abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 maart 2022 @ 10:44:20 #126
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204148898
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 00:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom ben je zo emotioneel verbonden met Biden? serieus? ik snap jou echt niet. Als dit bij Trump's familie had plaatsgevonden zat je te smullen, nu kijk je weg.
Heel eng is dit.
Tja, als een fanatieke aanhangster van de Blauwen bekijkt zij dit natuurlijk op een hele tribale wijze. Republikeinen zijn slecht, Democraten zijn goed. Dus daarom kan ze niets negatiefs over Biden zeggen, het is immers een Democraat. Behalve natuurlijk als Democraten niet meegaan met de gewenste links en radicaal progressieve agenda (Manchin, Sinema) dan is enige kritiek wel gerechtvaardigd.
quote:
9s.gif Op zondag 20 maart 2022 03:22 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Waarom zouden hier consequenties aan moeten zitten? En wat is er precies gelogen over dat de VS in samenwerking met Oekraïne daar biolabs heeft?

Enigszins twijfelachtig artikel trouwens, dat valt me ook tegen van de WSJ. De daadwerkelijke conclusie is namelijk dat zelfs in onderzoeken, de uitkomsten met Ivectermine wisselend zijn geweest. Alleen zogenaamd zijn min of meer alle studies die wél positieve resultaten hebben laten zien niet serieus te nemen want er zijn volgens de NIH allerlei problemen met de onderzoeksopzet en de methodologie.
quote:
Some studies on ivermectin published in journals or on preprint servers ahead of peer review have demonstrated no benefits, or worsening of Covid-19 symptoms, after ivermectin use. Some have shown some benefit, such as shorter time to symptom resolution, reduction in inflammation, faster viral clearance and lower death rates.

But most studies showing positive effects had significant limitations such as small sample sizes or poorly defined outcomes, according to the NIH. Several studies on ivermectin have been withdrawn from publication, including a randomized controlled trial looking at 100 patients in Lebanon that was retracted by the journal Viruses due to issues with the statistical analysis, according to the journal. Researchers at the NIH and Oxford University also are conducting large trials on the effectiveness of ivermectin, though results haven’t been published.
Hmm, hmm. Okee, wat toevallig zeg.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204152874
Hoeveel studies zouden door Big Pharma eigenlijk om zeep zijn geholpen omdat ze hun injectie-abonnementen in rook op zouden zien gaan?

Of is Big Pharma nu ineens integer volgens Links? Het is ook zo moeilijk bij te houden, die willekeur. Dan is oorlog slecht, en dan weer goed. Dan is rassensegregatie slecht, en dan weer goed.
pi_204153006
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Hoeveel studies zouden door Big Pharma eigenlijk om zeep zijn geholpen omdat ze hun injectie-abonnementen in rook op zouden zien gaan?

Of is Big Pharma nu ineens integer volgens Links? Het is ook zo moeilijk bij te houden, die willekeur. Dan is oorlog slecht, en dan weer goed. Dan is rassensegregatie slecht, en dan weer goed.
Qua injectie abonnementen zitten ze goed in de EU. Schengen is in principe afgeschaft voor ongevaccineerden.
Bijzonder hè dat men voor ongevaccineerden de grenzen kunnen sluiten maar voor nep vluchtelingen word de rode loper uitgerold en word ons verteld dat het onmogelijk is om die mensen te weren.
  Overall beste user 2022 zondag 20 maart 2022 @ 15:11:29 #129
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204153042
Waarom zou Big Pharma dan niet niet simpelweg 'speciale' invermectin gaan verkopen? Voor een speciale COVID prijs uiteraard want andere verpakking en dosering en verzin nog maar wat en cashen maar.

De ontwikkelkosten hebben ze er tenslotte al lang uit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 20 maart 2022 @ 15:18:20 #130
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204153166
Waarom zou de producent van ivermectine dit zeggen :? : https://www.merck.com/new(...)emic%20-%20Merck.com

KENILWORTH, N.J., Feb. 4, 2021 – Merck (NYSE: MRK), known as MSD outside the United States and Canada, today affirmed its position regarding use of ivermectin during the COVID-19 pandemic. Company scientists continue to carefully examine the findings of all available and emerging studies of ivermectin for the treatment of COVID-19 for evidence of efficacy and safety. It is important to note that, to-date, our analysis has identified:

No scientific basis for a potential therapeutic effect against COVID-19 from pre-clinical studies;
No meaningful evidence for clinical activity or clinical efficacy in patients with COVID-19 disease, and;
A concerning lack of safety data in the majority of studies.
We do not believe that the data available support the safety and efficacy of ivermectin beyond the doses and populations indicated in the regulatory agency-approved prescribing information


Die hebben juist alle belang bij het verkopen van dat spul... toch?
Huilen dan.
  zondag 20 maart 2022 @ 15:20:21 #131
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204153207
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Qua injectie abonnementen zitten ze goed in de EU. Schengen is in principe afgeschaft voor ongevaccineerden.
Opmerkelijk hoe ik door Europa kon reizen zonder mijn vaccinatiestatus te hebben hoeven tonen.
quote:
Bijzonder hè dat men voor ongevaccineerden de grenzen kunnen sluiten maar voor nep vluchtelingen word de rode loper uitgerold en word ons verteld dat het onmogelijk is om die mensen te weren.
Wie zijn die nepvluchtelingen, en wat is er nep aan?
Huilen dan.
pi_204153215
Jeetje. Zou het iets te maken hebben dat je met generieke ivermectin niet zo veel zult verdienen als mensen een heel (verkort) leven lang bloedverdunners en hartmedicatie aan te smeren?
pi_204153390
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Qua injectie abonnementen zitten ze goed in de EU. Schengen is in principe afgeschaft voor ongevaccineerden.

Laatst gewoon naar Praag geweest, en terug, zonder iets van een vaccinatiepaspoort te laten zien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204153475
quote:
10s.gif Op zondag 20 maart 2022 10:44 schreef HowardRoark het volgende:

Hmm, hmm. Okee, wat toevallig zeg.
Is dat toevallig, of betekent dat gewoon dat positieve uitkomsten voornamelijk op toeval berusten en vallen die weg bij een grotere onderzoekspopulatie?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 zondag 20 maart 2022 @ 15:35:04 #135
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204153505
Ik zit nu in de gruwelijke dictatuur Zwitserland. Ik moest in dit stalinistische nazi-bolwerk der totalitairen een masker op in de bus. Nu weet ik wat ze in strafkampen van Noord-Korea meemaken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204153591
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:35 schreef Ulx het volgende:
Ik zit nu in de gruwelijke dictatuur Zwitserland. Ik moest in dit stalinistische nazi-bolwerk der totalitairen een masker op in de bus. Nu weet ik wat ze in strafkampen van Noord-Korea meemaken.
Sterkte met de verwerking hier van.
pi_204154639
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Opmerkelijk hoe ik door Europa kon reizen zonder mijn vaccinatiestatus te hebben hoeven tonen.
[..]
Wie zijn die nepvluchtelingen, en wat is er nep aan?
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Laatst gewoon naar Praag geweest, en terug, zonder iets van een vaccinatiepaspoort te laten zien.
En ik ben eergisteren nog in België geweest. Dat wilt nog niet zeggen dat die plannen niet klaar liggen.
  Overall beste user 2022 zondag 20 maart 2022 @ 16:25:07 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204154675
quote:
11s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:40 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Sterkte met de verwerking hier van.
Mariupol is er niets bij.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204154873
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
En ik ben eergisteren nog in België geweest. Dat wilt nog niet zeggen dat die plannen niet klaar liggen.
Maar je zegt dat Schengen al is afgeschaft, niet dat het wordt afgeschaft. Wel even eerlijk blijven dan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 20 maart 2022 @ 16:39:02 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204155152
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
En ik ben eergisteren nog in België geweest. Dat wilt nog niet zeggen dat die plannen niet klaar liggen.
Ooooh, dus dat gaat nog komen. Wanneer?

En over welke nepvluchtelingen had je het nou?
Huilen dan.
pi_204155398
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2022 16:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ooooh, dus dat gaat nog komen. Wanneer?

En over welke nepvluchtelingen had je het nou?
Als EU adept verwacht je toch dat je enigszins op de hoogte bent van ontwikkelingen in de EU.
  zondag 20 maart 2022 @ 17:19:59 #142
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204156057
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2022 15:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Is dat toevallig, of betekent dat gewoon dat positieve uitkomsten voornamelijk op toeval berusten en vallen die weg bij een grotere onderzoekspopulatie?
Nee, het is inderdaad erg toevallig dat schijnbaar bijna alle studies met een bepaalde uitkomst vol vermeende fouten en limitaties zitten. Dat komt over alsof het voornamelijk een niet gewenste uitkomst betreft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 20 maart 2022 @ 18:16:34 #143
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204157629
Ja het is allemaal een groot complot, of... ivermectine is inderdaad gewoon geen effectieve behandeling van corona.
Huilen dan.
  zondag 20 maart 2022 @ 18:24:37 #144
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204157791
Niemand heeft het over een complot, behalve jij dan nu.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204157965
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2022 17:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, het is inderdaad erg toevallig dat schijnbaar bijna alle studies met een bepaalde uitkomst vol vermeende fouten en limitaties zitten. Dat komt over alsof het voornamelijk een niet gewenste uitkomst betreft.


Misschien dat het meer indruk zou maken als je dan probeert te laten zien dat deze fouten en limitaties dan ook echt daadwerkelijk slechts vermeend zijn en dus niet reëel. En dat als gevolg daarvan de gevolgtrekking verkeerd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 20-03-2022 18:38:20 ]
  zondag 20 maart 2022 @ 18:35:51 #146
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204158031
Welnee waarom zou je? Gewoon roepen dat het wel héél toevallig is volstaat.
Huilen dan.
  zondag 20 maart 2022 @ 18:59:19 #147
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204158389
Ik denk niet dat de burden of proof in deze bij mij ligt. Ik merk slechts op dat er over een reeks aan studies een hele opmerkelijke claim wordt gemaakt. En dit benoemen zorgt alweer voor de nodige frustratie bij een paar adepten van de MSM zo te zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204158758
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2022 17:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, het is inderdaad erg toevallig dat schijnbaar bijna alle studies met een bepaalde uitkomst vol vermeende fouten en limitaties zitten. Dat komt over alsof het voornamelijk een niet gewenste uitkomst betreft.
Of die studies deugen dus niet, en in de objectieve realiteit blijkt ivermectine geen wondermiddel tegen covid te zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204158864
Echt toevallig dat alle studies die stellen dat de zon om de aarde draait vol vermeende fouten en limitaties zitten. Dat komt over alsof het voornamelijk een niet gewenste uitkomst betreft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204158994
twitter
twitter
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')