Oh oke. Dus wanneer topsporters vroeger omvielen dan kwam dat door het gebruik van 'prestatieverhogende middelen', maar wanneer dat nu gebeurt dan is dat het gevolg van coronavaccinaties?quote:
Dat zeg ik niet, maar leuk geprobeerd hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh oke. Dus wanneer topsporters vroeger omvielen dan kwam dat door het gebruik van 'prestatieverhogende middelen', maar wanneer dat nu gebeurt dan is dat het gevolg van coronavaccinaties?
Ja, heel logisch hoor.
Nou, vertel eens: wat zeg je dan wél?quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar leuk geprobeerd hoor.
Lees terug.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, vertel eens: wat zeg je dan wél?
Jup. Een grote zwendel dat coronacircus gebaseerd op een griep. Dat was in BNW ook al 2 jaar bekend.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Het is officieel Hugo de jonge lult uit z’n nek. Dat was in BNW al 2 jaar bekend 🥳
Welk sentimenteel lulverhaal? Ik geef gewoon aan dat topsporters met hartproblemen een fenomeen is dat al lang voor corona bestond. That's it.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En jij dan met je sentimentele lulverhaal.
En op welke schaal? Ik zie overal wel onderzoeken dat er een enorme toename is van deze gevallen, uiteraard komt het allemaal door covid, maar nergens dat het voorheen ook zo was eigenlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welk sentimenteel lulverhaal? Ik geef gewoon aan dat topsporters met hartproblemen een fenomeen is dat al lang voor corona bestond. That's it.
Dat irrelevante deel dat over jezelf ging.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welk sentimenteel lulverhaal? Ik geef gewoon aan dat topsporters met hartproblemen een fenomeen is dat al lang voor corona bestond. That's it.
Voorheen kregen topsporters vaak last van hun hart als ze stopten met sporten en niet tijdens het sporten.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En op welke schaal? Ik zie overal wel onderzoeken dat er een enorme toename is van deze gevallen, uiteraard komt het allemaal door covid, maar nergens dat het voorheen ook zo was eigenlijk.
increase in heart attacks 2021/2022 gegoogled geeft mij dat beeld iig.
Zie bijvoorbeeld dat stuk waar ik eerder naar linkte. Overigens was het verband corona en hartproblemen al gelegd lang voordat de vaccins ontwikkeld waren.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En op welke schaal? Ik zie overal wel onderzoeken dat er een enorme toename is van deze gevallen, uiteraard komt het allemaal door covid, maar nergens dat het voorheen ook zo was eigenlijk.
increase in heart attacks 2021/2022 gegoogled geeft mij dat beeld iig.
Heb je echt niks beters te doen of wordt je hiervoor betaald?quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld dat stuk waar ik eerder naar linkte. Overigens was het verband corona en hartproblemen al gelegd lang voordat de vaccins ontwikkeld waren.
Over corona en hartproblemen na doorgemaakte infectie: https://doi.org/10.1038/s41591-022-01689-3
Al met al: als je bang bent voor hartproblemen veroorzaakt door vaccinatie dan moet je al helemaal doodsbang zijn voor hartproblemen als gevolg van een corona-infectie.
Kan jij jouw tijd niet beter besteden aan het lezen van het artikel waarnaar ik refereer dan aan het stellen van dit soort suffe vragen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:19 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb je echt niks beters te doen of wordt je hiervoor betaald?
Lockdowns stonden ook helemaal niet in het crisisplan die al jaren klaarlag. Integendeel, wetenschappers hadden al jaren gekeden aangegeven dat lockdowns geen goed plan waren tijdens een pandemie.quote:
Nee, ik zit in quarantaine en verveel me zo dat ik zelfs jouw vervelende reacties lees.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan jij jouw tijd niet beter besteden aan het lezen van het artikel waarnaar ik refereer dan aan het stellen van dit soort suffe vragen?
Ik begrijp dat dit voornamelijk gaat om geschatte risico's op basis van (blanke) mannen die besmet zijn geraakt met de eerste oorspronkelijke variant van Covid? Over Delta, laat staan Omikron, zegt het dus eigenlijk niets. Begrijpelijk ook wel dan waarom men in de studie zelf al de vraagtekens zet bij de generaliseerbaarheid.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zie bijvoorbeeld dat stuk waar ik eerder naar linkte. Overigens was het verband corona en hartproblemen al gelegd lang voordat de vaccins ontwikkeld waren.
Over corona en hartproblemen na doorgemaakte infectie: https://doi.org/10.1038/s41591-022-01689-3
Al met al: als je bang bent voor hartproblemen veroorzaakt door vaccinatie dan moet je al helemaal doodsbang zijn voor hartproblemen als gevolg van een corona-infectie.
Ja, daar zijn ze vrij duidelijk over toch? Niet zo gek dat er over de langetermijneffecten van een omikron-infectie nog weinig bekend is hè. Punt is dat het in dit topic ging over hartproblemen veroorzaakt door vaccinatie, en ik laat zien dat corona ook voor hartproblemen zorgt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit voornamelijk gaat om geschatte risico's op basis van (blanke) mannen die besmet zijn geraakt met de eerste oorspronkelijke variant van Covid? Over Delta, laat staan Omikron, zegt het dus eigenlijk niets. Begrijpelijk ook wel dan waarom men in de studie zelf al de vraagtekens zet bij de generaliseerbaarheid.
Klopt, er is ook al eens gelinkt naar een artikel dat ging over onderzoek naar schade aan het hart na Covid op de langere termijn bij sporters.quote:Op woensdag 23 maart 2022 16:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze vrij duidelijk over toch? Niet zo gek dat er over de langetermijneffecten van een omikron-infectie nog weinig bekend is hè. Punt is dat het in dit topic ging over hartproblemen veroorzaakt door vaccinatie, en ik laat zien dat corona ook voor hartproblemen zorgt.
Dus de sporters die omvallen: komt dat door Wuhan-variant corona? Delta? Omikron? Vaccinatie? Topsport specifieke problemen? "Prestatieverhogende middelen"? Hier in dit topic is het antwoord in elk geval: VACCINATIE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |