Waar je op stemt maakt geen ene reet uit, ze volgen allemaal het protocol. Als je niet tot de inner circle behoort kom je niet eens zo ver als de 2e kamer. En dat geldt ook voor PVV, BBB en FvD... Allemaal puppets net als de gevestigde orde die allemaal een plan uitvoeren. Als PVV nu ineens de premier mag leveren gaat er echt niet veel veranderen, zelfde foor FvD of whatever,quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:10 schreef Tanatos het volgende:
[..]
De omhelzing tussen overheden en bedrijfsleven is idd al jaren veel te innig.
Maar ja als mensen op de VVD blijven stemmen, blijven die het land verhoeren aan het grootkapitaal.
Ik stem op de SP, die zijn er niet zo van om enkel het bedrijfsleven te pleasen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar je op stemt maakt geen ene reet uit, ze volgen allemaal het protocol. Als je niet tot de inner circle behoort kom je niet eens zo ver als de 2e kamer. En dat geldt ook voor PVV, BBB en FvD... Allemaal puppets net als de gevestigde orde die allemaal een plan uitvoeren. Als PVV nu ineens de premier mag leveren gaat er echt niet veel veranderen, zelfde foor FvD of whatever,
Het is een grote opvoering van iets wat een democratie moet zijn. Maar die is het niet
Dat laatste spijt me zeer, maar ik haal er hier helemaal niks bij. Hoogstens dat ik eens reageer op iets dat iemand anders erbij sleept.quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
![]()
GodverdommeJij en je vriendjes halen al 2 jaar alles erbij. Ik doe 1 rant over 2 topics en je komt hiermee? Zwak en hypocriet in 1. I applaude you for the most idiotic reply of the year
![]()
![]()
Echt, ik had van jou meer verwacht. En je stelt me diep teleur...
Ik reageer op een post van Greys gepost in dit topic, en daarna ga ik door op hoe "jij" en "anderen" vaak reageren. Nou dat heb je dus gedaan precies zoals ik al omschreefquote:Op woensdag 23 maart 2022 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat laatste spijt me zeer, maar ik haal er hier helemaal niks bij. Hoogstens dat ik eens reageer op iets dat iemand anders erbij sleept.
De moderatie heeft hier de laatste tijd al een paar keer verzocht om het bij het onderwerp te houden, dus ik snap niet zo goed wat je mij, mijn vriendjes (wie zijn dat?), en 'bepaalde users' nou precies kwalijk neemt.
Slaap lekker!
Haha of je VVD stemt, of SP... het maakt niks uit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:17 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik stem op de SP, die zijn er niet zo van om enkel het bedrijfsleven te pleasen.
Dat hangt er van af wie de meeste stemmen krijgt, ik ben er van overtuigt dat de SP een volstrekt ander beleid voorstaat dan de VVD.quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha of je VVD stemt, of SP... het maakt niks uit.
Neh, maakt allemaal geen fuck uit. Je zit alleen op die plek als je het plan volgt. En er zullen wat nuances in de uitvoering zijn maar het einde is hetzelfde.quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:24 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat hangt er van af wie de meeste stemmen krijgt, ik ben er van overtuigt dat de SP een volstrekt ander beleid voorstaat dan de VVD.
Maar in Nederland zal het altijd via een coalitie moeten.
Dat mag je uiteraard vinden, maar dat ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh, maakt allemaal geen fuck uit. Je zit alleen op die plek als je het plan volgt. En er zullen wat nuances in de uitvoering zijn maar het einde is hetzelfde.
Wel nog even leuk te vermelden dat je de discussie via mij dood probeert te maken. Maar de post van Greys voor het gemak even negeert en geen reactie op geeft zoals je heel vaak doet. De informatieve post negeren, maar door reageren op de reacties erop de post proberen onder te laten sneeuwen.. Neh valt niet op.quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat laatste spijt me zeer, maar ik haal er hier helemaal niks bij. Hoogstens dat ik eens reageer op iets dat iemand anders erbij sleept.
De moderatie heeft hier de laatste tijd al een paar keer verzocht om het bij het onderwerp te houden, dus ik snap niet zo goed wat je mij, mijn vriendjes (wie zijn dat?), en 'bepaalde users' nou precies kwalijk neemt.
Slaap lekker!
Ow maar daar heb ik ook geen moeite mee, ik vind dat iedereen lekker zijn eigen mening moet hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:29 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat mag je uiteraard vinden, maar dat ben ik niet met je eens.
Op zich zou ik het kunnen Googlen natuurlijk, maar vraag me door jouw opmerking dit af, ik ben van 1979, en kan me eigenlijk alleen het "Paarse kabinet " goed herinneren, maar was dat de eerste coalitie in de Nederlandse politiek, of ging het vanaf de jaren 50 er al zo aan toe, of was er wel ooit 1 partij die zo groot was en dus de dienst uitmaakte. 🤔quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:24 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dat hangt er van af wie de meeste stemmen krijgt, ik ben er van overtuigt dat de SP een volstrekt ander beleid voorstaat dan de VVD.
Maar in Nederland zal het altijd via een coalitie moeten.
Deze stelling ind ik wel heer ver gaan. In hoeverre is hier bewijs voor?quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waar je op stemt maakt geen ene reet uit, ze volgen allemaal het protocol. Als je niet tot de inner circle behoort kom je niet eens zo ver als de 2e kamer. En dat geldt ook voor PVV, BBB en FvD... Allemaal puppets net als de gevestigde orde die allemaal een plan uitvoeren. Als PVV nu ineens de premier mag leveren gaat er echt niet veel veranderen, zelfde foor FvD of whatever,
Het is een grote opvoering van iets wat een democratie moet zijn. Maar die is het niet
Meerderheden worden altijd gevonden. Hoofdelijk stemmen over uitsterst discutabele shit, mbt corona, blijft partij discipline hoog staan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 04:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Deze stelling ind ik wel heer ver gaan. In hoeverre is hier bewijs voor?
Exact de vinger op de zere plekquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, hier reageren bepaalde users niet op. Net als andere bepaalde tweets die jij en anderen hier posten. Ook al zijn het posts of tweets met confirmed numbers over het een of ander dan negeren ze die.
Plaats je een bericht waar een kern van waarheid in "kan" zitten en ze vinden het kleinste vormfoutje in de tekst dan komen ze meestal 4 man sterk je hiermee om de oren slaan, grappig is wel dat ze daarmee de mogelijkheden niet ontkrachten. Makes me wonder why they try?
Wat ook wel grappig is, dat ze fact checkers voor waar aannemen of bijvoorbeeld in filmpje wat jij post dat ze de woorden van de overheid voor waar aannemen![]()
Het kan zelfs nog grappiger worden voor die gasten die hier steeds reageren, over een poosje wanneer waarheden naar buiten komen (als het al gaat gebeuren is het stap voor stap, zoals de Pfizer papierkes die nu steeds losgelaten worden.) ze ineens zien dat ze al die tijd voorgelogen zijn alsof ze een kind waren![]()
En ik snap de reactie wel die ze gaan geven: "JA MAAR TOEN WAS RUSLAND NOG NIET IN OORLOG MET DE OEKRAINE!!"
Ik zou er echt bij willen zijn wanneer die malloten eindelijk zien dat "ja zelfs deze oorlog een plan is geweest". En nou zal ik wel een hoop negatieve reacties van diezelfde malloten krijgen als in "en de slachtoffers dan?"
Daar kunnen we allemaal niks aan doen, wij zijn de mieren in de bak en dat stelletje megalomanen bepalen wat er met ONS gaat gebeuren..
End of Rant!!
Wat ook wel grappig is dat je je ergert aan bepaalde Fokkers, maar ze tegelijkertijd ook mist als ze niet postenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, hier reageren bepaalde users niet op. Net als andere bepaalde tweets die jij en anderen hier posten. Ook al zijn het posts of tweets met confirmed numbers over het een of ander dan negeren ze die.
Plaats je een bericht waar een kern van waarheid in "kan" zitten en ze vinden het kleinste vormfoutje in de tekst dan komen ze meestal 4 man sterk je hiermee om de oren slaan, grappig is wel dat ze daarmee de mogelijkheden niet ontkrachten. Makes me wonder why they try?
Wat ook wel grappig is, dat ze fact checkers voor waar aannemen of bijvoorbeeld in filmpje wat jij post dat ze de woorden van de overheid voor waar aannemen![]()
Het kan zelfs nog grappiger worden voor die gasten die hier steeds reageren, over een poosje wanneer waarheden naar buiten komen (als het al gaat gebeuren is het stap voor stap, zoals de Pfizer papierkes die nu steeds losgelaten worden.) ze ineens zien dat ze al die tijd voorgelogen zijn alsof ze een kind waren![]()
En ik snap de reactie wel die ze gaan geven: "JA MAAR TOEN WAS RUSLAND NOG NIET IN OORLOG MET DE OEKRAINE!!"
Ik zou er echt bij willen zijn wanneer die malloten eindelijk zien dat "ja zelfs deze oorlog een plan is geweest". En nou zal ik wel een hoop negatieve reacties van diezelfde malloten krijgen als in "en de slachtoffers dan?"
Daar kunnen we allemaal niks aan doen, wij zijn de mieren in de bak en dat stelletje megalomanen bepalen wat er met ONS gaat gebeuren..
End of Rant!!
Oh, maar da's een klein vormfoutje begrijp ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
Bij nader inspectie: dat hele artikel waarnaar ze refereren is niet eens gepubliceerd joh. Niet zo gek ook, want in de 2e zin van het abstract begint het al met je reinste onzin.
Bij dat tref.eu letten ze blijkbaar ook niet heel erg op want zoals ik zei: het is niet gepubliceerd in The Lancet. Sterker nog: het is nergens in een peer reviewed journal gepubliceerd. De 'wetenschappelijke' waarde van dit werkstukje is absoluut 0,0.
Waar is dat Europese leger dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
wat een gekke man die thierry
met zijn europese leger
oh nee wacht
heeft hij toch weer gelijk
Dit is wel ernstig. Sywert gaat vervolgd worden voor zijn praktijken, maar Hugo gaat hier gewoon mee wegkomen.quote:
Welke praktijken van Hugo in deze kwestie waren strafbaar?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is wel ernstig. Sywert gaat vervolgd worden voor zijn praktijken, maar Hugo gaat hier gewoon mee wegkomen.
Dat hangt helemaal af van de voorkennis die Hugo had. In het ergste geval is dat medeplegen van oplichting en bedrog.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke praktijken van Hugo in deze kwestie waren strafbaar?
In de zin dat Hugo wist dat Sywerd de kluit zou belazeren?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal af van de voorkennis die Hugo had. In het ergste geval is dat medeplegen van oplichting en bedrog.
Wat een onzin. Die post negeer ik omdat hij absoluut niks met het onderwerp van dit topic te maken heeft, zoals ik in mijn initiële reactie al aangaf. Overigens zorg je er door dit soort reacties van jou vooral zelf voor dat dingen ondersneeuwen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel nog even leuk te vermelden dat je de discussie via mij dood probeert te maken. Maar de post van Greys voor het gemak even negeert en geen reactie op geeft zoals je heel vaak doet. De informatieve post negeren, maar door reageren op de reacties erop de post proberen onder te laten sneeuwen.. Neh valt niet op.
Zoals ik eerder al zei: dit artikel is je reinste onzin (de PCR-test is immers bewezen in staat om genetisch materiaal van SARS-CoV-2 aan te tonen), en in tegenstelling tot wat ze doen voorkomen helemaal niet in The Lancet Respiratory Medicine gepubliceerd. Een simpele vraag: hoe kan het dat die "mainly artefacts of false-positive results" uitstekend correleren met ziekenhuisopnamen?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
file:///C:/Users/31648/Downloads/2021-LancetIK-PS-LVW-preprint-D-21-01205.pdf
Findings: We find that PCR testing data for the second and following waves of
COVID-19 pandemic indicate that these waves are mainly artefacts of false-positive
results. We find that this interpretation provides a more consistent explanation of
the known epidemiology of COVID-19 than the hitherto consensus notion of
extremely contagious and rapidly mutating viruses.
Interpretation: The RNA code counted in PCR tests, previously attributed to SARSCoV-2, belongs instead to a respiratory-virus-induced immune system response by
human cells that liberate exosomes, and that vitiate PCR test results. PCR tests have
zero specificity in vivo due to the exosome RNA. PCR tests exhibit excellent specificity
Manuscript Click here to view linked References
THE LANCET Respiratory Medicine Article (to be submitted 2021)
- 2 -
in vitro on pure samples of other respiratory viruses. Low success rate of vaccines is
explained by inexact identification of the SARS-CoV-2 RNA.
Wat nu uit de WOB-verslagen blijkt was dat op het moment dat Hugo zijn voormalige partijgenoot en goede bekende Sywert weer aan de onderhandelingstafel brengt, Sywert al zijn commerciële BV opgericht heeft met als enige doel zoveel winst te behalen met de mondkapjesdeal. Dit terwijl hij niemand van het bestaan van die BV vertelt en onderhandeld met alleen de naam van zijn stichting zonder winstoogmerk.quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
In de zin dat Hugo wist dat Sywerd de kluit zou belazeren?
Dat zou dan eerst moeten blijken.
Is dat wel zo? Linkje naar het onderzoek graag.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
Bottom line: topsport is niet gezond voor je hart.
scholar.google.com -> elite athletes heartquote:Op woensdag 23 maart 2022 13:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Linkje naar het onderzoek graag.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
scholar.google.com -> elite athletes heart
Veel leesplezier.
Wat is je probleem? De statistieken liegen niet: topsporters kampen bovengemiddeld vaak met hartproblemen.quote:
Ze gebruiken ook bovengemiddeld vaak prestatie verhogende middelen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is je probleem? De statistieken liegen niet: topsporters kampen bovengemiddeld vaak met hartproblemen.
Is er een punt dat je hier probeert te makenquote:Op woensdag 23 maart 2022 14:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ze gebruiken ook bovengemiddeld vaak prestatie verhogende middelen.
Of toch door vaccinatie?quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is er een punt dat je hier probeert te maken?
En komen de omvallende topsporters nou door corona of door 'prestatieverhogende middelen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |