Tja, het kwam van Trump dus dan móet het worden afgekraakt. Dit is ook waarom Ivermectine in de VS zo'n gepolariseerd onderwerp is geworden. Het kwam vanuit een conservatieve kringen, dus dan kan het simpelweg niet werken. Tot op de dag van vandaag blijft men dat stug volhouden. En alle studies die het tegendeel bewijzen hebben heel toevallig allemaal "fouten" in het onderzoeksopzet en methodologie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
En dit ga je overal terug zien, gaslighting en ontkennen dat ze ooit anders gedacht hebben.
Trump slikte geen ivermectine of hydroxychloriquine toen hij covid had.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het kwam van Trump dus dan móet het worden afgekraakt. Dit is ook waarom Ivermectine in de VS zo'n gepolariseerd onderwerp is geworden. Het kwam vanuit een conservatieve kringen, dus dan kan het simpelweg niet werken. Tot op de dag van vandaag blijft men dat stug volhouden. En alle studies die het tegendeel bewijzen hebben heel toevallig allemaal "fouten" in het onderzoeksopzet en methodologie.
hij snoof het. ______/quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump slikte geen ivermectine of hydroxychloriquine toen hij covid had.
Tja, alsof dit nieuws isquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
The shit show must go on.
Op BNW?quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen hier die beweren dat de coronamaatregelen verleden tijd zijn.
Los van dat je bij prik 1 t/m 3 ook alquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gezond verstand zegt
De dikke middelvinger ook naar de consensus pre 2020. We spreken al tergend lang van een virus dat minder ernstig is dan whatever the fuck normaal is in de wereld en nooit een speciale behandeling heeft gekregen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gezond verstand zegt
Retweet van Koopmans gezien op Twitter, ze wordt er verdomme nat van.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
The shit show must go on.
Ja je krijgt het gevoel alsof de rest van de wereld dat ook eindelijk door heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
De dikke middelvinger ook naar de consensus pre 2020. We spreken al tergend lang van een virus dat minder ernstig is dan whatever the fuck normaal is in de wereld en nooit een speciale behandeling heeft gekregen.
Tis verschrikkelijk, ik heb de woorden "externe validiteit" in dit topic, ten tijde dat ik nog in discussie ging met die personen, waarschijnlijk wel 1000x gebruikt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit voornamelijk gaat om geschatte risico's op basis van (blanke) mannen die besmet zijn geraakt met de eerste oorspronkelijke variant van Covid? Over Delta, laat staan Omikron, zegt het dus eigenlijk niets. Begrijpelijk ook wel dan waarom men in de studie zelf al de vraagtekens zet bij de generaliseerbaarheid.
Grappig genoeg weerhoudt jou dat er niet van om toch hier het beeld te creëren alsof deze studie aantoont dat in het algemeen het risico op hartproblemen na Covid veel hoger is dan na vaccinatie. En dat doe je natuurlijk weer omdat je zo in de bres kunt springen voor de vaccins. Maar dat zal iedereen hier wel doorzien inmiddels.
Precies, elke dag blij dat ik niks van dat experimentele goedje in mijn lijf heb zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
De dikke middelvinger ook naar de consensus pre 2020. We spreken al tergend lang van een virus dat minder ernstig is dan whatever the fuck normaal is in de wereld en nooit een speciale behandeling heeft gekregen.
En dat is ook vanaf het begin een leugen.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, dus het WEF plan is mislukt.
Het venster dat door Covid is ontstaan sluit zich weer te snel.
Dus het WEF is niet zo machtig dat ze hun eigen aanleiding kunnen creëren om hun beleid door te voeren.
Een beetje hetzelfde lot als de NWO of de illuminati, die proberen al eeuwenlang tot 1 wereldregering te komen waarbij wij allemaal slaven zijn.
En ze zaten er zo dichtbij. Miljoenen mensen in Nederland lieten al maandenlang braaf hun QR code zien. En dan opeens wordt hij toch door verschillende landen opgeheven of in de ijskast gezet.
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, daarvoor was er al afbouw en net als voorgaande jaren verdwijnt corona op de achtergrond als er verder amper nog restricties zijn.
slecht geheugen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie zullen wel teleurgesteld zijn, nu alle coronabeperkingen zijn geschrapt.
Nee dat heb ik dus totaal niet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:31 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja je krijgt het gevoel alsof de rest van de wereld dat ook eindelijk door heeft.
Het heeft gelukkig weinig gekost ofzo.
Jep, Koosvogels is een van die usersquote:
echt??quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:31 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja je krijgt het gevoel alsof de rest van de wereld dat ook eindelijk door heeft.
Het heeft gelukkig weinig gekost ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |