abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:28:01 #126
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204128965
Kan dat mens niet gewoon optiefen met haar provocaties continu? :r :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_204128989
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 16:11 schreef zalkc het volgende:

[..]
Vind hem wel iets te enthousiast, betwijfel of het wel zo positief is als geschetst wordt.
Ik denk dat er veel mensen zijn die vooral hopen dat Rusland goed op de bek gaat en dus vooral de signalen zien/de verhalen zien die die hoop onderbouwen. Het gaat Rusland zeker niet zo soepel af als dat ze hadden gehoopt (en Oekrane verzet zich dus echt knap), maar volgens mij boeken ze nog steeds langzame vooruitgang. Extra manschappen e.d. weten ze echt wel te regelen; en als ze toch dreigen te verliezen gaan ze gewoon door met bombarderen totdat Oekrane nog meer bereid is om een akkoord te sluiten.

Wel eens dat de Rusland moreel gezien de oorlog al lang verloren heeft. Vanaf het moment dat ze binnen vielen al. Je bent in mijn ogen nooit de morele winnaar als je het nodig vind om een ander land binnen te vallen en om daar onschuldige burgers te raken.
pi_204129006
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:27 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Er is nog nooit een vrouw dictator geweest. Wat mij betreft mogen we mannen verbieden in de politiek.
Wellicht Thatcher, the Iron Lady
pi_204129018
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:14 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Niet viesmad. Maar ik vind het niet slim om olie op t vuur te gooien in een conflict.

Dit.

Bovendien vraag ik me oprecht af of we het land wel in de EU willen hebben; of het land aan alle eisen voldoet. Ik zou er geen voorstander van zijn om ze toe te laten (versnelt ook nog eens) uit wrok naar Rusland, of uit medelijden/omdat het politiek correct is. We hebben al zat landen in de EU die net wat meer hun handjes ophouden en dus niet veel bij dragen. Om nog maar te zwijgen over de nog steeds aanwezige corruptie en normen/waarden in dat land.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:35:28 #131
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204129031
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:21 schreef Confetti het volgende:

[..]
Je kan wel op de persoon spelen maar deze mevrouw heeft al eerder in de emotie allerlei dingen geroepen waar ze niet eens over gaat, net als dit punt. Laten we ook niet vergeten dat ze een waardeloze minister in Duitsland was (op het punt weggestuurd te worden) toen ze per toeval voorzitster van de commissie werd. Dit is niet de topkwaliteit waar je op hoopt in zon positie. En dus gevaarlijk.
Ze gaat wel degelijk over de snelheid van afhandelen van een aanvraag, aangezien ze aan het hoofd staat van de uitvoerende macht. Dat je dit soort simpele dingen al niet eens begrijpt :') kijk eens in de spiegel en staar naar iemand die een hysterisch grote bek opentrekt om een punt te maken dat binnen 2 seconden ontkracht kan worden. :')

Over topkwaliteit gesproken, misschien is het een idee om zelf eens uit de bodem van de put waar je met je gedachten opereert omhoog te klauteren?
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:37:02 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204129062
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:35 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ze gaat wel degelijk over de snelheid van afhandelen van een aanvraag, aangezien ze aan het hoofd staat van de uitvoerende macht. Dat je dit soort simpele dingen al niet eens begrijpt :') kijk eens in de spiegel en staar naar iemand die een hysterisch grote bek opentrekt om een punt te maken dat binnen 2 seconden ontkracht kan worden. :')

Over topkwaliteit gesproken, misschien is het een idee om zelf eens uit de bodem van de put waar je met je gedachten opereert omhoog te klauteren?

Kun je ook wat minder passief agressief reageren aub? ;)
pi_204129073
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:06 schreef nixxx het volgende:

[..]
Verbazingwekkend stil inderdaad. Kun je ook lekker zonder van die grote oordoppen schieten. Wat dat betreft wel gek dat geluiddempers in Nederland niet mogen, en mensen dan klagen over geluidsoverlast van schietbanen.
Wel even wat anders dan dit, maar hiermee kun je een gebouw mee doodschieten :D

vrijdag 18 maart 2022 @ 17:40:19 #135
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204129091
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Kun je ook wat minder passief agressief reageren aub? ;)
Je kan wel op de persoon spelen maar deze complotwappie heeft al eerder in de emotie allerlei dingen geroepen waar hij niet wist waar het over ging, net als dit punt. Laten we ook niet vergeten dat ie een waardeloze poster in NWS was (op het punt weggestuurd te worden) toen ie per toeval een vrijgeleide van de mods kreeg. Dit is niet de topkwaliteit waar je op hoopt in zon draadje. En dus vervelend.
pi_204129125
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:40 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Je kan wel op de persoon spelen maar deze complotwappie heeft al eerder in de emotie allerlei dingen geroepen waar hij niet wist waar het over ging, net als dit punt. Laten we ook niet vergeten dat ie een waardeloze poster in NWS was (op het punt weggestuurd te worden) toen ie per toeval een vrijgeleide van de mods kreeg. Dit is niet de topkwaliteit waar je op hoopt in zon draadje. En dus vervelend.
Dan meld je dat, via tr of in fb maar in het topic zelf is ook niet de bedoeling. Je zegt het zelf al, niemand zit daar op te wachten in dit soort topics.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:41:55 #137
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204129127
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:27 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Er is nog nooit een vrouw dictator geweest. Wat mij betreft mogen we mannen verbieden in de politiek.
https://en.wikipedia.org/wiki/Olga_of_Kiev

Ook vrouwen aan de macht zijn niet altijd erg vredelievend. :P Absolute macht is gewoon voor niemand goed
pi_204129136
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
Doet me denken aan die Khamenei rally's in Iran waarbij ook het gehele ambtenarenapparaat op straat of in een stadion wordt geduwd _O-
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:44:14 #140
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204129142
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:38 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Wel even wat anders dan dit, maar hiermee kun je een gebouw mee doodschieten :D

Probeer maar eens iemand te overtuigen dat je daar een verlof voor verdient voor sport schieten of voor de jacht.. waar jaag je op… eeeh lichte gepantserde wagens?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:44:33 #141
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204129145
quote:
There is no evidence to suggest that Vladimir Putin’s overall intent in Ukraine has changed despite the invasion failing to reach its original objectives, a Western official said.

Reuters cites the official speaking on condition of anonymity:

I’ve seen nothing which suggests that the original intent of Putin has significantly altered.

Therefore ... the difference between what was planned, what is being executed is at the moment one of timing, and they have failed to achieve their objectives in the time that they set out in their original objectives and their original plan.

The official said Russian forces could sustain bombardments on Ukrainian cities by increasingly using unguided missiles.

Their ability to use that sort of scale of artillery, whilst not infinite, is really, really significant.

There is an enormous amount of artillery ammunition which the Russian forces hold, and it may be a logistical challenge for them to get all of it in place.

But if they’re able to bring those supplies forward, then they could mount that sort of artillery bombardment for a very, very considerable period of time.
are we infinite or am I alone
pi_204129167
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:42 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ook vrouwen aan de macht zijn niet altijd erg vredelievend. :P Absolute macht is gewoon voor niemand goed
quote:
The combination of regular warfare, disease, difficult forced labor and harsh trials by ordeal using a poisonous nut from the Tangena shrub resulted in a high mortality rate among both soldiers and civilians during her 33-year reign, with Madagascar's population reducing from 5 million in 1833 to 2.5 million in 1839.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ranavalona_I
pi_204129188
Nederland en Duitsland sturen verdedigingssystemen en militairen naar Slowakije
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-60198895

Nederland gaat, zoals al werd verwacht, een Patriot-verdedigingssysteem naar Slowakije sturen. Ook gaan 150 militairen mee. Het Patriot-systeem is bedoeld om "bondgenootschappelijke afschrikking te versterken", zegt het kabinet. Ook moet het systeem NAVO-lidstaat Slowakije, dat aan Oekrane grenst, beschermen tegen eventuele Russische raketdreiging. Met het luchtverdedigingssysteem kunnen onder meer vliegtuigen, helikopters en kruisraketten worden uitgeschakeld. Het is de bedoeling dat de Patriot vanaf volgende volgende maand operationeel is, voor een periode van maximaal zes maanden.

In de levering van het defensiematerieel trekt Nederland op verzoek van Duitsland samen op onze oosterburen, die ook Patriot-systemen in Slowakije gaan plaatsen. "Met deze concrete militaire inzet wordt de nauwe samenwerkingsrelatie tussen beide landen verder vorm gegeven", zegt Defensieminister Ollongren daarover.

De NAVO had bondgenoten gevraagd om meer materieel en militairen naar lidstaten in Oost-Europa te sturen. Het was al de verwachting dat Nederland dat verzoek zou inwilligen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204129209
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:42 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Absolute macht is gewoon voor niemand goed
Ik zou daar prima mee omgaan. En het volk zou daar blij mee zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat de Nederlandse jeugd niet dagelijks om het honderd meter hoge gouden standbeeld van mij zou willen dansen terwijl ze zingen dat ik altijd zo'n gewone kerel ben gebleven.
pi_204129215
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Rip mannetje die probeert te ontsnappen
[ twitter ]
Een voltreffer.
Misschien leeft hij nog.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:51:58 #146
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204129232
twitter
pi_204129283
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:49 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik zou daar prima mee omgaan. En het volk zou daar blij mee zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat de Nederlandse jeugd niet dagelijks om het honderd meter hoge gouden standbeeld van mij zou willen dansen terwijl ze zingen dat ik altijd zo'n gewone kerel ben gebleven.
Lijkt me ook een catch-22 (is ie weer :D ), de mensen die er mee om zouden kunnen gaan hebben niet de ambitie om die positie te bereiken en de mensen die die ambitie en skill wel hebben kunnen er niet mee omgaan. Althans historisch lijkt het wel zo te zijn
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:57:27 #148
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204129293
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:47 schreef Aether het volgende:
Nederland en Duitsland sturen verdedigingssystemen en militairen naar Slowakije
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-60198895

Nederland gaat, zoals al werd verwacht, een Patriot-verdedigingssysteem naar Slowakije sturen. Ook gaan 150 militairen mee. Het Patriot-systeem is bedoeld om "bondgenootschappelijke afschrikking te versterken", zegt het kabinet. Ook moet het systeem NAVO-lidstaat Slowakije, dat aan Oekrane grenst, beschermen tegen eventuele Russische raketdreiging. Met het luchtverdedigingssysteem kunnen onder meer vliegtuigen, helikopters en kruisraketten worden uitgeschakeld. Het is de bedoeling dat de Patriot vanaf volgende volgende maand operationeel is, voor een periode van maximaal zes maanden.

In de levering van het defensiematerieel trekt Nederland op verzoek van Duitsland samen op onze oosterburen, die ook Patriot-systemen in Slowakije gaan plaatsen. "Met deze concrete militaire inzet wordt de nauwe samenwerkingsrelatie tussen beide landen verder vorm gegeven", zegt Defensieminister Ollongren daarover.

De NAVO had bondgenoten gevraagd om meer materieel en militairen naar lidstaten in Oost-Europa te sturen. Het was al de verwachting dat Nederland dat verzoek zou inwilligen.
Kortom, een kunstje voor de buhne want ze gaan daar helemaal niks kunnen doen... :')
pi_204129303
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:44 schreef nixxx het volgende:

[..]
Probeer maar eens iemand te overtuigen dat je daar een verlof voor verdient voor sport schieten of voor de jacht.. waar jaag je op… eeeh lichte gepantserde wagens?
Lijkt me wel freaky als zoiets je probeert te raken (en mist). Hoor je een kogel over suizen en 10 seconde erna pas de knal :D :X
pi_204129307
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:50 schreef polderturk het volgende:

[..]
Een voltreffer.
Misschien leeft hij nog.
Is dat dezelfde soldaat als die ene die ineens landde in de clip van die tank die door vier AT-4's aan stukken werd geschoten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')