Biffa vond het wel erg nice, had ook wel wat opmerkingen, maar da's logisch. Persoonlijk vind ik dat er teveel te micromanagen is, of zo ziet het er iig uit. Laat me gewoon bouwenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind het nogmaals schandalig dat al die gesponsorde gamefluencers zo lyrisch waren.
Tribunalen zouden er moeten komen.
Jij gaat lekkerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:25 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Begin is er!
Wel fijn met hoeveel geld je begintJe kan echt al een hoop plannen met je wegen alvast. Bij cs1 was je geld dan meteen op
ik ga het vrijdag pas weer proberen.. denk dat ik er dan goed mn hoofd bij kan houdenquote:
Haha ja heb nog bijna geen inwoners. Pas net begonnen met de zoning beetje in te vullenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij gaat lekker
[ afbeelding ]
Ik hou het vooralsnog kleinschalig, heb wel bijna evenveel inwoners
Net de Livestock farms unlocked dus ga morgen (later vandaag, eerst slapen) even wat boerderijen aanleggen zodat het allemaal lekker dorps aan doet
Hoe vind jij de zoning als je wegen aanlegt? Ik merk dat m'n grids vaak 'kapot' gaan,en dat is niet iets wat ik wil met al die mooie rijtjeswoningenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haha ja heb nog bijna geen inwoners. Pas net begonnen met de zoning beetje in te vullen
Geen idee. Nog niet echt opgelet eigenlijk. Zal vanavond eens kijken hoe het gaat. Dan beginnen met echt de stad vullen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe vind jij de zoning als je wegen aanlegt? Ik merk dat m'n grids vaak 'kapot' gaan,en dat is niet iets wat ik wil met al die mooie rijtjeswoningen
Ik denk dat je 1080ti in geen 1 staat dit spel gaat trekkenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik denk dat mijn arme 1080ti dit spel niet gaat trekken in z'n huidige staat, dus ik wacht nog wel even
Zal het zo eens proberen. De... ahem... demo versie... ahem... is al beschikbaarquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik denk dat je 1080ti in geen 1 staat dit spel gaat trekken
Sterktequote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zal het zo eens proberen. De... ahem... demo versie... ahem... is al beschikbaar
Gratis op gamepassquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zal het zo eens proberen. De... ahem... demo versie... ahem... is al beschikbaar
Nou ik ging naar "informatique" en die kwam rond de 2500 euro voor een gamepc... Laptop rond de 4000 euroquote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat ben ik nou kwijt aan een laptop/pc als ik dit spel goed wil kunnen spelen?
Ik zou nog even wachten tot ze verder zijn met optimaliseren. Als ze de goodwill willen behouden van de long time fans en nieuwe geïnteresseerden hoeft het niet langer dan een maandje, misschien 2, te duren. Maar 3000 voor een laptop is wel een ondergrens denk ik.(natte vinger guestimate)quote:Op woensdag 25 oktober 2023 11:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat ben ik nou kwijt aan een laptop/pc als ik dit spel goed wil kunnen spelen?
Heeft er iemand een vliegtuig proberen te stelen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 23:41 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Loopt nog steeds goed met 25k
Holy fuckquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten tot ze verder zijn met optimaliseren. Als ze de goodwill willen behouden van de long time fans en nieuwe geïnteresseerden hoeft het niet langer dan een maandje, misschien 2, te duren. Maar 3000 voor een laptop is wel een ondergrens denk ik.(natte vinger guestimate)
Dat gaat toch nergens meer overquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou ik ging naar "informatique" en die kwam rond de 2500 euro voor een gamepc... Laptop rond de 4000 euro
Geen idee of het klopt, maar dan dikke doei.
ik snap de grap denk ik nietquote:Op donderdag 26 oktober 2023 00:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeft er iemand een vliegtuig proberen te stelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |