SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Is dat een lekker gevoel?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Lig in bed Keeping up with the kardashians te kijkenVoel me white trash.
Ik heb echt nooit naar iets van die familie gekeken. En ik heb daar eigenlijk ook geen behoefte aan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Dit past totaal niet bij mijn beeld van jouquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt een kettingreactie gestart, denk ik! The Great Reset.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ruim drie uur geleden wachtwoordreset gedaan ergens en heb nu net 40 mailtjes met een link gekregen om m'n wachtwoord te resetten.
ben je ook. Slapen jij, morgen om 5:30 op de latten. Huphupquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Welnee. Gewoon na een kwart seconde geen mailtje en nog 40 keer die knop klapotgeschoten KLIKLIKLILIKLIKLILILLIKLquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt een kettingreactie gestart, denk ik! The Great Reset.
Morgen om 5:30 werkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben je ook. Slapen jij, morgen om 5:30 op de latten. Huphup
Er zal ook wel weer een deadline spelen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon na een kwart seconde geen mailtje en nog 40 keer die knop klapotgeschoten KLIKLIKLILIKLIKLILILLIKL
Tot 18/19u denk ik. Maar volgende week zou het langzaam weer wat rustiger moeten worden. Hoop ik.quote:
Ik ben toch blij dat ik morgen even niet over te werkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot 18/19u denk ik. Maar volgende week zou het langzaam weer wat rustiger moeten worden. Hoop ik.
Nja, wat zullen we er van zeggenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)pt-afvaarten-vakbond
geeneens chocola?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
heb mij zelf vergrepen aan een doos koekjes
Ik ben een hondenmanquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
* datismijnmening gooit poezenplaatje
Ja al het geld zit bij tandeloze pensionado's natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
Million dollar idea. Pizza smoothie
Ja ik ken dat balgeval al wel wat langerquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken dat balgeval al wel wat langer
Blijdorpquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
morgen afgesproken met mijn nichtje. Zegt ze dat ik maar moet bepalen waar heen
ik heb werkelijk waar geen idee
quote:
Meteen op de grill ermee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja? Je kunt toch gelijk een dier uitzoeken.
Ik ken nog een leuke wandellocatiequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
morgen afgesproken met mijn nichtje. Zegt ze dat ik maar moet bepalen waar heen
ik heb werkelijk waar geen idee
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja? Je kunt toch gelijk een dier uitzoeken.
Macciequote:
Bitterbal die geen idee heeft waar er in Rotterdam wat te eten valt.quote:
denk dat het hier misgaat jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Rotterdam heeft 40.000 restaurants.
Gegrilde girafquote:
Wel als ik jou meeneemquote:
ben ik al half uur aan het doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon googelen op hippe lunch Rotterdam.
Ow. Al jaren niet meer geweestquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat is blijkbaar helemaal niet meer zo goed.
Abseilend naar beneden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow. Al jaren niet meer geweest
Op de Euromast zit een restaurant.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:31 schreef CherryLips het volgende:
https://www.bakerandmoore(...)_AUG-2021_INSIDE.pdf
quote:MY C H I C K E N T H I G H S D O N ’ T L I E
C h i c ke n T h i g h , C r i s py B a co n , Avo ca d o , Tr u f f l e Ma yo ,
Ro c ket S a l a d , P i n e Nu t s
Oh ohquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet morgen ook in Rotterdam zijn.
ja weet ik. Keer geweest voor broodje bal. Viel tegen ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Ballentent is een begrip in Rotterdam
ja moet entree betalen las ik netquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow. Al jaren niet meer geweest
Op de Euromast zit een restaurant.
God nou het wordt al zwaar als je er aan denktquote:
Kippetjes met bacon, maar die pdf is een beetje gammelquote:
Ook als je daar gaat eten?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet entree betalen las ik net
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik. Keer geweest voor broodje bal. Viel tegen ook
Hoezo dat nou?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God nou het wordt al zwaar als je er aan denkt
Kip met baconquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kippetjes met bacon, maar die pdf is een beetje gammel
Nou ja weeniet. Jij begon met "Poeh" m,isschien was dat hetquote:
Altijd wel gęnant met bestellen, die stomme namen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kippetjes met bacon, maar die pdf is een beetje gammel
Poeh hoeft niet slecht te zijn he.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja weeniet. Jij begon met "Poeh" m,isschien was dat het
Nummertje 39 met kroepoek is makkelijker.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd wel gęnant met bestellen, die stomme namen.
neequote:
ja geloof het wel. Lees nergens dat het er bij in zitquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook als je daar gaat eten?
Oh nee bedoelde gewoon dat ik er zin in heb.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neeNou ja slecht niet. Maar het klonk als meteen heel wat somehow
Oh ja ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee bedoelde gewoon dat ik er zin in heb.
Nummertje 39 is hier 'Wan Tan soep'quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Nummertje 39 met kroepoek is makkelijker.
ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je daar als bal met een slechte bal
Wan tan soep is 6quote:
¤4,30quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe duur is die bij jou? Bij mijn lokale Chinees kost het ¤5,50.
Wel lekker hoorquote:
Oh dat klinkt helemaal niet vies nee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel lekker hoorBouillon met stukken paksoi (groente) en dumplings
Snap ik. Toch kijken of je aansluiting vindt bij je Rotterdamse soortgenotenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
was ook een van de eerste dingen die ik was gaan doen toen ik hier net woonde
Ow. Nou ja. De pannenkoekenboot dan maarquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof het wel. Lees nergens dat het er bij in zit
ander soort snacks wel hierquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Snap ik. Toch kijken of je aansluiting vindt bij je Rotterdamse soortgenoten
Sowieso is de chinees hier in het dorp echt strontgoedkoop, meeste gerechte zijn minder dan een tientje en zonder toeslag of iets voor als je er bami of nasi bij wiltquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier in het oosten zou het goedkoper moeten zijn. Wij wonen dichter bij China.
ja dat wil ik wel maar denk mijn nicht nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow. Nou ja. De pannenkoekenboot dan maar
Jammer dat die nu dicht isquote:
Oké jij trakteert.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Chinees is echt goed@:Spockjuh @:goitske @:Dezwabber @:Devilswhore @:liesje1979
Komt allen hier eten
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat die nu dicht isMaar morgen is er weer een dag
Anders vraag je wat zij wil?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wil ik wel maar denk mijn nicht niet
Ja wat?quote:
Hier kost Babi Pangang gewoon 15 euro!quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso is de chinees hier in het dorp echt strontgoedkoop, meeste gerechte zijn minder dan een tientje en zonder toeslag of iets voor als je er bami of nasi bij wilt
Ik zou skippen vanwege het hoge kindgehaltequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wil ik wel maar denk mijn nicht niet
Sowieso elke week volgens mij.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je eet elke dag chinees lijkt het
toch leuk, varen en pannekoeken eten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou skippen vanwege het hoge kindgehalte
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou dan ga je naar de pannenkoekenboot.
Die is hier vorig jaar wel boven de 10 uitgekomen, is nu 10,80quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier kost Babi Pangang gewoon 15 euro!
de Berenboot, vaart die nog eigenlijk?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
de berenboot ook welles gezegd maar ze ging er niet gezelliger bij kijken
jaquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de Berenboot, vaart die nog eigenlijk?
Hoe vaak haal jij Chinees?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is hier vorig jaar wel boven de 10 uitgekomen, is nu 10,80
Anders gaan wij een keertje met de pannenkoekenbootquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toch leuk, varen en pannekoeken eten.
die kinderen zijn wel een nadeel ja
Smoothquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gaan wij een keertje met de pannenkoekenboot
Maak nou maar open. Begint benauwd te worden in dat doosjequote:Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef Haags het volgende:
Man man man.
Bellen ze om 22.45 in de avond aan om een pakketje te bezorgen.
Niks mis met een goede pannekoek op zijn tijdquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toch leuk, varen en pannekoeken eten.
die kinderen zijn wel een nadeel ja
in de zomer vaart die langs met van die berenorenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar jaar terug gedaan, was nog best leuk ook
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak nou maar open. Begint benauwd te worden in dat doosje
Jij wilde die 5 gram ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef Haags het volgende:
Man man man.
Bellen ze om 22.45 in de avond aan om een pakketje te bezorgen.
Verschilt, soms elke week en soms 1 keer in de maandquote:
nee dat laatste is niet zo afgesproken :pquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met een goede pannekoek op zijn tijd![]()
Anders ga je bij Fred lunchen. Jij kiest, zij betaald
Smoothquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gaan wij een keertje met de pannenkoekenboot
Het is voor mijn chick. Daar begin ik niet aan. Dan is WW3 sneller begonnen dan de Russen hem starten.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak nou maar open. Begint benauwd te worden in dat doosje
Lekker hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschilt, soms elke week en soms 1 keer in de maand
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is voor mijn chick. Daar begin ik niet aan. Dan is WW3 sneller begonnen dan de Russen hem starten.
Dat wil ik ook.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik moet iets proberen om eindelijk eens gebruik te maken van zijn bubbelbad
nounou nouquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Macaroni met een waterstofbom voor Haagsie
Goed dat je ze herkentquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende:
ik had vandaag russisch sprekende gasten
Ja voor een tientje kun je er 2 dagen goed van eten, dat is haast goedkoper dan zelf kokenquote:
Hoe wist je dat ze geen Oekraīens spraken?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende:
ik had vandaag russisch sprekende gasten
Zo groot is dat bad vast nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
We gaan gewoon gezellig met z'n allen.
Dat is wel cheap. Hier is het 13 euro voor een simpele menu. Ik ga denk ik volgende week even weer eens halen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor een tientje kun je er 2 dagen goed van eten, dat is haast goedkoper dan zelf koken
ja geen idee. klonk echt russischquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ze geen Oekraīens spraken?
Zeg je nu dat ik dik ben.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo groot is dat bad vast niet
Oekraīens lijkt veel meer op Pools dan op Russisch. Behalve dat ze ook het Cyrillische schrift gebruiken, maar daar voel je auditief dus niks van.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ze geen Oekraīens spraken?
ja dat scheelt ook zoveel die 2 talenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee. klonk echt russisch
Ja heb er ook al heel de week trek in eigenlijk maar me nog kunnen inhoudenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is wel cheap. Hier is het 13 euro voor een simpele menu. Ik ga denk ik volgende week even weer eens halen.
voor de gemiddelde Nederlander klinkt Pools ook als Russischquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oekraīens lijkt veel meer op Pools dan op Russisch. Behalve dat ze ook het Cyrillische schrift gebruiken, maar daar voel je auditief dus niks van.
Jij mag zo veel zeggen lieverdquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:57 schreef Ama het volgende:
Mag ik zeggen dat ik die president van Oekraīne helemaal niet lelijk vind?
Dat is waar.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voor de gemiddelde Nederlander klinkt Pools ook als Russisch
quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij mag zo veel zeggen lieverdVrij land dit en zo
beter dan dat je dat van Poetin vindtquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:57 schreef Ama het volgende:
Mag ik zeggen dat ik die president van Oekraīne helemaal niet lelijk vind?
Nou bahquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter dan dat je dat van Poetin vindt
en voor de gemiddelde Amerikaan klinkt Nederlands als Duitsquote:
ja maar amerikanenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en voor de gemiddelde Amerikaan klinkt Nederlands als Duits
Pools herken je vrij snel hoor, dan is er binnen 10 woorden vaak al 6/7 keer 'kurwa' voorbij gekomenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stuccadoorskiquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe ziet die eruit danquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de premier van Finland niet lelijk vind?
Mag ik zeggen dat ik de premier van Nieuw-Zeeland niet lelijk vind?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de premier van Finland niet lelijk vind?
Nee jij niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik de premier van Nieuw-Zeeland niet lelijk vind?
getver, lelijk ding dat juistquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawelquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef bitterbal het volgende:
mag ik zeggen dat jullie dat allemaal mogen zeggen
Alleen vrouwen mogen dat zeggen vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat paard?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook totaal niet mijn type. Maar ik vind niemand hier in de politiek echt knap ofzo.quote:
Dit begint ook glad ijs te worden he vriendquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
maar zal wel weer door die krullen komen
Hoezoquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
die vrijdagavond komt elke week weer een dag te vroeg he
nou ja dit is de gezelligste avond van de week maar we moeten nog een dag werken en zoquote:
Kutleven dit dat.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja dit is de gezelligste avond van de week maar we moeten nog een dag werken en zo
En nu?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:09 schreef Ama het volgende:
Oei EttoCornetto zit weer in NWS.
@:ettovanbelgie
Doe mij maar een SLS van Mercedes.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:09 schreef Recce het volgende:
De nieuwe maanraket van NASA, de SLS:
[ afbeelding ]
Die is wel een stuk trager.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe mij maar een SLS van Mercedes.
Ik zou denk ik beter af zijn met een golfje of zoquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe mij maar een SLS van Mercedes.
Hoer?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Boek besteld. KAN niet tegenvallen.
[ afbeelding ]
Kom je moeilijk in slaap?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Boek besteld. KAN niet tegenvallen.
[ afbeelding ]
denk het niet, maar wat het wel is, ook geen idee.quote:
Staan slaven op die biljetten met 'hoes and ploughs'.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
denk het niet, maar wat het wel is, ook geen idee.
ja dan nog zou geen amerikaan het ooit HOER noemenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Staan slaven op die biljetten met 'hoes and ploughs'.
Dat is pas van later... 'a hoe' was gewoon een landbouwgereedschap.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan nog zou geen amerikaan het ooit HOER noemen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan nog zou geen amerikaan het ooit HOER noemen
quote:hoer (plural hoers)
1. One who hoes.
Gouden dukaat om weddenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht wel af wat dat boek er zelf van vindt
ftfyquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is pas van later... 'a hoe' is gewoon een landbouwgereedschap.
hoe overleven dat soort mensen de wereld?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:48 schreef Flory het volgende:
Vanavond kwam iemand hier iets kopen via 2ehands![]()
Ik vertrek nu!
( Ik) 👍
Ik ben er, maar op nummer 24
(Ik) Ok, het is nummer 92
Ik kan het niet vinden...
(Ik) Zie je de glijbaan?
ja
(ik) Daar is het recht tegenover!
Ik ben er denk ik, is het in een straatje?
(Ik) Ja natuurlijk *noemt naam straat en nummer
Ik kan het niet vinden. Kan u een foto sturen van de buitenkant?
(Ik) Het is recht tegenover de glijbaan, zie je die?
Ja!
Nummer 92!
Is dat naast nummer 90?
(Ik) ja 😆
Ik kan het niet vinden
(Ik) mijn vriend is nu buiten voor de deur
(vriendlief) Ik zie niemand hoor!
10 minuten later... Hij is er, Halleluja![]()
[ afbeelding ]
16 jaar, hij heeft nog evenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe overleven dat soort mensen de wereld?
Vroeg?! Normale tijden dit joh.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 06:13 schreef Karzai het volgende:
Vroeg ik kan niet meer slapen, naja
Dan ga ik er maar uit en koffie zetten
Dear valued customer,quote:
nee.. kijken of er een andere vlucht gaatquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:31 schreef Karzai het volgende:
ow wel vervelend, dus nu ga je met de bus naar het eiland?
Waarom boeken ze je niet op een andere vlucht? Dat is dan toch gebruikelijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:34 schreef bitterbal het volgende:
godver het is echt vervelend dat dit gebeurd
omdat ze gewoon sturen we hebben het gecaceld zoek het lekker uitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom boeken ze je niet op een andere vlucht? Dat is dan toch gebruikelijk?
Valt mee nu hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit jij weer in je extreem vroeg opstaan-ritme?
ja de vlucht van bangkok airways is gecanceld door qatarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had het vorig jaar naar Budapest ook twee keer dat mijn vlucht gecancelled werd, maar dan kwamen ze tenminste wel met een alternatief
Voor zover ik het kan zien is er alleen iets gewijzigd, maar niet gecancelled?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:40 schreef bitterbal het volgende:
dit staat er nu
ik kan toch alleen kiezen voor cancelen of accept knowledge?
[ afbeelding ]
ja ze stuurde eerst mail tijdswijzigingquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan zien is er alleen iets gewijzigd, maar niet gecancelled?
Ja, vluchtnummer gecancelled, maar dus wel gewoon een vlucht met een ander nummer. Prima toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
weet niet wat ik nu moet doen
sturen mail dat die gecanceld is maar in de flight itinery staat alleen ander vluchtnummer
ja dat domme nummer maakt mij toch niet uitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vluchtnummer gecancelled, maar dus wel gewoon een vlucht met een ander nummer. Prima toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |