De stem tegen windmolens in een stedelijke omgeving gaf mij de doorslag om voor het eerst van mijn leven op het CDA de stemmen.quote:
Ach, het gaat van SGP - Gemeentebelang naar Gemeentebelang - SGP, alsof er iets gaat veranderenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Betekent dit dat je de komende vier jaar de was weer op zondag buiten mag hangen?
Windmolens horen op zee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
De stem tegen windmolens in een stedelijke omgeving gaf mij de doorslag om voor het eerst van mijn leven op het CDA de stemmen.
Nee. Het verlies valt mee, het was veel slechter verwacht. En de minister van buitenlandse zaken stapt echt niet zo maar op.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:17 schreef Faraday01 het volgende:
Zou Wopke er conclusies aan gaan verbinden?
Vast, maar niet die die jij en ik in gedachten hebben.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:17 schreef Faraday01 het volgende:
Zou Wopke er conclusies aan gaan verbinden?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:14 schreef heywoodu het volgende:
WTF wtf wtf wtf SGP is niet de grootste hier
[ afbeelding ]Heb je wel seks voor het huwelijk gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
Gemeentebelang is in Nunspeet een SGP light?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, het gaat van SGP - Gemeentebelang naar Gemeentebelang - SGP, alsof er iets gaat veranderen
Prima hoor, het is en blijft heerlijk rustig op zondag
In elk geval niet in de randstad.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:14 schreef heywoodu het volgende:
WTF wtf wtf wtf SGP is niet de grootste hier
[ afbeelding ]GemeenteBelangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Gemeentebelang, SGP en CU vormen daar volgens mij altijd samen de coalitie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gemeentebelang is in Nunspeet een SGP light?
Gaat Oekraine terugslaan?quote:
In de gemeente Belarus hebben ze ook gestemd?quote:
Verkeerd topic? Lijkt me niet iets voor een willekeurige gemeente hier.quote:
Hetzelfde heeft mij richting de VVD doen bewegen (zelfs de CDA was niet tegenquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
De stem tegen windmolens in een stedelijke omgeving gaf mij de doorslag om voor het eerst van mijn leven op het CDA de stemmen.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Genoeg ruimte in de tuin van @:monkyyy
quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:20 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet een zure grapefruit,om de uitslag bij FVD te vieren
Niveau Dione de Graaff. Kan nog jaren mee dus in de hoofden van de NOS.quote:
Vanochtend zag ik een Sjon Deere trekker in mn achtertuin, mien merk @Zipportalquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Genoeg ruimte in de tuin van @:monkyyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
NOS doet dat ook.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Verkeerd topic? Lijkt me niet iets voor een willekeurige gemeente hier.
Oh, weer zo'n kaart van mensen die niet op het gewenste kliekje stemmen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:21 schreef Hanca het volgende:
Gaan ze het weer over die domme afhakerskaart hebben, met mensen die op volstrekt normale partijen als SP en PvdD stemmen als afhaker en geen rekening houden met herindelinsverkiezingen waardoor de percentages ook totaal onbetrouwbaar zijn. Wat een onzin.
Het alternatief om aan de RES te voldoen is dat er vele hectaren zonneweides in de polders komen. Nou ja als het net het aan kanquote:Op woensdag 16 maart 2022 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hetzelfde heeft mij richting de VVD doen bewegen (zelfs de CDA was niet tegen). Er zijn schijnbaar ideeën om die ondingen langs de A4 te bouwen, maar iedereen vergeet erbij te vermelden dat de A4 binnen de gemeentegrenzen nergens niet aan de bebouwde kom grenst. Daarbij is het een prachtig wandelgebied in de polder waar ze dan moeten komen.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hetzelfde heeft mij richting de VVD doen bewegen (zelfs de CDA was niet tegen). Er zijn schijnbaar ideeën om die ondingen langs de A4 te bouwen, maar iedereen vergeet erbij te vermelden dat de A4 binnen de gemeentegrenzen nergens niet aan de bebouwde kom grenst. Daarbij is het een prachtig wandelgebied in de polder waar ze dan moeten komen.
Verschil in de Tweede Kamer tussen toen en nu is dan ook maar ongeveer 30 zetels. Dus 40-45 zetels kan niet eens.quote:Op woensdag 16 maart 2022 23:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet alleen daarom.
Op landelijk niveau is er sinds Balkenende echt niet voor 40-45 zetels aan CDA-kiesvolk overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |