quote:Recordaantal besmettingen in Duitsland: ruim 300.000 op één dag
Dat het coronavirus nog steeds flink rondwaart, bewijzen de besmettingscijfers in Duitsland. Daar werden voor het eerst tijdens de pandemie meer dan 300.000 vastgestelde coronabesmettingen gemeld.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ie-duitsland-booster
Het doel op dat moment was om iedereen een spuit in zn mik te jassen en dus is het dan gunstiger om deze data achterwege te laten. Plus nog ff paar nieuwsberichten over jonge mensen met covid en filmpje met 30ers op de ic, zodat 'het kan iedereen overkomen' het narratief is.quote:
dat is het doel nog steedsquote:Op donderdag 24 maart 2022 12:34 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Het doel op dat moment was om iedereen een spuit in zn mik te jassen en dus is het dan gunstiger om deze data achterwege te laten. Plus nog ff paar nieuwsberichten over jonge mensen met covid en filmpje met 30ers op de ic, zodat 'het kan iedereen overkomen' het narratief is.
En ondanks dat dat duidelijk wordt uit deze wob verzoeken vinden de meeste mensen het dus niet eens erg om voorgelogen te worden.
Zoals Gerard van den Bossche al verklaarde "we hebben het tegenovergestelde bereikt van groepsimmuniteit" doordat we zijn doorgegaan met prikken toen we wisten dat een prik de overdracht niet stopte.quote:
Ik zie het niet meer aanslaan. In ieder geval niet meer in dezelfde mate.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is het doel nog steeds
want dat slechts 1/3 van de 70+ ers een booster neemt staat ze niet aan
en dus gaan we gewoon weer dreigen
met een lockdown etc.
ik help het je hopenquote:Op donderdag 24 maart 2022 14:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zie het niet meer aanslaan. In ieder geval niet meer in dezelfde mate.
Die paar fanatiekelingen die overblijven lachen we toch gewoon uit.
Prikken was een doel, is nog steeds een doel als je kijkt naar alle reisbeperkingen omwille van vaccinatiebewijzen...........quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:38 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zoals Gerard van den Bossche al verklaarde "we hebben het tegenovergestelde bereikt van groepsimmuniteit" doordat we zijn doorgegaan met prikken toen we wisten dat een prik de overdracht niet stopte.
Hij zei direct al dat het geen goed idee was om op de top van een pandemie te gaan prikken. Velen zijn geprikt nadat ze de ziekte hadden doorgemaakt wat complete onzin is/was.
Tja, je kunt elkaar ook met respect behandelen...quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Prikken was een doel, is nog steeds een doel als je kijkt naar alle reisbeperkingen omwille van vaccinatiebewijzen...........
Ik snap die strontvliegen uit dit topic niet dat ze daar nog mee denken te kunnen trollen.
Dan lees je toch wat je erin wilt lezen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik help het je hopen
maar als ik in COR lees zie ik het droevig in
Ik moet binnekort op famile/ouwe vrienden bezoek naar my dirty old town in Engeland gaan. Ik hoor van goede bronnen dat er daar voor voetbal wedstrijden, pubs,concerten,restauranten enz.al maandenlang nergens gecontrolleerd is.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
Hoop dat ik volledig ongevaccineerd kan blijven, het ziet er voorlopig redelijk uit. Een poosje was ik wel bang dat ik er toch ooit aan zou moeten geloven.
Vliegen doe ik dit jaar gewoon nog niet, pak de auto wel weer richting Zwitserland ofzo.
Nope lekker aan de wormen voor deugpuntenquote:
Weet je, ik zou het niet eens zo erg vinden om door Rusland gebombardeerd te wordenquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nope lekker aan de wormen voor deugpunten
[ twitter ]
Daar had ik het vanmiddag met mijn vader van 79 nog over, die is nog behoorlijk bij de tijd qua alle gekte omdat ie nog gewoon op twitter en FB zit, en die zei ook iets vergelijkbaars, ik heb mijn leven wel geleid, als die gek uit Rusland er morgen een eind aan maakt hebben we het er zelf naar gemaaktquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet je, ik zou het niet eens zo erg vinden om door Rusland gebombardeerd te worden![]()
https://nl.wikipedia.org/(...)_Tweede_Wereldoorlogquote:Op woensdag 23 maart 2022 00:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op zich zou ik het kunnen Googlen natuurlijk, maar vraag me door jouw opmerking dit af, ik ben van 1979, en kan me eigenlijk alleen het "Paarse kabinet " goed herinneren, maar was dat de eerste coalitie in de Nederlandse politiek, of ging het vanaf de jaren 50 er al zo aan toe, of was er wel ooit 1 partij die zo groot was en dus de dienst uitmaakte. 🤔
Dankjewel! En sorry aan iedereen voor mn off topic geneuzelquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:05 schreef Tanatos het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)_Tweede_Wereldoorlog
Daarvoor:
https://nl.wikipedia.org/(...)_Tweede_Wereldoorlog
In 1917 werd het algemeen mannenkiesrecht ingevoerd, en pas daarna krijg je echte politieke partijen volgens mij.
Ik ben trouwens blij dat we geen 2 partijen stelsel hebben in Nederland alhoewel ik heel graag meer directe democratie zou zien (vooral een bindend referendum).
@:miss_sly
Sorry, ik wilde toch even antwoorden alhoewel volstrekt offtopic.
Wat hebben we dan gedaan wat een bombardement door de Russen zou rechtvaardigen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar had ik het vanmiddag met mijn vader van 79 nog over, die is nog behoorlijk bij de tijd qua alle gekte omdat ie nog gewoon op twitter en FB zit, en die zei ook iets vergelijkbaars, ik heb mijn leven wel geleid, als die gek uit Rusland er morgen een eind aan maakt hebben we het er zelf naar gemaakt.
Het was gewoon een cynische grap gast, djeeez you must be fun at partiesquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat hebben we dan gedaan wat een bombardement door de Russen zou rechtvaardigen?
Tja, op BNW weet je het maar nooit...quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was gewoon een cynische grap gast, djeeez you must be fun at parties.
De vraag stellen is hemquote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:07 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Kan iemand mij uitleggen dat deze comment gepast is van Koopmans? En waarom precies?
Ligt er iemand ziek te zijn van Influenza moet en zal Marion het nog wel ff linken aan dubbelinfectie.
Is ze onafhankelijke wetenschapper of is ze influencer met een professor titel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |