Gelukkig heeft die Kroeger helemaal geen functie in de politiek en ook niet in een politieke partij. Hij is CDA kenner, maar heeft helemaal geen invloed binnen die partij.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon afstraffen ja! En dan straks weer klagen over wappies.
Nou ja, deze flapdrol maakt er dus een bewussie van, dat is helemaal uit den boze.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon afstraffen ja! En dan straks weer klagen over wappies.
...of zich helemaal niet zo bewust zijn van de problemen van hen die niet vertegenwoordigd zijn. Zoals het ook lang duurde voor de toeslagenaffaire naar boven kwam, ik denk dat die met een Bij1 in de kamer eerder was gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat moet echt een keer doorbroken worden. Probleem is alleen dat de partijen + bevolkingsgroepen die wél goed vertegenwoordigd zijn, daar niet zo veel belang bij hebben. Of lijken te hebben.
niks opvallends aan. ik woon niet in den haag maar iedereen snapt dat iemand die onderzocht wordt voor corruptie geen wethouder kan worden. dat gaan andere partijen nooit accepteren.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Een opvallende stap in Den Haag
Al heb ik ook de impopulaire mening dat het van 2 kanten moet komen en ook de boze kiezer zelf wel eens de spiegel voorgehouden mag worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:20 schreef Hanca het volgende:
[..]
...of zich helemaal niet zo bewust zijn van de problemen van hen die niet vertegenwoordigd zijn. Zoals het ook lang duurde voor de toeslagenaffaire naar boven kwam, ik denk dat die met een Bij1 in de kamer eerder was gezien.
Dat is natuurlijk ook gewoon een deel van het probleem: het is lastig mensen te vertegenwoordigen waar je geen band en wellicht ook helemaal geen beeld bij hebt en mensen met problemen stappen minder snel naar een politicus waar ze niks mee hebben.
Dat was al bekend, daarom is Rita Verdonk toch tevoorschijn getoverd?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:20 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Een opvallende stap in Den Haag
In Limburg denken ze daar heel anders over, met die Jos van Rey daar.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:22 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
niks opvallends aan. ik woon niet in den haag maar iedereen snapt dat iemand die onderzocht wordt voor corruptie geen wethouder kan worden. dat gaan andere partijen nooit accepteren.
Daar liep ten tijde van de verkiezingen geen onderzoek naar. Heeft een paar jaar geleden ook al een schikking met het OM getroffen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In Limburg denken ze daar heel anders over, met die Jos van Rey daar.
Heujjj in ons Bergen!quote:Op zondag 20 maart 2022 13:44 schreef Halcon het volgende:
En de eerste afsplitsing is al 'n feit: https://www.omroepbrabant(...)t-geen-kiezersbedrog
Was dit het grootste politieke talent van Nederland of heb ik nu de verkeerde voor mij?quote:Op maandag 21 maart 2022 17:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De renaissancevloot maakt ook weer eens slagzij…
De SP is een partij van een uitstervend ras, de oudere linkse werknemer en uitkeringsgerechtigde.quote:Op maandag 21 maart 2022 07:14 schreef Hanca het volgende:
Deze analyse van het verlies van de SP is in elk geval beter dan die van Marijnissen: https://www.nrc.nl/nieuws(...)t=&utm_term=20220321
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |