Vraag me af of je met zo'n Switchblade 300 een helicopter kan uitschakelen. Dat zou echt een gamechanger zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:50 schreef pvdplanet het volgende:
Russische heli bestookt doelen, wordt zelf geraakt en moet noodlanding maken
Vrienden uit Belarus die al lange tijd in Nederland wonen zeggen dat Rusland, Oekraïne en Belarus qua taal en cultuur nauw verweven zijn met elkaar. Vrijwel iedereen in Oekraïne spreekt Russisch.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:31 schreef Jor_Dii het volgende: [..] Oekraïne staat volgens mij niet compleet los van Rusland als je kijkt naar de geschiedenis van de regio en het volk, toch?
Ook gezien dat mensen daar naartoe zijn gelokt in bussen, geld is belooft en men massaal het stadion alweer heeft verlaten voor de ceremonie goed en wel kon beginnen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:19 schreef AnneX het volgende:
Hullie staan maar mooi in het stadion de Krim annexatie te vieren met de Z van Zelensky op de rever. 🇺🇦
Vrijwel iedereen in Nederland spreekt Engels.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Vrienden uit Belarus die al lange tijd in Nederland wonen zeggen dat Rusland, Oekraïne en Belarus qua taal en cultuur nauw verweven zijn met elkaar. Vrijwel iedereen in Oekraïne spreekt Russisch.
Wat ik heb begrepen is dat ze vooral in het oosten van Oekraïne Russisch praten. Ga je naar het westen, dan is het meer Oekraïns.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Vrienden uit Belarus die al lange tijd in Nederland wonen zeggen dat Rusland, Oekraïne en Belarus qua taal en cultuur nauw verweven zijn met elkaar. Vrijwel iedereen in Oekraïne spreekt Russisch.
Onder de nieuwe naam?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:25 schreef Nia het volgende:
Een aantal McDonalds restaurants zijn vandaag in Leningrad en Moskou weer open.
Geannexeerd misschien. Hoewel... die vestigingen zijn franchise-organisaties volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:25 schreef Nia het volgende:
Een aantal McDonalds restaurants zijn vandaag in Leningrad en Moskou weer open.
Dit is dus een dikke vinger naar Amerika denk ik.quote:
Franchisers.quote:
Ja die zullen daar echt wakker van liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is dus een dikke vinger naar Amerika denk ik.
Welke onderneming kan zich het permitteren om te vertrekken uit een land met 144 miljoen potentiele klanten? Zeker na 2 jaren van diverse lockdowns.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is dus een dikke vinger naar Amerika denk ik.
Duitsers uit ex-oost-Duitsland ook… was een verplichte taal op school..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:20 schreef NightDancert het volgende:
[..]
441 miljoen ja?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:33 schreef Nia het volgende:
[..]
Welke onderneming kan zich het permitteren om te vertrekken uit een land met 441 miljoen potentiele klanten? Zeker na 2 jaren van diverse lockdowns.
Fout hersteldquote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
441 miljoen ja?![]()
Dat kan de Mac zich heel goed permitteren.
MacDonald's kan zich echt wel permitteren om die inkomsten uit roebels links te laten liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:33 schreef Nia het volgende:
[..]
Welke onderneming kan zich het permitteren om te vertrekken uit een land met 441 miljoen potentiele klanten? Zeker na 2 jaren van diverse lockdowns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |