Als het zaterdag Mercedes 1 en 2 is weten we inderdaad weer voldoende.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:13 schreef 4-elements het volgende:
Ben heel erg benieuwd. Hoop dat de verhoudingen door de nieuwe reglementen inderdaad zijn veranderd. Zaterdag weten we meer.
Dat zou ik uitermate teleurstellend vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als het zaterdag Mercedes 1 en 2 is weten we inderdaad weer voldoende.
Ligt er aan hoe groot het verschil is. Met enkele honderdsten vind ik het wel oké. Als het meer dan een paar tienden wordt, dan wel, ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat zou ik uitermate teleurstellend vinden.
Nog steeds teleurstellend. Het is eens tijd dat andere teams om de overwinning strijden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe groot het verschil is. Met enkele honderdsten vind ik het wel oké. Als het meer dan een paar tienden wordt, dan wel, ja.
Inderdaad. Die andere teams moeten maar wat beter worden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds teleurstellend. Het is eens tijd dat andere teams om de overwinning strijden.
Wisten jullie dat Hulkenberg Nederlands spreekt?quote:
Echt leuk en bijzonder dat er een F1-coureur op de grid rondloopt die een woordje Nederlands spreekt!quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Hulkenberg Nederlands spreekt?
Dat zie je anders nooitquote:Op donderdag 17 maart 2022 12:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt leuk en bijzonder dat er een F1-coureur op de grid rondloopt die een woordje Nederlands spreekt!
Ik dacht dat het plan nu is dat ze tussen twee mensen gaan afwisselen ofzoiets. Het is in elk geval niet meer een vast persoon voor elke race, nee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh leuk, is het nu een loterij per race voor de positie van RD?
Ik hoop op een epische battle tussen Red Bull, Ferrari en Mercedes.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:13 schreef 4-elements het volgende:
Ben heel erg benieuwd. Hoop dat de verhoudingen door de nieuwe reglementen inderdaad zijn veranderd. Zaterdag weten we meer.
En dan straks wel zeuren dat de pers hem niet met rust laatquote:
Denk dat 2e training morgen ook wel inzicht geeft. Dat is dezelfde tijd als kwali op zaterdag, dus zullen teams wel kwali simulaties gaan doen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 12:13 schreef 4-elements het volgende:
De verschillen tussen Viaplay en F1tv en dan nog de onderlinge verschillen tussen de streamsquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:03 schreef tralalala het volgende:
Wordt een leuk livetopic als de helft met een minuut vertraging kijkt.
Hamilton is al net zo’n clown als Peter Wright bij het darts.quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En dan straks wel zeuren dat de pers hem niet met rust laat
Alleen als Mercedes bovenaan staat zijn ze het snelste. Is het een ander heeft Mercedes de zandzakken er nog inquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Denk dat 2e training morgen ook wel inzicht geeft. Dat is dezelfde tijd als kwali op zaterdag, dus zullen teams wel kwali simulaties gaan doen.
F1TV kan je wel redelijk naar voor krijgen door continu op die live knop te rammen tot ie schakelt naar een nieuw stukje video. Viaplay loopt uit zichzelf 30 seconden achter begreep ik, dus dan heb je 20 seconden tussen de streamers alleen al. Op zich geen probleem, maar de tv kijkers zitten daar weer 15 seconden voorquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
De verschillen tussen Viaplay en F1tv en dan nog de onderlinge verschillen tussen de streams
Hamilton kwam vorig jaar eens een keer in Bassie tenue op het circuitquote:
Ik hoop op een episch gevecht tussen alle teamsquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:39 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik hoop op een epische battle tussen Red Bull, Ferrari en Mercedes.
Meh openingquote:
Heerlijk cringequote:
Omdat ie zo leuk is:quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hamilton kwam vorig jaar eens een keer in Bassie tenue op het circuit
Er was alleen bij de kwalificatie (en FP2 en 3?) een tracklimit en niet tijdens de race. Alleen Mercedes had opgelet en dat overkomt de andere teams niet nog een keer. De call van de wedstrijdleiding om tijdens de race toch de tracklimit te activeren dat was wel een verkeerde, alleen daar heeft niemand last van gehad, het kwam vooral onsportief overquote:Op donderdag 17 maart 2022 14:56 schreef tripel7 het volgende:
Ben benieuwd of we dit jaar zien dat de tracklimits wel de hele race voor iedereen gelden, of dat ze bij Hamilton genegeerd worden en pas gaan waarschuwen als andere dat ook gaan doen (nadat meneer geit er al een blijvend voordeel uitgehaald heeft van meerdere seconden).
quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:22 schreef OnwetendeNerd het volgende:
alleen daar heeft niemand last van gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |