toch logisch?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Erdogan timmert wel aan de weg. Never waste a good crisis.
Wat we nu doen. Wapens leveren aan Oekraïne.quote:
Hij snapt er meer van dan de EU die eerst hoog van de toren blaast, en nu al 2 weken zit te navelstaren.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
goeie!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat we nu doen. Wapens leveren aan Oekraïne.
En zo veel mogelijk sancties. Gas hebben we ook in Groningen.
Ik kon twee jaar lang rond half acht opstaan, mijn laptop aanzetten en ik was aan het werk. Stopte ermee om vier uur. Godzijdank heeft het verzet tegen deze vrijheidsberoving door patriot Willem Engel gezorgd dat ik weer uren eerder op moet staan en minstens twee uur per dag mag reizen!quote:
Ik krijg er natuurlijk niet alles van mee, en weet ook niet wat achter de schermen speelt. Maar Erdogan lijkt toch wel een handreiking naar het westen te doen. Ook al die meeting met Griekenland vorige week.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
uh, oke?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik kon twee jaar lang rond half acht opstaan, mijn laptop aanzetten en ik was aan het werk. Stopte ermee om vier uur. Godzijdank heeft het verzet tegen deze vrijheidsberoving door patriot Willem Engel gezorgd dat ik weer uren eerder op moet staan en minstens twee uur per dag mag reizen!
Ik zou hem graag persoonlijk stevig willen bedanken voor deze verbetering van mijn leven!
welke bijvoorbeeld dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:15 schreef capricia het volgende:
En NATO moet niet ingrijpen.
Maar wel een coalitie van landen. Zonder NATO te noemen.
Klopt. EU-landen als Nederland doen niks. Gelukkig zijn er NAVO-landen zoals Nederland die wel wat doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hij snapt er meer van dan de EU die eerst hoog van de toren blaast, en nu al 2 weken zit te navelstaren.
Blijft een lul.
Wat denk je van mijn kwaliteitsmuziek detector?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:32 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hier gaat op de een of andere manier mijn bullshit detector van af
dat is echt totaal niet belangrijk in internationale politiekquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik krijg er natuurlijk niet alles van mee, en weet ook niet wat achter de schermen speelt. Maar Erdogan lijkt toch wel een handreiking naar het westen te doen. Ook al die meeting met Griekenland vorige week.
Kan natuurlijk allemaal voor de bühne zijn en dat ik er finaal in trap. Maar mijn indruk was dat Turkije de afgelopen jaar juist de andere kant op ging.
Blijft een lul natuurlijk, maar je moet ergens beginnen.
kleine kernbommenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:37 schreef Discombobulate het volgende:
Hoop maar dat er snel een akkoord komt en dat Zelensky en Poetin gaan praten. Vraag me af of Poetin bereid is conventioneel te verliezen of dat ie denkt dan nog maar extremer en (kleine) kernbommen gebruiken.
Oh zeker, maar niet dat men denkt dat ik fan van die kerel benquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is echt totaal niet belangrijk in internationale politiek
turkije heeft op meerdere manieren een sleutelpositie en erdogan speelt zijn kaarten gewoon
de beste man kan ondertussen volgens mij ook vrij veel zelf beslissen, heeft geen last van die vervelende commissies en stemmingsrondes en tientallen verschillende nationaliteiten en belangen
Beetje raar om te doen alsof zij geen leger hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
welke bijvoorbeeld dan?
Bangladesh ofzo?
Dan moet je eerst Rusland uit de VN mieteren (kan dat uberhaupt?) want die veto'en dat directquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Beetje raar om te doen alsof zij geen leger hebben.
In de VN hebben alle landen (op drie na) zich tegen deze agressie uitgesproken.
Lijkt me prima om een no fly zone in te stellen uit naam van die landen, bijvoorbeeld.
Dus niet uit naam van NATO. Maar vanuit de VN.
Benieuwd hoeveel Finland, als EU-lid, aan de EU heeft als het daar spannend wordt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Klopt. EU-landen als Nederland doen niks. Gelukkig zijn er NAVO-landen zoals Nederland die wel wat doen.
Waarom?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan moet je eerst Rusland uit de VN mieteren (kan dat?) want die veto'en dat direct
ik doe niet alsof ze geen leger hebben, als je het via de VN wil spelen dan kom je op dat soort landen uit en die hebben materiaal waar de grootouders van Putin zijn groene mannetjes niet mee op pad zouden willen gaan, de opleiding slaat nergens op en je kunt je dochters maar beter verstoppen als de vliegtuigen landenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Beetje raar om te doen alsof zij geen leger hebben.
In de VN hebben alle landen (op drie na) zich tegen deze agressie uitgesproken.
Lijkt me prima om een no fly zone in te stellen uit naam van die landen, bijvoorbeeld.
Dus niet uit naam van NATO. Maar vanuit de VN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |