Preciesquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
met die leeftijd lopen ze allemaal zo, mijn zoons ook
Volgens mij kan je daar niks aan doenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
heb een vraagje, vind iets bloedirritant
als ik een bericht quote van pagina 2 ofzo (en het topic heeft zeg maar 4 pagina's) word ik erna ook doorgestuurd naar pagina 4, maar dat wil ik niet want dan moet ik weer naar pagina 2 om op te zoeken waar ik was.
Kan je dit instellen ofzo dat het niet gebeurd en dat ik gewoon op 2 blijf na het quoten?
ze zitten wel te smullen allemaal Salar ook en er zitten nog wel paprika's in
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
als ik een bericht quote van pagina 2 ofzo (en het topic heeft zeg maar 4 pagina's) word ik erna ook doorgestuurd naar pagina 4, maar dat wil ik niet want dan moet ik weer naar pagina 2 om op te zoeken waar ik was.
Kan je dit instellen ofzo dat het niet gebeurd en dat ik gewoon op 2 blijf na het quoten?
je kan er 1 pagina van 301 berichten van maken, dan blijf je op dezelfde pagina.. staat onderaanquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
je kan op laptop gewoon pagina terug doen links boven pijltje , op foon ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
dit is toch gewone verse mais of ben ik gek ?quote:
Ik heb alles op 300 posts per pagina , ooit zo ingesteld,quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
waar precies??? klinkt handigquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
je kan er 1 pagina van 301 berichten van maken, dan blijf je op dezelfde pagina.. staat onderaan
vind niet echt mooi die strakke broeken bij mannen/ jongensquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
met die leeftijd lopen ze allemaal zo, mijn zoons ook
Bij Settings > Overig > Posts per pagina.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
waar precies??? klinkt handig
[ link | afbeelding ]
nee geen lasagnequote:Op woensdag 16 maart 2022 19:30 schreef mario390 het volgende:
dann is het lasagne
maar ze eten zo veel dat sonst 8 mensen
zatt werden
bij instelllingen, excuusquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
waar precies??? klinkt handig
[ link | afbeelding ]
ik wel zeker als ze daar het lijf voor hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind niet echt mooi die strakke broeken bij mannen/ jongens
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:23 schreef Verida het volgende:
En tobi gaat heel stoer sambal over het lekkere eten van grees gooien.
Het moet ook wel bij een jongen staan. Niet iedereen is daar een type voor.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind niet echt mooi die strakke broeken bij mannen/ jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |