SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdMy age is very
Inappropriate
for my behavior
ik snap t niet, de leuke spellen krijg je sl van een paar uur, en nu mochten we kijken. heb zelf de sl gedaanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo zal het nog 2 en halve week zijn vrees ik.
Voor ons toch ook niet meer.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:35 schreef puzziepie het volgende:
Voor Toby is het allemaal geen verrassing meer
Dat is toch al langer duidelijk? Hij heeft dat wel aan zichzelf te danken .quote:
Een vervelend stel is het gewordenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toby en Grace weten al wat er gaat gebeuren. En maar klagen dat Salar en Nous steeds apart zitten en praten, maar wat doen ze zelf dan? Gister samen heel lang in de sauna
Maar dat we morgen al moeten kiezen en dat het wat eerder is . Dacht niet dat het voor hun al bekent was dat woensdag hun dag was om te nomineren. (althans zo begrijp ik het)quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is toch al langer duidelijk? Hij heeft dat wel aan zichzelf te danken .
1,5 week nog toch maar?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo zal het nog 2 en halve week zijn vrees ik.
vervelend klef stelquote:
Geworden? Ze zijn al heel lang vervelend. Dat puberale gehinnik van Grace, vrouw van 35 die als een loopse teef achter Tobias aan loopt.quote:
Vorige week moesten ze toch ook eerder stemmen?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat we morgen al moeten kiezen en dat het wat eerder is . Dacht niet dat het voor hun al bekent was dat woensdag hun dag was om te nomineren. (althans zo begrijp ik het)
Eensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geworden? Ze zijn al heel lang vervelend. Dat puberale gehinnik van Grace, vrouw van 35 die als een loopse teef achter Tobias aan loopt.
en even in zijn tepel wil knijpenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geworden? Ze zijn al heel lang vervelend. Dat puberale gehinnik van Grace, vrouw van 35 die als een loopse teef achter Tobias aan loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |