Hoe ziet die eruit danquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de premier van Finland niet lelijk vind?
Mag ik zeggen dat ik de premier van Nieuw-Zeeland niet lelijk vind?quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de premier van Finland niet lelijk vind?
Nee jij niet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik de premier van Nieuw-Zeeland niet lelijk vind?
getver, lelijk ding dat juistquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawelquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef bitterbal het volgende:
mag ik zeggen dat jullie dat allemaal mogen zeggen
Alleen vrouwen mogen dat zeggen vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat paard?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook totaal niet mijn type. Maar ik vind niemand hier in de politiek echt knap ofzo.quote:
Dit begint ook glad ijs te worden he vriendquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
maar zal wel weer door die krullen komen
Hoezoquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
die vrijdagavond komt elke week weer een dag te vroeg he
nou ja dit is de gezelligste avond van de week maar we moeten nog een dag werken en zoquote:
Kutleven dit dat.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja dit is de gezelligste avond van de week maar we moeten nog een dag werken en zo
En nu?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:09 schreef Ama het volgende:
Oei EttoCornetto zit weer in NWS.
@:ettovanbelgie
Doe mij maar een SLS van Mercedes.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:09 schreef Recce het volgende:
De nieuwe maanraket van NASA, de SLS:
[ afbeelding ]
Die is wel een stuk trager.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe mij maar een SLS van Mercedes.
Ik zou denk ik beter af zijn met een golfje of zoquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe mij maar een SLS van Mercedes.
Hoer?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Boek besteld. KAN niet tegenvallen.
[ afbeelding ]
Kom je moeilijk in slaap?quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Boek besteld. KAN niet tegenvallen.
[ afbeelding ]
denk het niet, maar wat het wel is, ook geen idee.quote:
Staan slaven op die biljetten met 'hoes and ploughs'.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
denk het niet, maar wat het wel is, ook geen idee.
ja dan nog zou geen amerikaan het ooit HOER noemenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Staan slaven op die biljetten met 'hoes and ploughs'.
Dat is pas van later... 'a hoe' was gewoon een landbouwgereedschap.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan nog zou geen amerikaan het ooit HOER noemen
quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan nog zou geen amerikaan het ooit HOER noemen
quote:hoer (plural hoers)
1. One who hoes.
Gouden dukaat om weddenquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht wel af wat dat boek er zelf van vindt
ftfyquote:Op donderdag 17 maart 2022 23:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is pas van later... 'a hoe' is gewoon een landbouwgereedschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |