500,- maarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze nog steeds
https://www.discogs.com/r(...)od-Song-Of-Innocence
Goed plan. Dat doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:35 schreef Faxie het volgende: [..] Nah, ik heb m'n wonden gelikt. Ook zelf mee lopen klooien natuurlijk. Ik weet wel dat ik VG+ niet snel meer koop, tenzij er duidelijk een opmerking bij staat.
Ja, belachelijk hequote:
Ya MENTAL idiotquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze had ik in mijn handen, maar had geen zin om die met me mee te dragen op dat festival
https://www.discogs.com/master/1212065-AFX-London-030617
Geen handelsgeestquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze had ik in mijn handen, maar had geen zin om die met me mee te dragen op dat festival
https://www.discogs.com/master/1212065-AFX-London-030617
Elke dag minstens 1quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik koop eigenlijk niets meer; ik speel ze toch maar heel weinig in de praktijk.
Volgens mij waren we toen vooral bier aan het drinken. Heb het optreden van Aphex ook niet afgekeken toen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen handelsgeest![]()
Pff blij dat ik maar een simpele Autechre peasant ben
Ik wel. Heb een hele stapel albums van jaren 50 en 60 jazz en franse chansonniers, en die speel ik altijd als ik aan het koken benquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik koop eigenlijk niets meer; ik speel ze toch maar heel weinig in de praktijk.
Ja dat moet je een beetje leren luisterenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij waren we toen vooral bier aan het drinken. Heb het optreden van Aphex ook niet afgekeken toen.
Ik moet Cali alleen nog even introduceren met Autechre, anders is het een lange zit voor haar.
Good boiquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]ik weet het.
De keer daarop in London en Manchester heb ik wel de LP's van natuurlijk.
Alles wat hij heeft dat ik tof vind, heb ik al gok ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:45 schreef Barbusse het volgende:
Als C.E ooit van z'n albums af wilt; Faxie and me RIGHT HERE!
Amber vind ik het meest makkelijk om in te komen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat moet je een beetje leren luisteren![]()
Ik zou beginnen met Tri of Amber, dat is je beste kans denk ik
Yulquen dan even overslaan denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Amber vind ik het meest makkelijk om in te komen.
Kan haar ook alvast wat live dingen laten luisteren; maar denk dat ze dan niet per se meer zin heeft om mee te gaan.
Moet haar wel ongeveer voorschotelen wat we ook gaan krijgen. Maar met dingen als Autechre heb je een select gezelschap dat het kan waarderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:50 schreef Faxie het volgende:
Of laat haar eerst wat ouwe Apparat, Arovane of Phonem luisterenToch wat toegankelijker.
Ja, klein groepje inderdaad. En dan is Autechre nog een grote naamquote:Op dinsdag 15 maart 2022 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet haar wel ongeveer voorschotelen wat we ook gaan krijgen. Maar met dingen als Autechre heb je een select gezelschap dat het kan waarderen.
Ben ook wel benieuwd naar Zoviet France, die ken ik helemaal niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |