JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Grotere kans op Leefbaarquote:
Van landelijk de grootste partij tijdens de PS verkiezingen in 2019 naar wappiepartij voor volidioten in de marge van de gemeentepolitiek nu. Je moet er maar blij mee zijn.quote:
Hier hebben ze een zetel gekregen, helaas de lokalo's wel in de plus.quote:Op donderdag 17 maart 2022 02:35 schreef Nielsch het volgende:
Trots op Utrecht; de lange arm van Poetin niet in de raad. Sowieso speelt het FvD amper een rol van betekenis. Van grootste partij tijdens de PS verkiezingen in 2019 naar wappiepartij voor volidioten in de marge van de gemeentepolitiek nu.
Sowieso is dan ook nog de vraag kan een partij na de verkiezingen aangesproken worden om hun uitingen te verwijderen. Zo ja dan hebben de FVD mannetjes flink wat te schrobben om die graffiti weg te halen. Wat zou überhaupt het FVD standpunt zijn over graffiti? Voorspelbare onderbuik modus aan Ze zullen er wel tegen zijn maar dat ze dit zelf doen moet het publiek toch anders zien.quote:Op woensdag 16 maart 2022 13:39 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Is dat wettelijk wel toegestaan? Kan me herinneren dat er geen campagne gevoerd mocht worden bij het stembureau. Maar of dat een gemeentelijke regeling was of landelijk weet ik niet meer.
Is die vuurtoren al gerepareerd?quote:Op donderdag 17 maart 2022 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan in Den Helder waarschijnlijk weer lekker vier jaar janken over een nieuw stadhuis (wat ze dus al sinds 2008 doen) terwijl ze nu eindelijk een nieuw stadhuis aan het bouwen zijn sinds een paar maanden. Maar dat wil de nieuwe grootste partij dus weer stopzetten (kost waarschijnlijk weer tig miljoen om aannemer af te kopen enzo, zucht).
Hier in Den Bosch 16 partijen op 39 zetels. De enige partij die meedeed en de kiesdrempel niet haalde is FVD (jammer joh).quote:Op donderdag 17 maart 2022 06:52 schreef Nielsch het volgende:
Utrecht 15 partijen in de raad, op 45 zetels. Haha wtf.
Ja. Wappies krijgen altijd gelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2022 02:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Van landelijk de grootste partij tijdens de PS verkiezingen in 2019 naar wappiepartij voor volidioten in de marge van de gemeentepolitiek nu. Je moet er maar blij mee zijn.
Ze krijgen ze niet nee.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze veel zetels zouden krijgen in de gemeenteraden.
Was het niet dat zij de politie wilden afschaffen ofzoiets?quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb dat programma van bij1 020 eens doorgenomen. Wat een enge toko is dat joh. Identiteitspolitiek pur sang
Dat weet ik niet en heb ik ook niet zo snel terug gezien. Wel heel, heel erg veel gedram over koloniaal verleden, gentrificatie, herstel(betalingen)quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Was het niet dat zij de politie wilden afschaffen ofzoiets?
Ik vind het sowieso een polariserende club, dus hoewel ze wat sociaal-democratische kenmerken hebben, dat is een beetje mijn hoek, is Bij1 echt een no-go voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |