er kwam vanaf ronde 34 een tracklimit en niemand mocht die overschrijden. Wie heeft er op dat moment een voordeel of nadeel?quote:
Serieus? Mercedes doet het tig x: no problem! Max doet het 1x: tracklimits zijn er ineens wél.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:24 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
er kwam vanaf ronde 34 een tracklimit en niemand mocht die overschrijden. Wie heeft er op dat moment een voordeel of nadeel?
Precies helemaal niemand.
Was die tracklimit er niet gekomen dan had iedereen ook dezelfde speelruimte.
Waren de spelregels tot ronde 34 voor iedereen gelijk? Ook daar is het antwoord ja. Er was alleen 1 team die wel had opgelet en 9 teams niet.
Ik ben benieuwd welke denigrerende reactiegif je nu plaatst.
Ik vond het anders een erg geestige gif😂quote:Ik ben benieuwd welke denigrerende reactiegif je nu plaatst.
Waarom kwam die tracklimit?quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:24 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
er kwam vanaf ronde 34 een tracklimit en niemand mocht die overschrijden. Wie heeft er op dat moment een voordeel of nadeel?
Precies helemaal niemand.
Was die tracklimit er niet gekomen dan had iedereen ook dezelfde speelruimte.
Waren de spelregels tot ronde 34 voor iedereen gelijk? Ook daar is het antwoord ja. Er was alleen 1 team die wel had opgelet en 9 teams niet.
Ik ben benieuwd welke denigrerende reactiegif je nu plaatst.
Want?quote:
Die call levert per definitie op dat anderen er last van hebben. Je kan de race niet opdelen in twee aparte races. Dat je een geinig gifje als reactie op een onlogische opmerking als denigrerend opvat, tsja..quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:24 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
er kwam vanaf ronde 34 een tracklimit en niemand mocht die overschrijden. Wie heeft er op dat moment een voordeel of nadeel?
Precies helemaal niemand.
Was die tracklimit er niet gekomen dan had iedereen ook dezelfde speelruimte.
Waren de spelregels tot ronde 34 voor iedereen gelijk? Ook daar is het antwoord ja. Er was alleen 1 team die wel had opgelet en 9 teams niet.
Ik ben benieuwd welke denigrerende reactiegif je nu plaatst.
Die call was helemaal niet nodig want je mag van de sporting regulations sowieso niet intentioneel buiten de baan rijden. Dat ze er alsnog een tracklimit van maken halverwege de race slaat nergens op.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die call levert per definitie op dat anderen er last van hebben. Je kan de race niet opdelen in twee aparte races. Dat je een geinig gifje als reactie op een onlogische opmerking als denigrerend opvat, tsja..
Die regel is er gewoon.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:51 schreef Tijn het volgende:
Ik begrijp eigenlijk sowieso niet waarom er zo wazig over die tracklimits wordt gedaan altijd. Ze hebben nota bene hier automatische detectie voor. Waarom is de regel niet gewoon voor elke bocht: blijf op de baan?
Als MB het doet is het slimmer/ sluwer. Als een ander het doet, wordt er ingegrepen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis/Mercedes was gewoon slimmer/sluwer.
Nee, die kondigden het aanquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als MB het doet is het slimmer/ sluwer. Als een ander het doet, wordt er ingegrepen.
Je mag niet intentioneel buiten de baan komen. Hoe je het ook wend of keert, MB is hier bevoordeeld en dat is niet de eerste of laatste keer geweestquote:
Ah, ze zijn ook wel eens benadeeld. In Abu Dhabi bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je mag niet intentioneel buiten de baan komen. Hoe je het ook wend of keert, MB is hier bevoordeeld en dat is niet de eerste of laatste keer geweest
Ah, ik had even gemist dat je inderdaad niks anders mag vinden dan datquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je mag niet intentioneel buiten de baan komen. Hoe je het ook wend of keert, MB is hier bevoordeeld en dat is niet de eerste of laatste keer geweest
Vooral dom van de andere teams. Als er vooraf gezegd wordt dat er niet op gelet zal worden, waarom zou je je er dan aan houden? En anders ten minste meteen wat je concurent doet en niet na 30 rondjes pas.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:56 schreef Marcoss het volgende:
Tracklimits van vorig jaar zie ik ook nog steeds als slimmigheidje van Mercedes ja
Wittich schijnt nogal streng op track limits te zijn en die worden aangegeven door de witte lijnen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:56 schreef tripel7 het volgende:
Ben benieuwd of we dit jaar zien dat de tracklimits wel de hele race voor iedereen gelden, of dat ze bij Hamilton genegeerd worden en pas gaan waarschuwen als andere dat ook gaan doen (nadat meneer geit er al een blijvend voordeel uitgehaald heeft van meerdere seconden).
Melbourne is qua inhaalacties ook wel echt een baan van niksquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel jammer dat we eerst weer twee zandbakken krijgen. Daarna pas Melbourne genot.
Er zou minder streng gehandhaafd worden. je mocht er nog steeds geen voordeel uit halen. Maar wat wel en geen voordeel was, is discussie over.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Vooral dom van de andere teams. Als er vooraf gezegd wordt dat er niet op gelet zal worden, waarom zou je je er dan aan houden? En anders ten minste meteen wat je concurent doet en niet na 30 rondjes pas.
Ervoor kunnen blijven door de track limits te overschrijden is voordeel hebben. Dat mocht sowieso niet. Niet vanaf ronde 34 en ook niet ervoor. Daar maakte de wedstrijdleiding een fout door dat niet als voordeel te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:22 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Er was alleen bij de kwalificatie (en FP2 en 3?) een tracklimit en niet tijdens de race. Alleen Mercedes had opgelet en dat overkomt de andere teams niet nog een keer. De call van de wedstrijdleiding om tijdens de race toch de tracklimit te activeren dat was wel een verkeerde, alleen daar heeft niemand last van gehad, het kwam vooral onsportief over
Soms gaat het ook een beetje om de sfeer etc.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Melbourne is qua inhaalacties ook wel echt een baan van niks
Dat gaf inderdaad een verkeerd signaal en ik snap wel dat het lijkt alsof Mercedes bevoordeeld is. Wedstrijdleiding had in ronde 34 niet moeten ingrijpen, dan was er (minder) geen controverse geweestquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serieus? Mercedes doet het tig x: no problem! Max doet het 1x: tracklimits zijn er ineens wél.
Max mocht in ronde 1 tm 33 daar ook buiten de baanquote:Op donderdag 17 maart 2022 18:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ervoor kunnen blijven door de track limits te overschrijden is voordeel hebben. Dat mocht sowieso niet. Niet vanaf ronde 34 en ook niet ervoor. Daar maakte de wedstrijdleiding een fout door dat niet als voordeel te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |