Wat, moeten we nu ook al die kelders uit een hoge hoed gaan zitten trekken?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wacht maar tot je hoort over de geheime ingangen in de grond
SPOILER: boss na imbued stone key, niet kijken voor je die gebruikt hebt op de 2e toren papoeaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop verder ook tegen de equip load aan, mijn zwaard weegt 23 dan gaat het wel erg hard... Ik wil eigenlijk twee zwaarden dragen maar dan moet ik 40 endurance of zo...I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Juist niet, echt een typische Souls boss qua stijl.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:02 schreef Buitendam het volgende:
Die Rennala hadden ze echt weg mogen laten. Wat een drama van een baas.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:
SPOILER: boss na imbued stone key, niet kijken voor je die gebruikt hebt op de 2e toren papoeaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop verder ook tegen de equip load aan, mijn zwaard weegt 23 dan gaat het wel erg hard... Ik wil eigenlijk twee zwaarden dragen maar dan moet ik 40 endurance of zo...SPOILER: antwoord op FlippingCoin bossOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
wtf!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Elden Ring, oh Elden Ring. We hebben een game changer gevonden: er zijn inmiddels twee muren ontdekt in Volcano Manor die hidden paths blijken te zijn en pas open gaan na 50(!) hits. Wie weet hoeveel er in de hele game zijn. Miyazaki never disappoints.
https://www.reddit.com/r/(...)den_wall_in_volcano/quote:
12 miljoen keer verkocht in 2 weken,de komende 5 jaar komen er waarschijnlijk geen aanbiedingen. Ook tweede hands zal de prijs hoog blijven. Zoals een gta5quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:38 schreef Sfancta het volgende:
Staat nog steeds geen reet op marktplaats qua deze game.
Had toch verwacht dat vele mensen geragequit waren en dat ik cheap eentje kon overkopen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILER: antwoord op FlippingCoin bossOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
kort samengevat... ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wat, moeten we nu ook al die kelders uit een hoge hoed gaan zitten trekken?
Aardig zwaard dat, wel flinke stats nodig.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:23 schreef christmastsunami het volgende:
Hoppakee, een zaterdagiddag naar de ..., Maar dan heb je ook wat. Castle Morne Boss.
Ben nog lang niet klaar met weeping peninsula.
[ afbeelding ]
Ik las op de grond dat het een keyitem is, is dan waarschijnlijk voor een npc ergens anders in de game.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Aardig zwaard dat, wel flinke stats nodig.
En well done.
Oh ik zag dat die ook wel aardig sterk is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik las op de grond dat het een keyitem is, is dan waarschijnlijk voor een npc ergens anders in de game.
Fase 1 is Deacons of the Deep en fase 2 is 80% summons. Dat hoeft voor mij niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Juist niet, echt een typische Souls boss qua stijl.
Had wel wat pittiger gemogen.
80% summons? meer 20%quote:Op zondag 20 maart 2022 13:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fase 1 is Deacons of the Deep en fase 2 is 80% summons. Dat hoeft voor mij niet.
Nee, gewoon spelen. Lekker op je gemakje ongedwongen de wereld verkennen. Proberen om zoveel mogelijk Sites of Grace te zoeken zodat je heen en weer kunt teleporten. Oefenen op slappe vijanden om de controls en combat mechanics door te krijgen. Schild gebruiken als je moeite hebt met de dodge roll mechanic (uiteindelijk is dat wel wat je moet willen leren want schilden kunnen je niet altijd redden, vooral niet in boss fights).quote:Op zondag 20 maart 2022 16:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik ben benieuwd....spel is binnen. Nog do's en don'ts voor een echte beginner die nog geen ervaring heeft?
Ik zag in filmpje dat Vagebond of Astrologer de beste classes zijn om mee te beginnen maar dat de laatste wat makkelijk ge-oneshot wordt?
Ik kloot gewoon aan, probeer niks op te zoeken en zie het wel; sterke build kan ik wel in een andere play maken.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik ben benieuwd....spel is binnen. Nog do's en don'ts voor een echte beginner die nog geen ervaring heeft?
Ik zag in filmpje dat Vagebond of Astrologer de beste classes zijn om mee te beginnen maar dat de laatste wat makkelijk ge-oneshot wordt?
Nice.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Tja...als je niet in het midden van de kamer gaat staan, maar letterlijk een rondje om het midden gedeelte loopt, kom je er ook niet achter hahahaha..
Maar wat een ontzettend WOW momentje toen ik Limward in stapte...damn wat mooi. Zelfs mijn vrouw die geen gamer is, kon het waarderen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |