quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt extreem kansloos ja. Die is vast veel gepest met zijn puistenkop, kwam in die FC Afkickenshows ook extreem onzeker over.
Kan mij gewoon niet voorstellen dat je journalistje wil spelen maar helemaal over de rooie bent als mensen je niet leuk vinden. Deel van het vak. Moet je je voorstellen dat Krabby hier woest komt janken omdat we zijn Butterfly effect belachelijk maken, dat zou waanzin zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 15:11 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb nog het ventje voor me die in de eerste klas tof deed en toen huilend een paar klappen kreeg.
Krabby staat ook niet bekend om zijn zelfspot hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Kan mij gewoon niet voorstellen dat je journalistje wil spelen maar helemaal over de rooie bent als mensen je niet leuk vinden. Deel van het vak. Moet je je voorstellen dat Krabby hier woest komt janken omdat we zijn Butterfly effect belachelijk maken, dat zou waanzin zijn.
Verder wel weer genoeg aandacht gegeven aan hem voor nu natuurlijk. Het is matchday!
Dat of met een opa die al een halfjaar minstens niet heeft gekeept.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marciano kan ook een blessure krijgen natuurlijk, en dan sta je in de kwartfinale CFL (en om de 2/3/4e plek) met twee jeugdkeepers zonder ervaring.
Ja en de keeper die je haalt ook.quote:Op donderdag 17 maart 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marciano kan ook een blessure krijgen natuurlijk, en dan sta je in de kwartfinale CFL (en om de 2/3/4e plek) met twee jeugdkeepers zonder ervaring.
WAT KAN JENS NIETquote:Op donderdag 17 maart 2022 19:38 schreef Pistolero het volgende:
Marciano;
Toornstra, Geertruida, Senesi, Hendriks;
Aursnes, Til, Kökcü;
Nelson, Dessers, Sinisterra
Deze verdediging
De nieuwe Kuyt, maar dan zonder dat het een verschrikkelijk nare gast is.quote:
Heeft ie al een keer meer dan 30 minuten gespeeld überhaupt?quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Walemark moet nu toch wel eens een wedstrijd kunnen beginnen zou je zeggen.
Nee maar toch. Het is half maart.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft ie al een keer meer dan 30 minuten gespeeld überhaupt?
Dan gaat Jens een ongelofelijke pauperpartij spelen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vink gaf dit voor de wedstrijd al als beste oplossing gek genoeg
Volgens iemand loopt hij op krukken momenteel.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Qarrad het volgende:
Die Sandler moet nu toch wel eens een paar minuten kunnen maken zou je zeggen.
Ja dat was de grap. Ik wist dat ie ondanks wat au hier en daar aangetrokken was maar wat een misser qua inschatting dat dat zo lang duurt nu zeg.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens iemand loopt hij op krukken momenteel.
We hebben hem ook maar een half jaar toch?quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:02 schreef Qarrad het volgende:
Die Sandler moet nu toch wel eens een paar minuten kunnen maken zou je zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |