je zit in de politiek om de doelen van je partij te verwezenlijke, en daarvoor zul je met veel mensen moeten samenwerken die je niet leuk vind. Zowel binnen als buiten je partij.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:14 schreef Hanca het volgende:
Het lijkt er op dat ze haar na dit eerste jaar al wel zat waren. Kan ik me ook wel voorstellen, ze lijkt me een verschrikkelijke collega
Het gaat niet om vrienden maken, het gaat om een goede werksfeer waarbij ideeën en plannen tot uiting kunnen komen. Lijkt me juist in de politiek essentieel. Eén akelig figuur met een grote mond kan dat al volledig dwarsbomen. Nog los van het feit dat ze dus haar handen niet thuis kan houden.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:01 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
je zit in de politiek om de doelen van je partij te verwezenlijke, en daarvoor zul je met veel mensen moeten samenwerken die je niet leuk vind. Zowel binnen als buiten je partij.
Als je dat niet kan dan vraag ik me af wat je in de politiek te zoeken hebt.
Aan mensen zitten doe je maar in een bordeel.quote:vrienden maken doe je maar in de kroeg.
Maar wat bedoel je nou. Samenwerking komt toch van twee kanten, blijkbaar zijn zowel Volt en Gundo niet meer in staat tot samenwerking. Leg jij de schuld daarvan bij een van de twee, zo ja welke? Of zeg je ze zijn beide ongeschikt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 13:01 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
je zit in de politiek om de doelen van je partij te verwezenlijke, en daarvoor zul je met veel mensen moeten samenwerken die je niet leuk vind. Zowel binnen als buiten je partij.
Als je dat niet kan dan vraag ik me af wat je in de politiek te zoeken hebt.
vrienden maken doe je maar in de kroeg.
Ik ben vooral benieuwd of er inderdaad een nieuwe fractie komt. Dat zou wel weer interessant zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 20:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze was 1 van de weinige mensen binnen Volt met politieke ervaring, ze had een speciaal programma van D66 doorlopen voor politiek talent was lid van het bestuur van Amsterdam van D66. Ook bij de Europese Verkiezingen stond Gündoğan 2e. Ze hebben bij Volt echt wel een gebrek aan goede kandidaten, waar elke nieuwe partij tegenaan loopt.
Maar natuurlijk wilden ze Gündoğan tijdens de verkiezingen nog niet kwijt. Dat is allemaal iets van het afgelopen jaar. Maar ze hebben haar vervolgens wel verdacht snel geschorst op basis van 1 melding die ook helemaal niet zo erg was (grof, oncollegiaal, maar niet grensoverschrijdend). Het lijkt er op dat ze haar na dit eerste jaar al wel zat waren. Kan ik me ook wel voorstellen, ze lijkt me een verschrikkelijke collega. Maar met die houding moet je natuurlijk nooit zo'n traject in gaan.
het is denk ik niet een kwestie van Schuld maar ik denk dat ze beide schuldig zijn. als men eerder met Gundogan had gesproken en duidelijk gemaakt dat het gedrag niet acceptabel is dan had het helemaal niet zover hoeven te komen. Nu komt het over als een machtsstrijd tussen een kamerlid dat populairder wordt dan haar fractievoorzitter die daar niet zo goed tegen kan.quote:Op woensdag 23 maart 2022 14:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je nou. Samenwerking komt toch van twee kanten, blijkbaar zijn zowel Volt en Gundo niet meer in staat tot samenwerking. Leg jij de schuld daarvan bij een van de twee, zo ja welke? Of zeg je ze zijn beide ongeschikt.
Ze zal vast de komende paar jaar in haar eentje in de kamer zitten, om daarna de verkiezingen te proberen met een nieuwe partij en te verliezen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 15:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of er inderdaad een nieuwe fractie komt. Dat zou wel weer interessant zijn.
Hoop het van harte. Ben wel weer klaar met die eenmansfracties.quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze zal vast de komende paar jaar in haar eentje in de kamer zitten, om daarna de verkiezingen te proberen met een nieuwe partij en te verliezen.
Dat zou jammer zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:46 schreef Stikkelbaars het volgende:
Ik zie Dassen/Volt nog wel samen gaan met Omtzigt.
Omtzigt is op z'n zachtst gezegd eurosceptisch.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:46 schreef Stikkelbaars het volgende:
Ik zie Dassen/Volt nog wel samen gaan met Omtzigt.
Er is toch iemand die in het gat moest duiken dat 50plus achter liet?quote:Op maandag 16 januari 2023 22:10 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ondertussen heeft Gündogan haar medewerking opgezegd aan het onderzoek omdat de voorzitter van de commissie zich kandidaat heeft gesteld voor de EK namens Volt. Wanneer leren deze studentikoze amateurs het eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |