Russian, als in de Russische taal.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoeld met 'Russia gets legal status in Ukraine'?
Ah, bedankt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:27 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Russian, als in de Russische taal.
Hij zegt het er niet expliciet bij maar wie weetquote:
Ach in Rotterdam hebben ze intussen ook weer een Ahoy en de Doelen en zo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Holy shit die foto’s van het gebombardeerde theater in Marioepol
Is al bevestigd hoe en wie deze bommen heeft afgevuurd?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Holy shit die foto’s van het gebombardeerde theater in Marioepol
Waarom zouden de Russen hem vrijlaten?quote:
Kansloze reactiequote:Op woensdag 16 maart 2022 18:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ach in Rotterdam hebben ze intussen ook weer een Ahoy en de Doelen en zo.
De Russen natuurlijk, er zaten 1000-1200 mensen te schuilenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is al bevestigd hoe en wie deze bommen heeft afgevuurd?
Tja daar was dringend om verzocht. Misschien willen ze ook wel eens iets sympathieks doen.quote:
Reaktie uit Rusland: Ok dankjewel. Doen we niks meequote:Op woensdag 16 maart 2022 18:38 schreef TLC het volgende:
Het Internationaal Gerechtshof (ICJ) in Den Haag heeft bepaald dat Rusland het militaire geweld in Oekrane per direct moet staken. Dat maakte het hoogste gerechtelijke orgaan binnen de Verenigde Naties bekend na een spoedzaak die daar was aangespannen door de Oekraense president Zelensky. Dertien rechters stemden voor het onmiddellijk beindigen van het geweld, twee waren tegen. Volgens de rechters moet Rusland er ook op toezien dat andere troepen die onder Russische verantwoordelijkheid actief zijn, de operatie stopzetten.
(uit het liveblog van de nos)
Welke fucking rechter zegt nu 'ja ga maar lekker door met waar jullie mee bezig zijn' ?!?!![]()
![]()
![]()
Een totaal embargo zou ook Oekraine zonder gas zetten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:38 schreef Confetti het volgende:
Bizar toch wel dat deze nazi-daden van Rusland nog steeds niet bestraft zijn met een totale embargo omdat de oude nazi's zich zorgen maken over energieprijzen. Een schande voor de vrije wereld.
De standaard modus operandi van Rusland.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De Russen natuurlijk, er zaten 1000-1200 mensen te schuilen
...quote:
Ja dat is wel obvious maar welke milititie, vanuit de lucht vanuit de grond, hoe en wat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De Russen natuurlijk, er zaten 1000-1200 mensen te schuilen
Een Chinees en een Rusquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:38 schreef TLC het volgende:
Het Internationaal Gerechtshof (ICJ) in Den Haag heeft bepaald dat Rusland het militaire geweld in Oekrane per direct moet staken. Dat maakte het hoogste gerechtelijke orgaan binnen de Verenigde Naties bekend na een spoedzaak die daar was aangespannen door de Oekraense president Zelensky. Dertien rechters stemden voor het onmiddellijk beindigen van het geweld, twee waren tegen. Volgens de rechters moet Rusland er ook op toezien dat andere troepen die onder Russische verantwoordelijkheid actief zijn, de operatie stopzetten.
(uit het liveblog van de nos)
Welke fucking rechter zegt nu 'ja ga maar lekker door met waar jullie mee bezig zijn' ?!?!![]()
![]()
![]()
Wat doet dat er toe?quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is wel obvious maar welke milititie, vanuit de lucht vanuit de grond, hoe en wat.
Dit is belangrijk om uit te zoeken.quote:
Dit ga je niet kunnen voorkomen. Lijkt me ook sterk dat de afvurende partij niets wist van dat theater en diens doel. Wat me dus al heel snel aan de Russen doet denken want die draaien hun hand niet om voor wat burgerdoelen en dodenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is belangrijk om uit te zoeken.
Wie heeft opdracht gegeven, hoe is dit te voorkomen.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:13 schreef speknek het volgende:
Dat verhaal over wel/geen neutraliteit en het redelijke Rusland dicht bij een oplossing, komt van Lavrov, maar Lavrov is geen onderdeel van de vredesbesprekingen, hij zit duizenden kilometers verderop, dus het is nog maar de vraag of het werkelijk onderdeel is van het het document of dat de fantast weer wat zit te gaslighten.
Dan hoef je toch alleen maar een bayraktar af en toe een bommetje laten droppen op zo’n leiding en dan staat de hele bende weer in de fik.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Oekrane pusht de Russen een behoorlijk stuk weg van (noord west) Kyiv inmiddels.
De tegenaanval op meerdere fronten verloopt beter dan verwacht.
Er lijkt gewoonweg geen duidelijke communicatie te zijn tussen de Russische troepen in verschillende gebieden daar.
Die enorme lijn aan trucks van weekje terug was trouwens niet zomaar aan het stil staan, ze leggen kilometers aan toevoer buizen aan zodat tanks en dergelijke sneller van olie etc kunnen worden voorzien, ze doen dit ook elders.
Bron voornamelijk msnbc interviews en beelden van YouTube kanaal task&purpose.
Dus als je met een drone dat toevoersysteem van brandstof vernietigd staan al die tanks stilquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Oekrane pusht de Russen een behoorlijk stuk weg van (noord west) Kyiv inmiddels.
De tegenaanval op meerdere fronten verloopt beter dan verwacht.
Er lijkt gewoonweg geen duidelijke communicatie te zijn tussen de Russische troepen in verschillende gebieden daar.
Die enorme lijn aan trucks van weekje terug was trouwens niet zomaar aan het stil staan, ze leggen kilometers aan toevoer buizen aan zodat tanks en dergelijke sneller van olie etc kunnen worden voorzien, ze doen dit ook elders.
Bron voornamelijk msnbc interviews en beelden van YouTube kanaal task&purpose.
Grozny- en Deraa/Aleppotaferelen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit ga je niet kunnen voorkomen. Lijkt me ook sterk dat de afvurende partij niets wist van dat theater en diens doel. Wat me dus al heel snel aan de Russen doet denken want die draaien hun hand niet om voor wat burgerdoelen en doden
Als het van de grond komt en men nu hiervoor een no fly zone wordt ingericht bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit ga je niet kunnen voorkomen. Lijkt me ook sterk dat de afvurende partij niets wist van dat theater en diens doel. Wat me dus al heel snel aan de Russen doet denken want die draaien hun hand niet om voor wat burgerdoelen en doden
maar er gaat geen no fly zone ingericht wordenquote:Op woensdag 16 maart 2022 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het van de grond komt en men nu hiervoor een no fly zone wordt ingericht bijvoorbeeld.
Tja is net gebeurd en UKR roept er hard om nu.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar er gaat geen no fly zone ingericht worden
al een tijdjequote:Op woensdag 16 maart 2022 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja is net gebeurd en UKR roept er hard om nu.
iedere keer weerquote:
ja en het antwoord is iedere keer nee dus het lijkt me niet heel waarschijnlijk dat de Oekrainers dan maar een zootje eigen burgers om gaan leggen in de hoop dat het dan ineens wel geregeld isquote:
Dat zou je denken inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:52 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Dan hoef je toch alleen maar een bayraktar af en toe een bommetje laten droppen op zo’n leiding en dan staat de hele bende weer in de fik.
Kruisraket las ik ergens.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het van de grond komt en men nu hiervoor een no fly zone wordt ingericht bijvoorbeeld.
We gaan uit van goed nieuwsquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Voortgang in de vredesbesprekingen? Maar tegelijk met Zelenskyy’s toespraak voor ‘t Amerikaanse congres hield Poetin ook een toespraak, waarin weinig duidde op iets vredelievends.
En dan dit![]()
![]()
![]()
![]()
Wel zonde hoor. Mooi gebouw. Daar gaat je historiequote:Op woensdag 16 maart 2022 19:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Voortgang in de vredesbesprekingen? Maar tegelijk met Zelenskyy’s toespraak voor ‘t Amerikaanse congres hield Poetin ook een toespraak, waarin weinig duidde op iets vredelievends.
En dan dit![]()
![]()
![]()
![]()
doettie altijd als er gevochten wordtquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Poetin staat alleen maar te brallen over “cleansing The nation” en “spitting them out like flies”.. vent word steeds gekker.
Dat draait natuurlijk om iedereen die hij als verrader ziet, geen wonder dat duizenden het land proberen te verlaten.
Vraag is alleen: Gaat Rusland dan nog escaleren richting Oekraine? Met biologisch wapens of 'tactische' kernwapens.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:05 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik hoop dat er duizenden switchblades naar Oekrane gaan, inclusief de 600 versie. Militaire bases in Rusland en Belarus zelf aanvallen lijkt mij in deze fase een uitstekend idee.
Daar hoopt Poetin op. Dan kan hij het volk mobiliseren. Met alleen oorlog voeren in Oekrane krijgt hij het volk niet mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:05 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik hoop dat er duizenden switchblades naar Oekrane gaan, inclusief de 600 versie. Militaire bases in Rusland en Belarus zelf aanvallen lijkt mij in deze fase een uitstekend idee.
De 300 schijnt de kracht van een granaat te hebben. Lijkt me perfect om door de ruit van zo'n vrachtwagen te vliegen en de bestuurder uit te schakelen. Daarna als de strijd voorbij is met de vrachtwagen en intacte voorraden/brandstof naar je eigen basis rijden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:05 schreef mcmlxiv het volgende:
Zijn vrouw en kinderen zitten toch in Zwitserland. Misschien die ff pakken en verdeeld vastzetten over een paar locaties in frontgebieden. Kijken of die dan nog laffe aanvallen uitvoert.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:06 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn Poetin en zijn vriendjes toch een roedel achterlijke teringmongolen
Ik ga uit van wat ik hoor en zie.quote:
Hoe laat is dit gebeurd?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wel zonde hoor. Mooi gebouw. Daar gaat je historie![]()
Los van de slachtoffers natuurlijk.
ik zou eerder al die soldaten aanvallen die je land plat aan het stampen zijn maar goedquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:05 schreef mcmlxiv het volgende:
Op zijn minst de locaties van waar Rusland de grovere artillerie en kruisraketten in zetten.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:05 schreef mcmlxiv het volgende:
Zo was hij altijd al. Het eerste wat ik mij van Putin kan herinneren is toen we op de basisschool het school-tv weekjournaal keken. Dat was vlak voordat hij voor het eerst president werd van Rusland, toen had hij het ook al over de kelen van Tsjetsjenen doorsnijden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Poetin staat alleen maar te brallen over “cleansing The nation” en “spitting them out like flies”.. vent word steeds gekker.
Dat draait natuurlijk om iedereen die hij als verrader ziet, geen wonder dat duizenden het land proberen te verlaten.
Ik zat er ook net aan te denken. Om Macron even op een paar knoppen te laten drukken en dat hele Rusland maar in 1 keer weg te vagen. Vrij rigoreus maar dan ben je er tenminste een keer van af.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:10 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk was in 1945 ook al bekend dat Rusland een kwaadaardige natiestaat was. 4 jaar lang was de VS de enige kernmacht van de wereld en was vernietiging een optie geweest. Een fout die we ooit gaan bekopen met de vernietiging van de wereld. De gemiddelde Rus staat volledig achter deze oorlog, dat is het enge. Je kan ze alleen tot zinne brengen met -ironisch genoeg - een de-nazificatiecampagne zoals de VS dat deden.
Op het moment dat er kernwapens vanuit het westen worden afgevuurd kun je erop rekenen dat Putin al zijn kernwapens terug schiet. Niet echt een oplossing. Naja. Wel als je een great reset wil.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zat er ook net aan te denken. Om Macron even op een paar knoppen te laten drukken en dat hele Rusland maar in 1 keer weg te vagen. Vrij rigoreus maar dan ben je er tenminste een keer van af.
Maar wellicht en hopelijk zijn er toch nog wat 'tussen'oplossingen
Militaire basis in Rusland aanvallen is toch precies dat? Vliegtuigen op de grond vernietigen is veel makkelijker dan vliegend. Laat burgers met rust, verlaag je niet tot Putin’s niveau, maar militairen in Rusland aanvallen lijkt mij uitermate gerechtvaardigdquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou eerder al die soldaten aanvallen die je land plat aan het stampen zijn maar goed
prioriteiten he
Een heel land en tientallen miljoenen mensen niet 'vernietigen' noem jij een fout? Verder gaat het wel?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:10 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk was in 1945 ook al bekend dat Rusland een kwaadaardige natiestaat was. 4 jaar lang was de VS de enige kernmacht van de wereld en was vernietiging een optie geweest. Een fout die we ooit gaan bekopen met de vernietiging van de wereld. De gemiddelde Rus staat volledig achter deze oorlog, dat is het enge. Je kan ze alleen tot zinne brengen met -ironisch genoeg - een de-nazificatiecampagne zoals de VS dat deden.
Nog even en we gaan straks nog de nazi's aanmoedigen, dat gebruikt Poetin echt als excuus om alles goed te pratenquote:
lijkt me geen prioriteitquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Militaire basis in Rusland aanvallen is toch precies dat? Vliegtuigen op de grond vernietigen is veel makkelijker dan vliegend. Laat burgers met rust, verlaag je niet tot Putin’s niveau, maar militairen in Rusland aanvallen lijkt mij uitermate gerechtvaardigd
Rusland heeft ook de militaire bases van Oekraine vernietigd, dus waarom zou Oekraine dat dan idd niet mogen doen? Eigenlijk je reinste kolder om je dat af te vragen. Zoland de NATO het maar niet doet, maar het Oekrainse leger.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Militaire basis in Rusland aanvallen is toch precies dat? Vliegtuigen op de grond vernietigen is veel makkelijker dan vliegend. Laat burgers met rust, verlaag je niet tot Putin’s niveau, maar militairen in Rusland aanvallen lijkt mij uitermate gerechtvaardigd
Echt treurig. Die Poetin mist alleen nog twee horentjes uit zijn schedel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
En dan dit![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat Thierry binnenkort nog wel een keer zal tweeten dat de Russen zich prima inhouden en Putin eigenlijk een tof peertje is, gevolgd door berichten hier dat Oekrane nu toch echt water bij de wijn moet doen.quote:
Het zou idd een fout zijn als die dingen straks hier in Europa terecht komen en ons dat lot treft.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:23 schreef Repentless het volgende:
[..]
Een heel land en tientallen miljoenen mensen niet 'vernietigen' noem jij een fout? Verder gaat het wel?
niemand zegt dat het niet magquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Rusland heeft ook de militaire basis van Oekraine vernietigd, dus waarom zou Oekraine dat dan idd niet mogen doen. Eigenlijk je reinste kolder om je dat af te vragen. Zoland de NATO het maar niet doet, maar het Oekrainse leger.
Dat ding heeft genoeg kracht om de bestuurderscabine te vernielen.quote:woensdag 16 maart 2022 19:10 schreef slashdotter3 het volgende:[/b]
[..]
De 300 schijnt de kracht van een granaat te hebben. Lijkt me perfect om door de ruit van zo'n vrachtwagen te vliegen en de bestuurder uit te schakelen. Daarna als de strijd voorbij is met de vrachtwagen en intacte voorraden/brandstof naar je eigen basis rijden.
als dat is waar we het over hebben dan kun je er Rusland sowieso niet mee rakenquote:
FTFYquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, volgens een anonieme bron doen de Oekraners nazi's het zelf.
Als Oekrane vliegtuigen of helikopters op de grond kan vernietigen dan lijkt mij dat topprioriteit hebben. Qua grondoorlog geven ze de Russen een hele kluif, maar in de lucht zijn ze machteloosquote:
Met een holle lading wel. Een RPG is ook niet groot.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat ding heeft genoeg kracht om de bestuurderscabine te vernielen.
Maar ik zie het niet door het pantser van een tank heen gaan.
En dan zenden ze dat uit op de Russische tv om te bewijzen dat alle Nederlanders het met Poetin eens zijnquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:24 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Thierry binnenkort nog wel een keer zal tweeten dat de Russen zich prima inhouden en Putin eigenlijk een tof peertje is, gevolgd door berichten hier dat Oekrane nu toch echt water bij de wijn moet doen.
is goedquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:28 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Als Oekrane vliegtuigen of helikopters op de grond kan vernietigen dan lijkt mij dat topprioriteit hebben. Qua grondoorlog geven ze de Russen een hele kluif, maar in de lucht zijn ze machteloos
Ik snap ook eigenlijk niet zo goed dat dat allemaal publiekelijk gaat.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:32 schreef Dazalbest het volgende:
Maar uhm, die steun van Biden.... gaat Putin daar niet juist volledig van uit zijn plaat????![]()
@Bidenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap ook eigenlijk niet zo goed dat dat allemaal publiekelijk gaat.
Stuur dat spul daar gewoon naartoe en hou gewoon je bek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |