abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204190524
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 20:14 schreef Hanca het volgende:
Het lijkt er op dat ze haar na dit eerste jaar al wel zat waren. Kan ik me ook wel voorstellen, ze lijkt me een verschrikkelijke collega
je zit in de politiek om de doelen van je partij te verwezenlijke, en daarvoor zul je met veel mensen moeten samenwerken die je niet leuk vind. Zowel binnen als buiten je partij.

Als je dat niet kan dan vraag ik me af wat je in de politiek te zoeken hebt.

vrienden maken doe je maar in de kroeg.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_204190538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 13:01 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
je zit in de politiek om de doelen van je partij te verwezenlijke, en daarvoor zul je met veel mensen moeten samenwerken die je niet leuk vind. Zowel binnen als buiten je partij.

Het gaat niet om vrienden maken, het gaat om een goede werksfeer waarbij ideeën en plannen tot uiting kunnen komen. Lijkt me juist in de politiek essentieel. Eén akelig figuur met een grote mond kan dat al volledig dwarsbomen. Nog los van het feit dat ze dus haar handen niet thuis kan houden.

quote:
Aan mensen zitten doe je maar in een bordeel.

[ Bericht 7% gewijzigd door Hanca op 23-03-2022 14:29:19 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204191309
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 13:01 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

Maar wat bedoel je nou. Samenwerking komt toch van twee kanten, blijkbaar zijn zowel Volt en Gundo niet meer in staat tot samenwerking. Leg jij de schuld daarvan bij een van de twee, zo ja welke? Of zeg je ze zijn beide ongeschikt.
  Vis een optie? woensdag 23 maart 2022 @ 15:16:40 #279
70532 loveli
N
pi_204191866
twitter
crap in = crap out
pi_204191898
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2022 20:14 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ze was 1 van de weinige mensen binnen Volt met politieke ervaring, ze had een speciaal programma van D66 doorlopen voor politiek talent was lid van het bestuur van Amsterdam van D66. Ook bij de Europese Verkiezingen stond Gündoğan 2e. Ze hebben bij Volt echt wel een gebrek aan goede kandidaten, waar elke nieuwe partij tegenaan loopt.

Maar natuurlijk wilden ze Gündoğan tijdens de verkiezingen nog niet kwijt. Dat is allemaal iets van het afgelopen jaar. Maar ze hebben haar vervolgens wel verdacht snel geschorst op basis van 1 melding die ook helemaal niet zo erg was (grof, oncollegiaal, maar niet grensoverschrijdend). Het lijkt er op dat ze haar na dit eerste jaar al wel zat waren. Kan ik me ook wel voorstellen, ze lijkt me een verschrikkelijke collega. Maar met die houding moet je natuurlijk nooit zo'n traject in gaan.
Ik ben vooral benieuwd of er inderdaad een nieuwe fractie komt. Dat zou wel weer interessant zijn.
pi_204195199
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 14:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Maar wat bedoel je nou. Samenwerking komt toch van twee kanten, blijkbaar zijn zowel Volt en Gundo niet meer in staat tot samenwerking. Leg jij de schuld daarvan bij een van de twee, zo ja welke? Of zeg je ze zijn beide ongeschikt.
het is denk ik niet een kwestie van Schuld maar ik denk dat ze beide schuldig zijn. als men eerder met Gundogan had gesproken en duidelijk gemaakt dat het gedrag niet acceptabel is dan had het helemaal niet zover hoeven te komen. Nu komt het over als een machtsstrijd tussen een kamerlid dat populairder wordt dan haar fractievoorzitter die daar niet zo goed tegen kan.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_204196281
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 15:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik ben vooral benieuwd of er inderdaad een nieuwe fractie komt. Dat zou wel weer interessant zijn.
Ze zal vast de komende paar jaar in haar eentje in de kamer zitten, om daarna de verkiezingen te proberen met een nieuwe partij en te verliezen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204197085
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2022 20:49 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ze zal vast de komende paar jaar in haar eentje in de kamer zitten, om daarna de verkiezingen te proberen met een nieuwe partij en te verliezen.
Hoop het van harte. Ben wel weer klaar met die eenmansfracties.
  woensdag 23 maart 2022 @ 22:48:39 #284
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204198578
Ze zou prima met Liane den Haan samen kunnen. Komt uit hetzelfde nest.
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 00:56:54 #285
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_204257543
De gifbeker wordt leeggedronken
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_204260521
Gundo. :')
pi_204592522
Voor dit topic kan je door scrollen naar nummer 9 :+

twitter
pi_204592608
Ze kan zich beter richten op haar taak als volksvertegenwoordiger. Klop het stof van je af en ga door met je werk.
pi_204607473
twitter

Die Aalberts lijkt wel aandelen van Gündogan BV te hebben, zo partijtig is de beste man steeds
  maandag 2 mei 2022 @ 14:18:16 #290
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204607516
Mooi interview in Trouw. Volt blijft zeggen dat er niks van klopt en Gündogan vice versa. Ben heel benieuwd of de echte waarheid nog eens boven tafel komt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_204635327
Ik vermoed dat Dassen en een paar medewerkers dit gewoon hebben verzonnen om van haar af te komen.

Waarom anders al die vaagheid over wie de slachtoffers precies zijn? Volgens mij weet Gündogan het ook nog steeds niet.

Volt heeft in ieder geval laten zien dat ze net zo zijn als alle andere partijen.
pi_204645773
Ik was onder de indruk van het interview in Trouw.

Ik denk eerlijk gezegd dat Gundogan het allemaal zo kwaad niet heeft bedoeld maar dat kan natuurlijk wel bot/aggressief/intimiderend overkomen. Plus ze zullen wel een reden hebben om haar weg te willen werken politiek gezien.

Ik zie Volt gewoon als een 'kartelpartij' ofwel onderdeel van het Establishment. Als je leest over de ontstaansgeschiedenis van Volt dan is dat echt niet anders dan andere gevestigde orde partijen. Een stel rijkeluiskindertjes met banden in de wereld van grootbanken en grote bedrijven die er een pro-EU agenda op nahouden.

Ik heb mijn lidmaatschap n.a.v. de Gundoganrel allang opgezegd overigens.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_204716189
Ik zie Dassen/Volt nog wel samen gaan met Omtzigt.
  donderdag 12 mei 2022 @ 10:47:04 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204716196
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:46 schreef Stikkelbaars het volgende:
Dat zou jammer zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204716271
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat zou jammer zijn.
Ik zag ze laatst bij Op1 zitten omdat ze samen een anti-corruptieplan hebben gestart.
pi_207189907
Goed nieuws, een nieuwe ronde vermaak vandaag:

Gündogan wil eerherstel én veel meer schadevergoeding: ‘Ik ben mishandeld’
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-mishandeld-a4152378

De uitspraak van het hoger beroep wordt verwacht op 7 februari.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2022 19:10:41 ]
pi_207592176
twitter

Ondertussen heeft Gündogan haar medewerking opgezegd aan het onderzoek omdat de voorzitter van de commissie zich kandidaat heeft gesteld voor de EK namens Volt. Wanneer leren deze studentikoze amateurs het eens?
zie email 27 oktober
  dinsdag 17 januari 2023 @ 09:16:04 #298
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207594851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:46 schreef Stikkelbaars het volgende:
Omtzigt is op z'n zachtst gezegd eurosceptisch.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207595469
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 22:10 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen heeft Gündogan haar medewerking opgezegd aan het onderzoek omdat de voorzitter van de commissie zich kandidaat heeft gesteld voor de EK namens Volt. Wanneer leren deze studentikoze amateurs het eens?
Er is toch iemand die in het gat moest duiken dat 50plus achter liet?

Ben wel benieuwd wat de rechter hier allemaal van gaat brouwen. Is ook allemaal niet zo handig voor Volt. De meeste mensen waren dit waarschijnlijk allemaal al weer ongeveer vergeten, wordt het allemaal vlak voor een verkiezing weer opgerakeld.
pi_207891552
En we hebben een uitspraak:

Bestuur mocht Gündogan uit de fractie zetten: https://nos.nl/artikel/24(...)-kamerfractie-zetten

Vind ik wel een opvallende uitspraak. Dat de rest van de fractie dat mocht lijkt me duidelijk, maar het bestuur mag geen invloed hebben op de fractie volgens mij...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')