F3-race is inmiddels bijna klaar en ik heb via Viaplay echt nul problemen gehad (gisteren niet gekeken). Stream werkt soepel (app op de Chromecast), niks aan de hand. Andere commentator, maar ja, dat is een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, net door twitter gescroll’d en krijg mee dat viaplay wordt afgebrand en f1 pro wordt toe gejuichd. Vergelijkbaar met hier in het topic.
Al die tijd de keus voor mij uitgeschoven en ben er nog niet zeker van.
Verdorie ik wil de beelden gewoon bij ziggo.
Ah, Twitter dus, zou op Google ook zo te vinden moeten zijn, Twitter volg ik niet. Dan nog is f1tv goedkoper en meer mogelijkheden.quote:
ik heb ook sinds de laatste testdag geen problemen met de app op de tv, dus of twitter representatief is betwijfel ik ook welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
F3-race is inmiddels bijna klaar en ik heb via Viaplay echt nul problemen gehad (gisteren niet gekeken). Stream werkt soepel (app op de Chromecast), niks aan de hand. Andere commentator, maar ja, dat is een kwestie van smaak.
Dan moet je dus Viaplay hebben want dan heb je tot in ieder geval 1 augustus de kwali en races op kanaal 200 bij Ziggo.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, net door twitter gescroll’d en krijg mee dat viaplay wordt afgebrand en f1 pro wordt toe gejuichd. Vergelijkbaar met hier in het topic.
als ik puur alleen F1 zou willen dan zou ik ook F1TV wel overwegen maar wat ik al zei, vanaf augustus is de Premier league op viaplay en dat wil ik niet missen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, Twitter dus, zou op Google ook zo te vinden moeten zijn, Twitter volg ik niet. Dan nog is f1tv goedkoper en meer mogelijkheden.
Maar heeft minder aanbod (als je ook geïnteresseerd bent in andere sporten, films en series)quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, Twitter dus, zou op Google ook zo te vinden moeten zijn, Twitter volg ik niet. Dan nog is f1tv goedkoper en meer mogelijkheden.
Ik ben er bij de testdagen een aantal keren uitgegooid (dat de stream opeens stopte en de pagina crashte) maar gisteren geen enkel probleem gehad (buiten de in mijn ogen te lage bitrate, resolutie en hz)quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook sinds de laatste testdag geen problemen met de app op de tv, dus of twitter representatief is betwijfel ik ook wel
Op goede tvs wordt slechte kwaliteit vaak wel redelijk goed weggemoffeld. En sommige mensen zien het überhaupt niet als het slecht isquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
F3-race is inmiddels bijna klaar en ik heb via Viaplay echt nul problemen gehad (gisteren niet gekeken). Stream werkt soepel (app op de Chromecast), niks aan de hand. Andere commentator, maar ja, dat is een kwestie van smaak.
Imo zeg je in je laatste zin al wat je keuze zou moeten wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Als je Viaplay via Ziggo afsluit kun je de kwalificatie en race op kanaal 200 kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Och, krijgen we dit geneuzel weerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op goede tvs wordt slechte kwaliteit vaak wel redelijk goed weggemoffeld. En sommige mensen zien het überhaupt niet als het slecht is
Daarom zei ik ook als je viaplay enkel voor F1 aanschaft in mijn eerste post.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar heeft minder aanbod (als je ook geïnteresseerd bent in andere sporten, films en series)
Ik geloof er in ieder geval niets van dat ze 350.000 abonnementen gaan verkopen in Nederland.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik vrees dat ze dat heel stil gaan houden tenzij het absurd hoog is.
Die VAR had er jaren geleden al moeten komen. Dan heb je niet één persoon die verantwoordelijk is voor zowel het opruimen van de baan als het regelen van de achterblijvers en vlaggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:
voor de liefhebbers
2021 F1 ABU DHABI GRAND PRIX - REPORT TO THE WORLD MOTOR SPORT COUNCIL - 19 MARCH 2022
Die regel bestaat ook niet. Sterker nog: de afspraak met de teams was juist dat er niet voor die optie gekozen zou worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Op Reddit zie ik iedereen azijnzeiken dat de race achter de SC had moeten finishen, maar ik kan echt niets vinden waarin staat van hoe het had moeten lopen. Ben ik nou zo bind?
Het zit diep bij die jongensquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Op Reddit zie ik iedereen azijnzeiken dat de race achter de SC had moeten finishen, maar ik kan echt niets vinden waarin staat van hoe het had moeten lopen. Ben ik nou zo bind?
Bij puntje 2 staat al direct een foutje. Max was 2x gestopt ipv 1 keerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:
voor de liefhebbers
2021 F1 ABU DHABI GRAND PRIX - REPORT TO THE WORLD MOTOR SPORT COUNCIL - 19 MARCH 2022
Klopt. Dat willen ze veranderenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Het enige wat ik eruit kan halen is dat het handmatig invoeren van gelapte wagens () en het geschreeuw van Horner en Wolff ertoe heeft bijgedragen dat er niet meer genoeg tijd was om iedereen zichzelf te laten unlappen.
Jup, Max is de terechte kampioen en dat terecht de procedure is gevolgd om te finishen onder groen omdat dit mogelijk wasquote:Feitelijk zeggen ze dus dat Verstappen zelfs als er geen fouten waren gemaakt de terechte kampioen is. De enige discussie die je dan nog hebt is of het wel terecht is dat de race herstart werd in dezelfde ronde als wanneer gelapte auto's los werden gelaten, maar daar wordt hier niet over gesproken.
dat is wel gek, maar aan de andere kant geeft de FIA ook toe dat Masi niet veel fout heeft gedaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:58 schreef beantherio het volgende:
Masi is trouwens blijkbaar niet zelf geïnterviewd voor dit rapport. Wat is dat voor gekkigheid? Ze gooien hem voor de trein zonder de gelegenheid te bieden een weerwoord te geven.
“The race director called the safety car back into the pit lane without it having completed an additional lap as required by the Formula 1 Sporting Regulations,” the FIA noted in a statement.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dat is één van de feiten die werd opgenoemd, maar het wordt niet meer aangehaald als goed/fout/grijs.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
“The race director called the safety car back into the pit lane without it having completed an additional lap as required by the Formula 1 Sporting Regulations,” the FIA noted in a statement.
klopt inderdaad, het is allemaal wat cryptischquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat is één van de feiten die werd opgenoemd, maar het wordt niet meer aangehaald als goed/fout/grijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |