00:23 schreef APK het volgende:
Waar vinden jullie dat Nederlandse commentaar?
Ik kan alleen F1 Live en International kiezen.
(Moet dat Nederlands toch eerst even horen voor ik kan klagen dat het kut is natuurlijk).
Bij International dus. Daar zitten diverse talen onder, waaronder nu ook Nederlands.
pi_205089506
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 22:10 schreef DX11 het volgende:
WAAAAAAAAROM ZIJN ER ZO VAAK UPDATES VOOR DE F1TV ANDROID TV APP

Gruwelijk irritant omdat hij niet in de play store staat elke keer weer met dat apk linkje klooien enz. Het is dat het wel gewoon beter werkt met je afstandsbediening ipv chromecast, maar jezus ze moeten dit echt fixen zeg.

Mocht je het linkje zoeken:

https://www.apkmirror.com(...)k-download/download/
Moest vrijdag opnieuw inloggen. Gruwelijk irritant.
  zondag 19 juni 2022 @ 01:48:26 #229
6941 APK
Factual, I think.
pi_205089558
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 00:36 schreef hole1988 het volgende:

kijk je via de app of de site?
De website op mijn laptop of via KODI op mijn Nvidia ShieldTV.
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 00:48 schreef Sodemieters het volgende:

Bij International dus. Daar zitten diverse talen onder, waaronder nu ook Nederlands.
Hmmz, daar kan ik niets kiezen, het lijkt International of F1 Live te zijn qua keuze.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_205089640
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2022 01:48 schreef APK het volgende:

[..]
De website op mijn laptop of via KODI op mijn Nvidia ShieldTV.
[..]
Hmmz, daar kan ik niets kiezen, het lijkt International of F1 Live te zijn qua keuze.
In je browser met je muis op de video gaan staan en dan rechtsonder op het tandwiel drukken. Je krijgt dan menu waar je de taal kan aanpassen en dergelijke.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zondag 19 juni 2022 @ 06:49:58 #231
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205089692
Klopt het dat men de nodige moeite doet en in een aantal gevallen dubbel betaalt om via F1TV alsnog het commentaar van Viaplay te horen?

_O-
  zondag 19 juni 2022 @ 09:41:28 #232
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_205090069
Nee
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zondag 19 juni 2022 @ 10:22:08 #233
6941 APK
Factual, I think.
pi_205090298
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 04:29 schreef hole1988 het volgende:

[..]
In je browser met je muis op de video gaan staan en dan rechtsonder op het tandwiel drukken. Je krijgt dan menu waar je de taal kan aanpassen en dergelijke.
[ afbeelding ]
Vreemd genoeg heb ik die optie niet 😀
Op een Mac, ziggo, chrome, taal van laptop en browser is wel engels.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_205090412
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 01:26 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Moest vrijdag opnieuw inloggen. Gruwelijk irritant.
Beter dat dan een hele nieuwe apk downloaden en naar je tv zien te krijgen grrrr
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_205090555
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:22 schreef APK het volgende:

[..]
Vreemd genoeg heb ik die optie niet 😀
Op een Mac, ziggo, chrome, taal van laptop en browser is wel engels.

[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik hetzelfde en is het als je je standaardtaal op Engels hebt staan, dus de taal van je account. Maar heb het verder niet uitgezocht.
  zondag 19 juni 2022 @ 11:49:21 #236
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205090887
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:22 schreef APK het volgende:

[..]
Vreemd genoeg heb ik die optie niet 😀
Op een Mac, ziggo, chrome, taal van laptop en browser is wel engels.

[ afbeelding ]
Dan moet je eerst internationaal kiezen, daarna zou het wel moeten kunnen.
Bij F1Live heb ik die optie niet, bij internationaal wel.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  zondag 19 juni 2022 @ 13:21:36 #237
6941 APK
Factual, I think.
pi_205091547
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:07 schreef 3rr0r het volgende:

Volgens mij heb ik hetzelfde en is het als je je standaardtaal op Engels hebt staan, dus de taal van je account. Maar heb het verder niet uitgezocht.
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:49 schreef Starflyer het volgende:

Dan moet je eerst internationaal kiezen, daarna zou het wel moeten kunnen.
Bij F1Live heb ik die optie niet, bij internationaal wel.
Allebei aangepast en nu werkt het, dank beiden! ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_205100847
Hoi allemaal, ik heb last van stotteringen als ik kijk via het casten naar mijn televisie. Als ik op mijn telefoon of tablet kijk heb ik dit probleem niet. Weet iemand hoe dit kan? En waarom Android op een Sony televisie geen F1 TV app heeft in de Play Store? Want ik denk dat dan het probleem ook weg is en dat het dus door het casten naar de televisie komt.
Het probleem is het best te omschrijven alsof je heeeel erg snel constant op pauze en play drukt. Bedankt alvast voor het helpen.
pi_205100958
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:08 schreef Eagles89 het volgende:
Hoi allemaal, ik heb last van stotteringen als ik kijk via het casten naar mijn televisie. Als ik op mijn telefoon of tablet kijk heb ik dit probleem niet. Weet iemand hoe dit kan? En waarom Android op een Sony televisie geen F1 TV app heeft in de Play Store? Want ik denk dat dan het probleem ook weg is en dat het dus door het casten naar de televisie komt.
Het probleem is het best te omschrijven alsof je heeeel erg snel constant op pauze en play drukt. Bedankt alvast voor het helpen.
Chromecast herstarten (van stroom af) zou ik als eerste proberen.
pi_205101337
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:08 schreef Eagles89 het volgende:
En waarom Android op een Sony televisie geen F1 TV app heeft in de Play Store?
Die app bestaat wel alleen de play store blokkeert hem voor de meeste tv's. Het linkje is hier al heel vaak gedeeld maar hier nogmaals:

https://www.apkmirror.com(...)ndroid-apk-download/
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_205108880
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:08 schreef Eagles89 het volgende:
Hoi allemaal, ik heb last van stotteringen als ik kijk via het casten naar mijn televisie. Als ik op mijn telefoon of tablet kijk heb ik dit probleem niet. Weet iemand hoe dit kan? En waarom Android op een Sony televisie geen F1 TV app heeft in de Play Store? Want ik denk dat dan het probleem ook weg is en dat het dus door het casten naar de televisie komt.
Het probleem is het best te omschrijven alsof je heeeel erg snel constant op pauze en play drukt. Bedankt alvast voor het helpen.
Probleem heb ik ook met mijn Sony tv waar de chromecast ingebouwd zit. Die weigert ook de app uit de playstore te halen dus misschien toch maar eens sideloaden.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_205114659
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:22 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Chromecast herstarten (van stroom af) zou ik als eerste proberen.
Ik heb de chromecast ingebouwd in de Sony TV, dus zeg maar bij de koop van mijn TV kreeg je hem in de TV er al bij. Hoe je die dan zou moeten restarten geen idee.
pi_205114684
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:16 schreef DX11 het volgende:

[..]
Die app bestaat wel alleen de play store blokkeert hem voor de meeste tv's. Het linkje is hier al heel vaak gedeeld maar hier nogmaals:

https://www.apkmirror.com(...)ndroid-apk-download/
En nu een hele domme vraag maar hoe krijg ik op mijn televisie zoiets werkende? Op mijn computer snap ik hoe je iets download maar hoe download je een bestand op een televisie..?:(
pi_205114747
Via de app op iPad en iPhone werkt het bij mij vaak erg wisselend. Veel bufferen en ook vaak dat de app error melding geeft. Afgelopen weekend via de Laptop geprobeerd en dat werkte erg soepel. Misschien om je in de browser de bandbreedte kan aanpassen.
pi_205114881
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:44 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik heb de chromecast ingebouwd in de Sony TV, dus zeg maar bij de koop van mijn TV kreeg je hem in de TV er al bij. Hoe je die dan zou moeten restarten geen idee.
Ok, ja ik ging uit van een losse. Denk dat sideloaden je enige optie is of je moet een Google TV(nieuwste versie van losse chromecast)/Android TV box kopen die je dan los gebruikt op je tv.

Hier is van anderen op Tweakers voor dat sideloaden:

quote:
Misschien werkt dit voor je:
Download de apk met je telefoon hier: https://www.apkmirror.com...limited/f1-tv-android-tv/
Installeer de app "Send files to TV" op je tv en telefoon. Verstuur daarmee de apk naar je tv.
Daarna kan je de apk op je tv starten en wordt de app geinstalleerd.
Mogelijk moet je ergens in je tv menu het installeren van onbekende bronnen toelaten.

Dit werkt prima op mijn Sony Bravia.
en

quote:
Sideloaden kan op meerdere manieren. Vind je de app Downloader wel terug in de Play Store? Zo ja, dan zou ik die installeren en vervolgens in Downloader-app navigeren naar [url van F1 app apk]. Dan kun je het bestand downloaden en installeren (waarschijnlijk moet je eerst het installeren van apps uit externe bronnen toestaan in de instellingen). Eventueel kun je de Google TV-app voor mobiel gebruiken om de URL via de remote naar Downloader te sturen, maar je kunt ook gewoon even priegelen met je normale afstandsbediening.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 22:32:19 #246
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205115213
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:44 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik heb de chromecast ingebouwd in de Sony TV, dus zeg maar bij de koop van mijn TV kreeg je hem in de TV er al bij. Hoe je die dan zou moeten restarten geen idee.
TV van de stroom af.

En dat sideloaden moet je dan wel elke keer na een nieuwe F1TV update doen, anders werkt die niet meer heb ik begrepen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_205116069
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:46 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
En nu een hele domme vraag maar hoe krijg ik op mijn televisie zoiets werkende? Op mijn computer snap ik hoe je iets download maar hoe download je een bestand op een televisie..?:(
Via de app "send files to tv", en dan heb je ook nog een explorer (solid explorer is top maar niet permanent gratis) nodig om in de tv de apk te openen.

Of alleen de explorer app en zelf via die explorer app op je tv je pc uitlezen (netwerkschijf) dat laatste heb ik gedaan omdat ik dan ook makkelijk achtergrond afbeeldingen enz kan overzetten naar de tv. Maar dit is ietsje ingewikkelder omdat je dan ook in je windows pc een netwerk schijf moet aanmaken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_205116073
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 21:44 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik heb de chromecast ingebouwd in de Sony TV, dus zeg maar bij de koop van mijn TV kreeg je hem in de TV er al bij. Hoe je die dan zou moeten restarten geen idee.
Restarten Android tv's: power knop op de afstandsbediening 5sec vastehouden, restart kiezen.

(Of inderdaad stroom er een tijdje af halen).
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_205116240
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:45 schreef DX11 het volgende:

[..]
Beter dat dan een hele nieuwe apk downloaden en naar je tv zien te krijgen grrrr
Koop een Mi Box of TV stick dan. Zo blijf je bezig. Ze komen regelmatig met updates.
pi_205117672
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2022 01:50 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Koop een Mi Box of TV stick dan. Zo blijf je bezig. Ze komen regelmatig met updates.
Heb een netwerkschijf opgezet op de pc waar ik het heen download en dan open ik het op de tv via solid explorer, gaat wel aardig zo.

En als je zo'n stick koopt en over 3 maanden staat de app daar ook niet meer in de playstore kan je sowieso overnieuw beginnen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')