u moet poepen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:38 schreef Cosima het volgende:
salar fluisterde wat , echt superirritant. Hij zei "ja ze klonk wel happy maar .... " en toen gefluister
oke maar in de schale hebben zequote:Op woensdag 16 maart 2022 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zo noemt Grace het ja, maar zo ziet het er niet uit.
Empanada's zijn gevulde deegkussentjes.
[ afbeelding ]
Zal wel een mysterie blijven welk gerecht het precies is, of het is zelfverzonnen.
ketchup zat er ook gewoon overheenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Waarom ga je over je nek?......Dat moet toch ieder voor zich weten.....en als het stoerdoennerij is dan heeft hij zichzelf daarmee.
Kristoff neemt er ketchup en mayo bij en Salar gooit er zout overheen.
Oh nee, zou het verschrikkelijk als mensen het tegen hun zin op eten alleen omdat ze niet durven te vragen of ik wat zout of peper of wat dan ook heb.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:41 schreef Verida het volgende:
[..]
ketchup zat er ook gewoon overheen
Ik zou me gepikeerd voelen als iemand sambal extra zout over het eten zou gooien.
sambal hoort niet bij dit eten
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:44 schreef Cosima het volgende:
[..]
haha nee ik dacht dat dat boze smiley was maar ik zie nu dat er ook nog wat anders gebeurt
jammerquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar niks aan doen
ja maar dan moet je toch ook weer zoeken waar je wasquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
je kan er 1 pagina van 301 berichten van maken, dan blijf je op dezelfde pagina.. staat onderaan
Vader van Salar woont in Iran, weet niet of een telefoongesprek mogelijk is.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb wel zijn mama gezien, geen vader.
je kan het bericht nr onthouden die je quote?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dan moet je toch ook weer zoeken waar je was
zal zijn stiefvader zijnquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Vader van Salar woont in Iran, weet niet of een telefoongesprek mogelijk is.
ja heb dat soms ook, maar je blijft je bericht zoeken waar je gebleven was hahaquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alles op 300 posts per pagina , ooit zo ingesteld,
ik moet zeggenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:51 schreef zodeju het volgende:
Ze weten zeker dat de familie daar ergens logeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |