hahahha het stokpaardje van FvDquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:07 schreef Houtenbeen het volgende:
Urk
SGP de grootste
FVD 2,8%
Geen zetel
Men heeft het geclaimd als Boreaal Gebied.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:06 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat is Belgie. Deed ie daar ook mee?
Meest verrassend vind ik dat het CDA niet halveert. Verder eigenlijk bijna overal verlies voor alle grotere landelijke partijen, alleen PvdA lijkt de dans te ontspringen. VVD, D66, GL, SP, CU op de meeste plekken op verlies.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:01 schreef trein2000 het volgende:
Goedenavond, ik ben net thuis. Nog verrassingen?
Is dat qua output veel verschil?quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Leiden
D66 -6% en niet meer de grootste
GL nu grootste +4%
1e keer dat ik niet gestemd heb. Het zal allemaal wel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bedroevend lage opkomst.
Zou heel zorgwekkend moeten zijn eigenlijk, maar ik verwacht niet dat er in Den Haag erg veel mensen wakker van liggen.
23 % GroenLinks joh,quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Leiden
D66 -6% en niet meer de grootste
GL nu grootste +4%
In de grote steden hebben ze denk ik concurrentie van Volt, dat scheelt net die paar procent telkensquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:08 schreef Hexagon het volgende:
Bijzonder trouwens dat D66 in de steden licht verlies heeft maar juist in veel plattelandsgemeenten het super goed doet.
De gekste verkiezingen die ik meegemaakt heb.
Ja maar ook niet in alle. In Tilburg doet Volt niet mee en doet D66 het ook matig. Maar in allerlei gemeenten als Oss en Dongen gaat het super goed. Wellicht is het ook iets demografisch.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de grote steden hebben ze denk ik concurrentie van Volt, dat scheelt net die paar procent telkens
Ik zie het meer als een aanwijzing naar de juiste weg.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de grote steden hebben ze denk ik concurrentie van Volt, dat scheelt net die paar procent telkens
Links wint weer wat van de verloren kiezers terug.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja maar ook niet in alle. In Tilburg doet Volt niet mee en doet D66 het ook matig. Maar in allerlei gemeenten als Oss en Dongen gaat het super goed. Wellicht is het ook iets demografisch.
Keerpunt zal wel een CDA-afsplitsing zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat heeft zich voor lokaal drama afgespeeld in Tubbergen??
[ afbeelding ]
Een plan van 11 miljoen voor (oa) een nieuw gemeentehuis, dacht ik.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat heeft zich voor lokaal drama afgespeeld in Tubbergen??
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |