Dear valued customer,quote:
nee.. kijken of er een andere vlucht gaatquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:31 schreef Karzai het volgende:
ow wel vervelend, dus nu ga je met de bus naar het eiland?
Waarom boeken ze je niet op een andere vlucht? Dat is dan toch gebruikelijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:34 schreef bitterbal het volgende:
godver het is echt vervelend dat dit gebeurd
omdat ze gewoon sturen we hebben het gecaceld zoek het lekker uitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom boeken ze je niet op een andere vlucht? Dat is dan toch gebruikelijk?
Valt mee nu hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit jij weer in je extreem vroeg opstaan-ritme?
ja de vlucht van bangkok airways is gecanceld door qatarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had het vorig jaar naar Budapest ook twee keer dat mijn vlucht gecancelled werd, maar dan kwamen ze tenminste wel met een alternatief
Voor zover ik het kan zien is er alleen iets gewijzigd, maar niet gecancelled?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:40 schreef bitterbal het volgende:
dit staat er nu
ik kan toch alleen kiezen voor cancelen of accept knowledge?
[ afbeelding ]
ja ze stuurde eerst mail tijdswijzigingquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan zien is er alleen iets gewijzigd, maar niet gecancelled?
Ja, vluchtnummer gecancelled, maar dus wel gewoon een vlucht met een ander nummer. Prima toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
weet niet wat ik nu moet doen
sturen mail dat die gecanceld is maar in de flight itinery staat alleen ander vluchtnummer
ja dat domme nummer maakt mij toch niet uitquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vluchtnummer gecancelled, maar dus wel gewoon een vlucht met een ander nummer. Prima toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |