SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Is dat een lekker gevoel?quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Lig in bed Keeping up with the kardashians te kijkenVoel me white trash.
Ik heb echt nooit naar iets van die familie gekeken. En ik heb daar eigenlijk ook geen behoefte aan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Dit past totaal niet bij mijn beeld van jouquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt een kettingreactie gestart, denk ik! The Great Reset.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ruim drie uur geleden wachtwoordreset gedaan ergens en heb nu net 40 mailtjes met een link gekregen om m'n wachtwoord te resetten.
ben je ook. Slapen jij, morgen om 5:30 op de latten. Huphupquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Welnee. Gewoon na een kwart seconde geen mailtje en nog 40 keer die knop klapotgeschoten KLIKLIKLILIKLIKLILILLIKLquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt een kettingreactie gestart, denk ik! The Great Reset.
Morgen om 5:30 werkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben je ook. Slapen jij, morgen om 5:30 op de latten. Huphup
Er zal ook wel weer een deadline spelen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon na een kwart seconde geen mailtje en nog 40 keer die knop klapotgeschoten KLIKLIKLILIKLIKLILILLIKL
Tot 18/19u denk ik. Maar volgende week zou het langzaam weer wat rustiger moeten worden. Hoop ik.quote:
Ik ben toch blij dat ik morgen even niet over te werkenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot 18/19u denk ik. Maar volgende week zou het langzaam weer wat rustiger moeten worden. Hoop ik.
Nja, wat zullen we er van zeggenquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)pt-afvaarten-vakbond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |