SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je deze gewoon in één keer geeft is het 100% goal @Oriente
Ik ben hier nog steeds woedend over.
Oké fair enough ik snap dat mensen het soms irritant vinden dat ik weinig meeverdedig maar ik betaal het wel uit qua goals zo te zien, 18 is best behoorlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:14 schreef GGMM het volgende:
De stats
Meeste goals:
1. Toto (18)
2. Waz & Scrummie (7)
Meeste assists: Coco (7) (over 13 potjes) Chevy (5) (over 16 potjes)
Vaakst gewonnen:
1. Toto (69% (lol))
2. Scrummie & Coco (62%)
Vaakst verloren:
1. Etto 75% (goh)
2. chevy 63% (haha)
3. Waz (57%)
Meeste passes per wedstrijd:
1. Coco 9,6 (over 13 potjes)
2. Waz 8,6 (over 14 potjes)
3. Toto 8,6 (over 16 potjes)
4. Srummie 8,2 (over 13 potjes)
Minste passes per wedstrijd:
1. Etto (4,4) (lol)
2. chevy 5,8 (lol)
3. 3rr0r (6,5)
Nu ik keep kom ik dus niet in de stats voor
Woedend ben ik.
Volgende keer alleen nog maar stats als iedereen minimaal één keer heeft gekeept
Stel je voor dat iedereen dat deedquote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oké fair enough ik snap dat mensen het soms irritant vinden dat ik weinig meeverdedig maar ik betaal het wel uit qua goals zo te zien, 18 is best behoorlijk
Dan nog, je teamgenoten willen ook wel eens een potje niet keepen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oké fair enough ik snap dat mensen het soms irritant vinden dat ik weinig meeverdedig maar ik betaal het wel uit qua goals zo te zien, 18 is best behoorlijk
Je leert maar gewoon een bal overspelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 02:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Assists zijn trouwens veel belangrijker, gelukkig sta ik daarbij in de top 2
Veel boeiender dan passes dus.
Vooruitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog, je teamgenoten willen ook wel eens een potje niet keepen.
Ik ga dat dan toch weer doen omdat ik een ander niet alleen wil laten staan, maar jij hebt daar gewoon schijt aan.
Je zou wat meer een TEAMPLAYER moeten worden
Lekker boeiend hoeveel goals je maakt, zolang je niet ziet dat je team constant onder een 3 v 2 druk staat en je lekker voorin blijft hangen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=kGKbZrebcEMquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:00 schreef Oriente het volgende:
Zo wel, meld het nu, anders ga ik over een paar minuten sporten
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:00 schreef Oriente het volgende:
Zo wel, meld het nu, anders ga ik over een paar minuten sporten
Denk dat @Oriente wel zin heeftquote:
Indien animo en @Scrummie ook komtquote:Op maandag 28 maart 2022 21:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM komt niet dus dan spelen we blijkbaar niet, of zo. @:Coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |