het was tonijn uit blik en erwtjes uit blik, en kant en klare bouillon geloof ik, verder verse spullen, de paprika's heeft ze tot soep geblenderd, omdat salar het anders niet lust.quote:
dat had noush gemaakt, dit is de eerste keer dat Grace kooktquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:58 schreef zodeju het volgende:
Is dit alweer de tweede keer dat Grace kookt??
Dacht dat ze uit de minimall kwam met macronie en ham en kaas. Toen vonden ze het te weinig voor vijf personen toen ze eruit liep.
ik moet ook weg straks, dus vandaar dat ik iets vroeger ben, was bang dat jullie mij anders te veel zouden missenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:13 schreef suzi1 het volgende:
nou odie, jij bent te vroeg. ik ga zo weg
maar dan kan je gezellig streamen met de rest
en zien dat salar blij is met telefoontje
en dan straks nous met pieneke
normaal koopt ze kant en klare mais vertelde ze welquote:
Het enige wat ik in blik koop is suikermaisquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik wel, vind die mexicaanse bonenschotel van Hak (uit pot) zo lekker als basis voor wraps, dan zelf kip kleine stukjes bakken, paprika , ui , prei bakken, alles door elkaar ,creme fraice erdoor , dan wraps vullen, oprollen kaas erover en in de oven.
Heel blij en super trots is zijn mama heel veel fans zowel in Nederland als in Belgie.....quote:
Lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:15 schreef Verida het volgende:
[..]
normaal koopt ze kant en klare mais vertelde ze wel
maar nu heeft ze zelf de maiskolven gekookt
Dat is helemaal correctquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik moet ook weg straks, dus vandaar dat ik iets vroeger ben, was bang dat jullie mij anders te veel zouden missen
100% inderdaadquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Nawel mee zou hebben gedaan
Neuhquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Best wel verwijfd, zo die blote enkels.
[ afbeelding ]
Zit nu extra hoog. Hij is wat dikker geworden en zijn broek blijft hangen.....normaal zie je wel een enkel maar niet zo erg hoog water.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
nawel bedoel je ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:07 schreef suzi1 het volgende:
ze kookt veelal uit blik
niks mis mee ook nie
lekker hapje heurquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
met die leeftijd lopen ze allemaal zo, mijn zoons ook
Volgens mij kan je daar niks aan doenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
heb een vraagje, vind iets bloedirritant
als ik een bericht quote van pagina 2 ofzo (en het topic heeft zeg maar 4 pagina's) word ik erna ook doorgestuurd naar pagina 4, maar dat wil ik niet want dan moet ik weer naar pagina 2 om op te zoeken waar ik was.
Kan je dit instellen ofzo dat het niet gebeurd en dat ik gewoon op 2 blijf na het quoten?
ze zitten wel te smullen allemaal Salar ook en er zitten nog wel paprika's in
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
als ik een bericht quote van pagina 2 ofzo (en het topic heeft zeg maar 4 pagina's) word ik erna ook doorgestuurd naar pagina 4, maar dat wil ik niet want dan moet ik weer naar pagina 2 om op te zoeken waar ik was.
Kan je dit instellen ofzo dat het niet gebeurd en dat ik gewoon op 2 blijf na het quoten?
je kan er 1 pagina van 301 berichten van maken, dan blijf je op dezelfde pagina.. staat onderaanquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
je kan op laptop gewoon pagina terug doen links boven pijltje , op foon ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
dit is toch gewone verse mais of ben ik gek ?quote:
Ik heb alles op 300 posts per pagina , ooit zo ingesteld,quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
waar precies??? klinkt handigquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
je kan er 1 pagina van 301 berichten van maken, dan blijf je op dezelfde pagina.. staat onderaan
vind niet echt mooi die strakke broeken bij mannen/ jongensquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
met die leeftijd lopen ze allemaal zo, mijn zoons ook
Bij Settings > Overig > Posts per pagina.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
waar precies??? klinkt handig
[ link | afbeelding ]
nee geen lasagnequote:Op woensdag 16 maart 2022 19:30 schreef mario390 het volgende:
dann is het lasagne
maar ze eten zo veel dat sonst 8 mensen
zatt werden
bij instelllingen, excuusquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
waar precies??? klinkt handig
[ link | afbeelding ]
ik wel zeker als ze daar het lijf voor hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind niet echt mooi die strakke broeken bij mannen/ jongens
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:23 schreef Verida het volgende:
En tobi gaat heel stoer sambal over het lekkere eten van grees gooien.
Het moet ook wel bij een jongen staan. Niet iedereen is daar een type voor.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind niet echt mooi die strakke broeken bij mannen/ jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |