500,- maarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze nog steeds
https://www.discogs.com/r(...)od-Song-Of-Innocence
Goed plan. Dat doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:35 schreef Faxie het volgende: [..] Nah, ik heb m'n wonden gelikt. Ook zelf mee lopen klooien natuurlijk. Ik weet wel dat ik VG+ niet snel meer koop, tenzij er duidelijk een opmerking bij staat.
Ja, belachelijk hequote:
Ya MENTAL idiotquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze had ik in mijn handen, maar had geen zin om die met me mee te dragen op dat festival
https://www.discogs.com/master/1212065-AFX-London-030617
Geen handelsgeestquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze had ik in mijn handen, maar had geen zin om die met me mee te dragen op dat festival
https://www.discogs.com/master/1212065-AFX-London-030617
Elke dag minstens 1quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik koop eigenlijk niets meer; ik speel ze toch maar heel weinig in de praktijk.
Volgens mij waren we toen vooral bier aan het drinken. Heb het optreden van Aphex ook niet afgekeken toen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen handelsgeest![]()
Pff blij dat ik maar een simpele Autechre peasant ben
Ik wel. Heb een hele stapel albums van jaren 50 en 60 jazz en franse chansonniers, en die speel ik altijd als ik aan het koken benquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik koop eigenlijk niets meer; ik speel ze toch maar heel weinig in de praktijk.
Ja dat moet je een beetje leren luisterenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij waren we toen vooral bier aan het drinken. Heb het optreden van Aphex ook niet afgekeken toen.
Ik moet Cali alleen nog even introduceren met Autechre, anders is het een lange zit voor haar.
Good boiquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]ik weet het.
De keer daarop in London en Manchester heb ik wel de LP's van natuurlijk.
Alles wat hij heeft dat ik tof vind, heb ik al gok ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Barbusse het volgende:
Als C.E ooit van z'n albums af wilt; Faxie and me RIGHT HERE!
Amber vind ik het meest makkelijk om in te komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat moet je een beetje leren luisteren![]()
Ik zou beginnen met Tri of Amber, dat is je beste kans denk ik
Yulquen dan even overslaan denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amber vind ik het meest makkelijk om in te komen.
Kan haar ook alvast wat live dingen laten luisteren; maar denk dat ze dan niet per se meer zin heeft om mee te gaan.
Moet haar wel ongeveer voorschotelen wat we ook gaan krijgen. Maar met dingen als Autechre heb je een select gezelschap dat het kan waarderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:50 schreef Faxie het volgende:
Of laat haar eerst wat ouwe Apparat, Arovane of Phonem luisterenToch wat toegankelijker.
Ja, klein groepje inderdaad. En dan is Autechre nog een grote naamquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet haar wel ongeveer voorschotelen wat we ook gaan krijgen. Maar met dingen als Autechre heb je een select gezelschap dat het kan waarderen.
Ben ook wel benieuwd naar Zoviet France, die ken ik helemaal niet zo goed.
Als je nog een paar minuten hier blijft ben je jarigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zat uit verveling een beetje mee te lezen hier (voornamelijk vanwege de TT) en heb dus echt nooit van Autechre gehoord dus net ff opgezocht op YouTube, en het is idd niet echt toegankelijkheb er nog niet veel van geluisterd maar van wat ik gehoord heb is het mij een beetje te langzaam/ambient, zat jaren terug in het buitenland best in de psytrance scene, en heeft nog steeds wel mijn voorkeur eigenlijk
.. maar goed, lekker belangrijk ook verderals jullie het maar leuk vinden
Hahaha dat is waar ja!!! Door jou keek ik op de klok, had helemaal niet door dat het al zo laat was !quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je nog een paar minuten hier blijft ben je jarig
Het is bij Autechre nogal belangrijk van welke periode je luistert. Net voor 2000 werden ze een stuk experimenteler. Een psy geluid zal je er niet in terugvinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zat uit verveling een beetje mee te lezen hier (voornamelijk vanwege de TT) en heb dus echt nooit van Autechre gehoord dus net ff opgezocht op YouTube, en het is idd niet echt toegankelijkheb er nog niet veel van geluisterd maar van wat ik gehoord heb is het mij een beetje te langzaam/ambient, zat jaren terug in het buitenland best in de psytrance scene, en heeft nog steeds wel mijn voorkeur eigenlijk
.. maar goed, lekker belangrijk ook verderals jullie het maar leuk vinden
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha dat is waar ja!!! Door jou keek ik op de klok, had helemaal niet door dat het al zo laat was !![]()
Ok, in welk hokje zou je het dan plaatsen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is bij Autechre nogal belangrijk van welke periode je luistert. Net voor 2000 werden ze een stuk experimenteler. Een psy geluid zal je er niet in terugvinden.
IDMquote:Op woensdag 16 maart 2022 00:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, in welk hokje zou je het dan plaatsen?
Happy birthday!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha dat is waar ja!!! Door jou keek ik op de klok, had helemaal niet door dat het al zo laat was !![]()
quote:
Dank jullie wel!!!!quote:
Dankjewel koenie!!!quote:
Ow qua optredens heb ik dat nog nooit gedaan. Maar het leek me wel handig een database bij te houden voor m'n platen. Sla ze ook alfabetisch op.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee qua optredens een tijd gedaan, maar meer gestopt op een gegeven moment.
Yep.quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:09 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
LastFM vroegerBestaan die nog?
Ja best wel, maar da's later op de dag pasquote:
Dankjewel!!!quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
Weer zo'n spartelende vis, niks mee. Gefeli Vosje
Ben niet in de gelegenheid om te klikkenquote:Op woensdag 16 maart 2022 00:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dit is een track van een (inmiddels allang overleden) vriend van mn ex (beiden waren/zijn israeli's) is psytrance en waarschijnlijk niet het topic ervoor maar moest er net aan denken
IDM is wel vet ja jammer dat dat genre ergens is uitgestorvenquote:Op woensdag 16 maart 2022 00:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
IDMHoewel het post-2000 tijdperk daar niet echt altijd helemaal onder valt.
Jammerquote:Op woensdag 16 maart 2022 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben niet in de gelegenheid om te klikken
Is nog niet dood, maar de hoogtijdagen zijn wel voorbij ja. Je ziet het eigenlijk in verkapte vorm terugkomen bij heel veel audiovisuele shows.quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:13 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
IDM is wel vet ja jammer dat dat genre ergens is uitgestorven
Gadverdamme, kan je ook minder lief zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jammermaar ja , niemand hoeft ook te klikken
Oh zeker welquote:Op woensdag 16 maart 2022 00:16 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Gadverdamme, kan je ook minder lief zijn.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
tijd om naar bed te gaan. Over 5 uurtjes haar de wekker weer zo ongeveer.
Jij ook dankjewel!!!quote:
Goed zoquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
tijd om naar bed te gaan. Over 5 uurtjes haar de wekker weer zo ongeveer.
Ach ja nu worden er weer spannende dingetjes met Techno en DnB gedaan dat is ook tofquote:Op woensdag 16 maart 2022 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is nog niet dood, maar de hoogtijdagen zijn wel voorbij ja. Je ziet het eigenlijk in verkapte vorm terugkomen bij heel veel audiovisuele shows.
Paar labels brengen overigens nog steeds represses uit, of eerste pressings van oudere albums (bv recent Atol Scrap van Arovane, of Lemodie van Ochre) dus de interesse is er nog wel.
Ben blij dat die gare dubstep hype voorbij is. Man wat hebben ze dat genre verkracht zegquote:Op woensdag 16 maart 2022 00:21 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ach ja nu worden er weer spannende dingetjes met Techno en DnB gedaan dat is ook tof
Succes ermee!quote:Op woensdag 16 maart 2022 00:34 schreef Faxie het volgende:
Ja ik ga ook weer eensEr staan te veel tabs open die ik nog af moet werken
Ja hoor, vanmiddag beoordelingsgesprek en lunch tegelijkquote:
Komt wel goed. Gewoon lekker broodjes etenquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja hoor, vanmiddag beoordelingsgesprek en lunch tegelijk![]()
Weet dat er niks aan de hand is maar toch spanning
Dat zekerquote:Op woensdag 16 maart 2022 09:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Komt wel goed. Gewoon lekker broodjes eten
Jij. Ik zag 'lekker broodjes eten', wat ik las als lekker broodje kroket eten. Dus nu zin in broodje kroket.quote:
Paddenstoelen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:29 schreef DrMarten het volgende:
Vorige week was er zo'n vegaweek op kantoor. Hadden ze alleen groentekroket en die smaakte naar paddestoel en paddestoel is vies
Die zijn zo onderhand al 65+ manquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:37 schreef Faxie het volgende:
Spice Girls mogen blijven, want geile wijven
Ik mag jou wel.quote:
Eh, leeftijdsverschil zal niet veranderd zijn.quote:
Er zijn er op fok nogsteeds een boel van overtuigd dat alle vrouwen >30 jaar automatisch lelijk en oud zijn. Maar wel even vergeten dat ze zelf ondertussen die leeftijd allang gepasseerd zijnquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, leeftijdsverschil zal niet veranderd zijn.
Ja, lui met serieus zo'n gedachtegang vind ik wat creepy.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er zijn er op fok nogsteeds een boel van overtuigd dat alle vrouwen >30 jaar automatisch lelijk en oud zijn. Maar wel even vergeten dat ze zelf ondertussen die leeftijd allang gepasseerd zijn
Same samequote:Op woensdag 16 maart 2022 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, lui met serieus zo'n gedachtegang vind ik wat creepy.
Veel te koud daar (voor jou)quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:39 schreef Barbusse het volgende:
Damn, vrienden van me hebben een huis gekocht in noordwest Wales, en het uitzicht vanuit woonkamer/tuin is fucking briljant 😳
quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Same same
[..]
Veel te koud daar (voor jou)
Ik doe hier niet aan meequote:Op woensdag 16 maart 2022 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er zijn er op fok nogsteeds een boel van overtuigd dat alle vrouwen >30 jaar automatisch lelijk en oud zijn. Maar wel even vergeten dat ze zelf ondertussen die leeftijd allang gepasseerd zijn
Zeker.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]True
Maar uitzicht op niks anders dan beboste heuvels met een kreekje als erfafscheiding is wel echt tof.
Vooral onhandig met boodschappen doen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 11:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeker.
Je hebt daar (of nog hoger) toch ook van die eilandjes met maar 1 huisje op?!
Dat lijkt me ook wel tof (voor even en dan lijkt het me ook wel heel alleenig)
Onhandig met allesquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral onhandig met boodschappen doen.
Ja, dat gaat me ook te verquote:Op woensdag 16 maart 2022 11:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeker.
Je hebt daar (of nog hoger) toch ook van die eilandjes met maar 1 huisje op?!
Dat lijkt me ook wel tof (voor even en dan lijkt het me ook wel heel alleenig)
bruhquote:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit over jou gaatquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:30 schreef gcjoel het volgende:
30+ vrouwen zijn gewoon de leukste!
Vooral als ze dit jaar 35 worden
@Faxiequote:Op woensdag 16 maart 2022 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Broekiequote:Op woensdag 16 maart 2022 12:30 schreef gcjoel het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:30 schreef gcjoel het volgende:
Of over mij.quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dit over jou gaat
Echt he, Als de 40 langzaam in zich komt dan praten we wel verder.quote:
Yes yes!quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of over mij.
En nog een aantal, Debs en TaMieke ook, dacht ik.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt he, Als de 40 langzaam in zich komt dan praten we wel verder.
Ik ben stiekem al geweest en ik gok dat Debs de hekkesluiter is.quote:
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of over mij.
En nog een aantal, Debs en TaMieke ook, dacht ik.
Et Tue, Dkutje?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben stiekem al geweest en ik gok dat Debs de hekkesluiter is.
Maand geleden zo ongeveer.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]heb ik dat gemist?
Nog gefeliciteerd
ff een banaan bij Gorillas bestellenquote:Op woensdag 16 maart 2022 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat gaat me ook te verHebben ze in Helsinki ook trouwens, woon je aan de rand van de binnenstad, maar toch rustig
Dit is 10 minuutjes varen van het centrum:
[ afbeelding ]
Met mij is heel veel mis dus dan zal ik wel jong zijnquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:57 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Heulemaal niets mis met oudere vrouwen
Geen idee, maar ik weet wel dat er voor nabijgelegen Suomenlinna, naast een dikke portomennee, een wachtlijst is die werkt dmv loterijquote:Op woensdag 16 maart 2022 13:56 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
ff een banaan bij Gorillas bestellen![]()
Lijkt me wel gaaf zo'n eilandje, hoeveel kost zo iets?
Oh c'mon, jij bent leuk. Deal with that for a change.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met mij is heel veel mis dus dan zal ik wel jong zijn
Beetje jammer ditquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met mij is heel veel mis dus dan zal ik wel jong zijn
quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh c'mon, jij bent leuk. Deal with that for a change.
Sinds een uurtje weer iets minder goed.quote:
Hoe komt het?quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sinds een uurtje weer iets minder goed.
En met u?
Een collega moest gisteren voor wat routine onderzoek naar het ziekenhuis. Kreeg daarbij ook covid test en die blijkt nu positief. Dus die weer naar huis gestuurd en ik mag weer tot 19:00 blijvenquote:Op woensdag 16 maart 2022 14:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Met mij prima, lekker aan het werk met een leuk klusje.
Oef. Er is verder niemand anders die het over mag nemen?quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Een collega moest gisteren voor wat routine onderzoek naar het ziekenhuis. Kreeg daarbij ook covid test en die blijkt nu positief. Dus die weer naar huis gestuurd en ik mag weer tot 19:00 blijven
Q?quote:
Nee, deze week niet meer.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oef. Er is verder niemand anders die het over mag nemen?
quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Oh c'mon, jij bent leuk. Deal with that for a change.
of je ook de 40 al ziet.quote:
Is onderweg, nog een paar jaartjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je ook de 40 al ziet.
Of al achter je hebt?
Deze jonge, wulpse deernequote:Op woensdag 16 maart 2022 14:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is onderweg, nog een paar jaartjes.
Nog 290 dagen tot m'n 37e
Jonguuuhquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja jij bent 61 dus logisch dat je dat zegt
Ik! Zag het in de goot liggen naast een hondendrolletje toen ik terug kwam van lunch.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft iemand mijn zin om te werken gezien, ik ben 'm kwijt?
Ik heb hem vandaag uberhaupt niet gevondenquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft iemand mijn zin om te werken gezien, ik ben 'm kwijt?
Oh, nou laat daar maar liggen dan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik! Zag het in de goot liggen naast een hondendrolletje toen ik terug kwam van lunch.
Reeds gedaan. Gewoon bijzonder goed op z'n plaats daar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, nou laat daar maar liggen dan.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Reeds gedaan. Gewoon bijzonder goed op z'n plaats daar.
En dat al 12 jaar hequote:Op woensdag 16 maart 2022 14:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja jij bent 61 dus logisch dat je dat zegt
udon noodles met kip, roerbakgroenten en een ketjapsesamsausjedingquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:49 schreef Senn88 het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik wil vooral niet te veel hoeven doen ben niet fit..
Dankje, Jij mag er anders ook wel wezenquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je ziet er nog goed uit voor je leeftijd!
Ik vermoed dat ik op weg naar huis door de mcdrive ga.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:49 schreef Senn88 het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten? Ik wil vooral niet te veel hoeven doen ben niet fit..
Ik heb trek in bietjes met vissticks, hopelijk heb ik nog bietjesquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:49 schreef Senn88 het volgende:
Udonquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
udon noodles met kip, roerbakgroenten en een ketjapsesamsausjeding
Zo klaar
vissticks horen toch bij spinazie a la creme?quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb trek in bietjes met vissticks, hopelijk heb ik nog bietjes
Jaaa maar dat vind vriendje niks. Hij at ze altijd met bietjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vissticks horen toch bij spinazie a la creme?
Beste noodles imho.quote:
Ik eet eigenlijk nooit bietjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaaa maar dat vind vriendje niks. Hij at ze altijd met bietjes.
En nu ik ook, want dat is ook lekker
Wij maken in de zomer zelf onze bietjes zoet zuur in met veel kruiden enzo, super lekker!
Nee bij worteltjes.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vissticks horen toch bij spinazie a la creme?
Ja die mooie kan ik nooit ergens vinden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beste noodles imho.
Al zijn ze niet zo prachtig rond als die je bij de chinees/sushitent krijgt
Echt ehquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja die mooie kan ik nooit ergens vinden.
ook ooit gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ooit van die vacuüm voorverpakte bietjes gekochtLiggen er nog steeds.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord dacht dat ze unox bedoelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Aardappelsoep met wortel en prei.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:49 schreef Senn88 het volgende:
Nu je 't zegt. Hier ookquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:11 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
UberEats
Heb nog een waardebon liggen als je korting wilt![]()
Klinkt niet als iets dat hier voorkomtquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:11 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
UberEats
Heb nog een waardebon liggen als je korting wilt![]()
Vast wel toch? Hier iig wel en zoveel verder weg zit jij toch niet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets dat hier voorkomt
Aardappelkroketjes (die gooi je dus gewoon even in de oven) en bimi en groene asperge in oestersaus (paar minuten in de wokquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:49 schreef Senn88 het volgende:
quote:
Lang niet gezegd hier, maar met Alyson in beeld; ff soppenquote:
Dat sowieso, want Alysonquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lang niet gezegd hier, maar met Alyson in beeld; ff soppen
Je hebt het bewonderingswaardig lang vol gehoudenquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lang niet gezegd hier, maar met Alyson in beeld; ff soppen
die van 20 jaar terug, of is er een jongere buffy?quote:
Ff opgezocht (de laatstgetelde gemeende dan)quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je hebt het bewonderingswaardig lang vol gehouden
quote:
De oude. Vroeger wel een en ander gezien maar nooit alles. Dus nu alsnog gedaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van 20 jaar terug, of is er een jongere buffy?
Met vissticks?quote:
Angelquote:Op woensdag 16 maart 2022 16:53 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Ik ben een paar dagen geleden wederom begonnen met Angel. Nu al ver into season 2
You wet yet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 16:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff opgezocht (de laatstgetelde gemeende dan)
19-05-2017
En damn, Barb
is er nog stoofvlees?quote:
wie? wie?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:02 schreef Tegan het volgende:
Ik heb meer met Charisma of Sarah M. dan Alyson.
Of Amy A. .
Ik vond Charisma dan weer helemaal niets alle andere personages wel.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:02 schreef Tegan het volgende:
Ik heb meer met Charisma of Sarah M. dan Alyson.
Of Amy A. .
Ik sijpel door het huis :$quote:
Beginjaren van Cordelia nee, Charisma ja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vond Charisma dan weer helemaal niets alle andere personages wel.
In Buffy niet, eerste paar seizoenen in Angel dan weer wel. Tot aan Connor/Jasmine, vanaf daar was ze gewoon nasty a.fquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vond Charisma dan weer helemaal niets alle andere personages wel.
Charisma Carpenterquote:
Deze seizoenen nooit gezienquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
In Buffy niet, eerste paar seizoenen in Angel dan weer wel. Tot aan Connor/Jasmine, vanaf daar was ze gewoon nasty a.f
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben jij lief tegenwoordigquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Charisma Carpenter
Sarah Michelle Gellar
Alyson Hannigan
Amy Acker
Alsjeblieft, graag gedaan
quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:07 schreef Dqod het volgende:
Vooral gewoon boos op de schrijvers/Joss
Waarom deden ze dat haar character aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig zegt ie dan. Nee, is goed gianni. Gaat in m'n petje, dezequote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:13 schreef Tegan het volgende:
[..]Ja, ok. I know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vond het te gek voor woorden. Bijna respectloos tegenover Charisma
Nee, niet bijna. Zonder de bijnaI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze seizoenen nooit gezien.
Ik heb uberhaupt die hele serie nooit gezien geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mind with a heart of it's own
Ja nee want Alysonquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Charisma Carpenter
Sarah Michelle Gellar
Alyson Hannigan
Amy Acker
Alsjeblieft, graag gedaan
Correctie; soppen én koken, tegelijkertijdquote:
Je gaat bouillabaisse of clam chowder maken begrijp ik?quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Correctie; soppen én koken, tegelijkertijd![]()
Godverquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je gaat bouillabaisse of clam chowder maken begrijp ik?
Mosselfeest bij Dqodquote:Op woensdag 16 maart 2022 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt beiden echt walgelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit.quote:
quote:
Ik verslikte mequote:Op woensdag 16 maart 2022 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
Wat is een afterdouche broek? Ik huppel dan altijd in badjas❤️quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:09 schreef Dqod het volgende:
Zin om te douchen, maar mijn afterdouche-broek is nog niet helemaal droog.
/first world problems
Gewoon een lekkere, fijne chillbroek.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat is een afterdouche broek? Ik huppel dan altijd in badjas❤️
Ik deed niet anders in Ede. Dat wordt me wel duidelijk wanneer ik teruglees. What happened to mequote:
Kolerequote:Op woensdag 16 maart 2022 19:19 schreef Senn88 het volgende:
Tevens zoek ik een rijke man heb mijn droomhuis net gevonden. https://www.funda.nl/koop(...)E3Dx4Ngi7XtLJZ5nOd8M
Voor hetzelfde geld heb je 70m2 in Den Haag op de derde verdieping.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:19 schreef Senn88 het volgende:
Tevens zoek ik een rijke man heb mijn droomhuis net gevonden. https://www.funda.nl/koop(...)E3Dx4Ngi7XtLJZ5nOd8M
Vrouwelijke reanimatiepoppen.. ‘realistisch’ nou dan ben ik fucked als ik gereanimeerd moet worden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kolere!!!
Ik wou dat ik rijk was, als ik dit zo zie.
Ff huilen nu
Maar ik wil niet in Den Haag wonen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld heb je 70m2 in Den Haag op de derde verdieping.
Wacht ff, wat?quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vrouwelijke reanimatiepoppen.. ‘realistisch’ nou dan ben ik fucked als ik gereanimeerd moet worden.
Ja leuk optrekje he?
Zou ook hiervoor kiezen hoor.quote:
In Limburg wil ik ook niet wonenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gianni heeft nog een boerderij in Limburg volgens mij.
Retired, don't worryquote:
Denk dat als je niet uit deze regio woont je moeilijk kan aarden het leven is hier toch wel anders. Ik vind het heerlijk om een paar dagen in de stad te zijn maar daarna heb ik er ook wel weer genoeg van.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ook hiervoor kiezen hoor.
Helaas ben ik een pauper.
Blijleurgesteld?quote:
Amen to thatquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk dat als je niet uit deze regio woont je moeilijk kan aarden het leven is hier toch wel anders. Ik vind het heerlijk om een paar dagen in de stad te zijn maar daarna heb ik er ook wel weer genoeg van.
Ik vind (bijna) iedereen leuk. Mijn liefde voor mensen zal immer aanwezig zijn.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind (bijna) iedereen leuk. Mijn liefde voor mensen zal immer aanwezig zijn.
Ik praktiseer het alleen niet meer met jan en alleman :$
Voor knuffels en platonische Dqod-lovin' ben je natuurlijk altijd welkom, want zo zal ik altijd blijven rollen
En daarom zijn die huizen afgelopen 2 jaar zo duur geworden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen to that
En als je dat geld sws zou hebben, dan zou je dat toch te allen tijde in dat huis van jouw link sturen ipv een ruimte van 70 m2 in een stad, right?
‘Het is allemaal de schuld van die westerlingen’quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En daarom zijn die huizen afgelopen 2 jaar zo duur geworden.
Verlegen gewordenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En daarom zijn die huizen afgelopen 2 jaar zo duur geworden.
Zeker wel een punt. Zie steeds meer mensen vanuit de randstad e.d richting het platteland komen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
‘Het is allemaal de schuld van die westerlingen’
Agja zo ben ik ook hier terecht gekomen. Merk alleen dat inburgering hier altijd moeizaam zal blijven gaan.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Zeker wel een punt. Zie steeds meer mensen vanuit de randstad e.d richting het platteland komen.
Wat uiteraard heel erg logisch is, maar ja. Wel een vreemde gewaarwording
Dat heb ik nou met het platteland.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:31 schreef Senn88 het volgende:
Denk dat als je niet uit deze regio woont je moeilijk kan aarden het leven is hier toch wel anders. Ik vind het heerlijk om een paar dagen in de stad te zijn maar daarna heb ik er ook wel weer genoeg van.
Was jij geen geboren achterhoekster? Of herinner ik me dat verkeerdquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Agja zo ben ik ook hier terecht gekomen. Merk alleen dat inburgering hier altijd moeizaam zal blijven gaan.
Nee ik ben importquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was jij geen geboren achterhoekster? Of herinner ik me dat verkeerd
Anyway, voor mij heeft dat geilen en kwijlen op zo'n prachtig huis toch geen zin. Wellicht lacht de toekomst me toe op financieel vlak, maar ik ga er maar niet teveel vanuit
Da's lang genoeg om jezelf zo te mogen noemen. Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik ben importmaar woon hier wel al sinds de peuterspeelzaal
Ook meesteres dqod. Maar zo denkt men hier niet hahaquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's lang genoeg om jezelf zo te mogen noemen. Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen
*slaat hamer*
Dan kom ik wel ff langs om ze gruwelijk aan hun bakkes te meppenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook meesteres dqod. Maar zo denkt men hier niet haha
Dat wel. Maar met mijn enorme voorliefde voor honden, katten en dwerggeiten zie ik zoveel potentie in die ruimte.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk bij zo'n huis alleen maar aan het onderhoud.
Same. Minicamping erbij en een complete kinderboerderij. Goede weide voor de honden en een kudde afgedankte paardjesquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel. Maar met mijn enorme voorliefde voor honden, katten en dwerggeiten zie ik zoveel potentie in die ruimte.
Helaas, het mag niet zo zijn
Dwerggeitenquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat wel. Maar met mijn enorme voorliefde voor honden, katten en dwerggeiten zie ik zoveel potentie in die ruimte.
Helaas, het mag niet zo zijn
Die zijn te schattigquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dwerggeitenmijn collega woont op een boerderij en die krijgt dus binnenkort baby dwerggeiten
quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Same. Minicamping erbij en een complete kinderboerderij. Goede weide voor de honden en een kudde afgedankte paardjes
Als het tot de mogelijkheden behoort; plz send me picsquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dwerggeitenmijn collega woont op een boerderij en die krijgt dus binnenkort baby dwerggeiten
Douche jij naakt? Gadvar, vies meisjequote:
Ik ga ze aaien als ze er zijnquote:
Komt goed!quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
/Hvjjn
[..]
Als het tot de mogelijkheden behoort; plz send me pics
Aanstootgevend, dit. Rillingen lopen over m'n rug ;squote:Op woensdag 16 maart 2022 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Douche jij naakt? Gadvar, vies meisje![]()
Je bent zeker ook naakt onder je kleren
Schokkende bekentenissen hier.quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Douche jij naakt? Gadvar, vies meisje![]()
Je bent zeker ook naakt onder je kleren
Nou hè. Dat doet maar..quote:Op woensdag 16 maart 2022 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aanstootgevend, dit. Rillingen lopen over m'n rug ;s
* Dqod mompelt iets over de jeugd van tegenwoordig en van god los ditdat zuszoquote:
Ja ik wil die met madeliefjesquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:59 schreef Dqod het volgende:
Hebben jullie de folder in huis met de nieuwste kuisheidsgordels? Ze zijn weer prachtig, deze lente
Nog best wel gewaagd hoor, maar idd prachtig :$quote:
Ja, ze passen goed bij mijn nikabquote:Op woensdag 16 maart 2022 19:59 schreef Dqod het volgende:
Hebben jullie de folder in huis met de nieuwste kuisheidsgordels? Ze zijn weer prachtig, deze lente
Dit vind ik toch wel lichtelijk verleidend, dus ik ga mezelf maar even kastijden, momentquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ze passen goed bij mijn nikab
Vochtproblemen in oost nlquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel lichtelijk verleidend, dus ik ga mezelf maar even kastijden, moment
Ik zou vast zandzakken voor je deur leggen als ik jou wasquote:
Da's meer 'naakt onder de douche met je föhn'quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou vast zandzakken voor je deur leggen als ik jou was
't is al opgelost. Beetje geselen en al die ongewenste gedachten verdwijnen als sneeuw voor de zonquote:Op woensdag 16 maart 2022 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien moeten we Ensche evacueren ?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ow is dat gek?quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's meer 'naakt onder de douche met je föhn'
quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien moeten we Ensche evacueren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |