Je bent niet alleen, heb ook een 3070. Ik wacht nog even met aanschaffen, maar denk dat het wel te spelen is.quote:
Nogal zuur als dat een probleem zou blijven, m'n pc is nog geen jaar oud, geen zin om nu al dingen te gaan vervangen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:30 schreef Momo het volgende:
Mag hopen dat ze de performance gaan verbeteren. Op 3070 en 3080 schijnt nu niet zo soepel te lopen. En volgens mij had van de stream pc gebruikers maar 7 procent van users een kaart van 3070 of hoger.
Game staat over 4 uur 'gratis' op PC Gamepass, heb al even gepreload.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bent niet alleen, heb ook een 3070. Ik wacht nog even met aanschaffen, maar denk dat het wel te spelen is.
Ik ben benieuwd hoe soepel het draait op je systeem. Ik heb veel geluiden gehoord dat je de (grafische) settings die je verwacht te kunnen instellen, sowieso wat moet downgraden. Ik ben bijvoorbeeld gewend games op high/max settings te kunnen spelen, dus dat zal het met CS2 wel medium worden ofzo.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Game staat over 4 uur 'gratis' op PC Gamepass, heb al even gepreload.
Had iemand je maar verteld om een 3080 te kopen. Oh wachtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nogal zuur als dat een probleem zou blijven, m'n pc is nog geen jaar oud, geen zin om nu al dingen te gaan vervangen.
Ik kan me niemand herinneren die dat gedaan heeft.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Had iemand je maar verteld om een 3080 te kopen. Oh wacht
Dit geloof ik best. Maar als je Azië er af haalt zal het procentueel gezien al meteen stuk hoger zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:30 schreef Momo het volgende:
En volgens mij had van de stream pc gebruikers maar 7 procent van users een kaart van 3070 of hoger.
Ja ben benieuwd laat het wel even weten hier!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe soepel het draait op je systeem. Ik heb veel geluiden gehoord dat je de (grafische) settings die je verwacht te kunnen instellen, sowieso wat moet downgraden. Ik ben bijvoorbeeld gewend games op high/max settings te kunnen spelen, dus dat zal het met CS2 wel medium worden ofzo.
4080 hierquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
En jullie hebben allemaal een 3070 of beter?
Computer is zo'n 5-6 jaar oud, dusjaquote:
quote:Start with a High Preset and then
• Use "Fullscreen Windowed" or disable VSync
• Disable "Depth of Field Mode"
• Reduce "Volumetrics Quality" to Low
• Disable "Global Illumination"
• Reduce the "Level of Detail" to Low (or Medium if you don't need the extra FPS)
• Disable "Motion Blur" (This is a preference, if you want it, keep it on Low)
• In the advanced tab, scroll to the Shadows section and disable "Terrain Casts Shadows"
• If you want to squeeze a bit more performance, Disable "Fog Quality", though I personally prefer to keep it enabled
These settings should give you the best looking graphics while also increasing your FPS significantly.
29 FPS hierquote:Op 29 dinsdag 24 oktober 2023 19:26 schreef Divje het volgende:
1440p met de eerder gepostte settings, 120 fps met een dorpje bestaande uit 23 inwoners en 2 winkels![]()
Soms wel flinke framedrops en textures die langzaam inladen. Ook behoorlijk wat flickering wb textures
Vind het nogmaals schandalig dat al die gesponsorde gamefluencers zo lyrisch waren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:44 schreef RaXz het volgende:
Ik ga mooi nog even wachten op een aantal patches, laat andere maar het spel testen.
Daar heb ik gelukkig weinig van meegekregen, de reviewers die ik volg benoemde wel de slechte performance.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind het nogmaals schandalig dat al die gesponsorde gamefluencers zo lyrisch waren.
Tribunalen zouden er moeten komen.
Worth a buy zuigt man. Zure mongool is dat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:23 schreef RaXz het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig weinig van meegekregen, de reviewers die ik volg benoemde wel de slechte performance.
Biffa vond het wel erg nice, had ook wel wat opmerkingen, maar da's logisch. Persoonlijk vind ik dat er teveel te micromanagen is, of zo ziet het er iig uit. Laat me gewoon bouwenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind het nogmaals schandalig dat al die gesponsorde gamefluencers zo lyrisch waren.
Tribunalen zouden er moeten komen.
Jij gaat lekkerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:25 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Begin is er!
Wel fijn met hoeveel geld je begintJe kan echt al een hoop plannen met je wegen alvast. Bij cs1 was je geld dan meteen op
ik ga het vrijdag pas weer proberen.. denk dat ik er dan goed mn hoofd bij kan houdenquote:
Haha ja heb nog bijna geen inwoners. Pas net begonnen met de zoning beetje in te vullenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij gaat lekker
[ afbeelding ]
Ik hou het vooralsnog kleinschalig, heb wel bijna evenveel inwoners
Net de Livestock farms unlocked dus ga morgen (later vandaag, eerst slapen) even wat boerderijen aanleggen zodat het allemaal lekker dorps aan doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |