SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Weer 'n challange van 15 minuten?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:06 schreef greysbones het volgende:
Als het goed is hebben ze meteen een challenge
Of 2 uur SL natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Weer 'n challange van 15 minuten?
Nou jij hebt het druk zat met je kids lijkt mij. Dat zie ik die klaplopers daar in BB niet doenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:07 schreef lonneberga het volgende:
Gm Fritsie,voor mij niet hoor ,een dagje niets doen.
Wat zal het die luie flikkers tegenvallen als ze straks weer gewoon aan de arbeid moeten.
Hoop ik voor jouw dat ze daar in BB 'n heel druk programma hebben! Laat ze maar eens zwetenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
GM cos ,voor mij wel heerlijk helemaal niks doen lekker vrij na een hele drukke werkdag gister.
Ben benieuwd war vandaag staat te gebeuren in het huis
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou jij hebt het druk zat met je kids lijkt mij. Dat zie ik die klaplopers daar in BB niet doen![]()
Gm Lonne
Zal wel allemaal achter SL gebeurenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoop ik voor jouw dat ze daar in BB 'n heel druk programma hebben! Laat ze maar eens zweten
Zo ziet er naar uit ja...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:06 schreef greysbones het volgende:
Als het goed is hebben ze meteen een challenge
Morgen Ireth !quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:21 schreef Ireth het volgende:
Vooralsnog is het meer een bedlig-dag![]()
Gmogguh COS!
Ben benieuwd, voorals nog liggen ze nog te pittenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Stond gisteravond toch iets in cos dat ze niet van de slaapkamer afmochten vanochtend. Alleen naar de wc, maar nergens aanzitten. Zoiets.
Klopt, maar dat weten de bewoners misschien niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Gisteravond las ik hier veel over de nominaties. Welke bewoner op wie gaat en waarom.
Maar..... Na de live op zondag werd er geschreven dat de kijker gaat nomineren. Dat wij gaan bepalen wie wij in de finale willen.
Wat is waar en wat is niet waar?
er zijn 3 nederlandersquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Gisteravond las ik hier veel over de nominaties. Welke bewoner op wie gaat en waarom.
Maar..... Na de live op zondag werd er geschreven dat de kijker gaat nomineren. Dat wij gaan bepalen wie wij in de finale willen.
Zand in de ogen strooien van de regie, die maakt uit wie er gaat winnen niet wij kijkersquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Tobi turd gaat er gewoon uit zaterdagquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zand in de ogen strooien van de regie, die maakt uit wie er gaat winnen niet wij kijkers
eensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi turd gaat er gewoon uit zaterdag
Finale zal zijn Nouch tegen Salar
de 2 vrienden
Grace is zo hard gedaald (die houdt ook geen fans meer over)
Kris is een beetje aan het stijgen
die kan misschien nog Grace weg spelen
don't shoot me if im wrong (fluister gesprekken)quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef rinardo het volgende:
Uit de verhalen heb ik dit begrepen
De finalisten Kristof en Nouchine zijn een uurtje in de gameroom geweest om te praten over het volledige experiment Nu moeten ze onderling in geheime opdracht overeenkomen wie van de 3 overgebleven NL zullen saven van nominatie.
Nouchine en Kristof moeten morgen beslissen dat 1 iemand mag doorgaan naar de finale, ze kiezen waarschijnlijk Salar, Zeker is dat Kristof gaat voor Salar en Nouchine zou Salar waarschijnlijk ook kiezen maar denkt ook aan Grace, de moeder van Grace en haar familie. Hopelijk blijft ze bij haar keuze Salar. Kristof heeft haar wel met zijn gesprek ook proberen te laten blijven bij Salar.
Kris zit gegarandeerd bij de laatste 3, dus er zullen nog 2 mensen voor hem afvallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi turd gaat er gewoon uit zaterdag
Finale zal zijn Nouch tegen Salar
de 2 vrienden
Grace is zo hard gedaald (die houdt ook geen fans meer over)
Kris is een beetje aan het stijgen
die kan misschien nog Grace weg spelen
wouldn't darequote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
don't shoot me if im wrong (fluister gesprekken)
Kan heel goed zijn hoor, maar wel veel invloed voor Kristof en Nouch. Mijn eigen theorie (en niet meer dan dat) is dat ze een stemadvies of zo mogen doen voor 1 van de 3. Want anders staan vandaag ook al de genomineerden vast.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef rinardo het volgende:
De finalisten Kristof en Nouchine zijn een uurtje in de gameroom geweest om te praten over het volledige experiment Nu moeten ze onderling in geheime opdracht overeenkomen wie van de 3 overgebleven NL zullen saven van nominatie.
Nouchine en Kristof moeten morgen beslissen dat 1 iemand mag doorgaan naar de finale, ze kiezen waarschijnlijk Salar, Zeker is dat Kristof gaat voor Salar en Nouchine zou Salar waarschijnlijk ook kiezen maar denkt ook aan Grace, de moeder van Grace en haar familie. Hopelijk blijft ze bij haar keuze Salar. Kristof heeft haar wel met zijn gesprek ook proberen te laten blijven bij Salar.
We moeten het allemaal afwachtenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan heel goed zijn hoor, maar wel veel invloed voor Kristof en Salar. Mijn eigen theorie (en niet meer dan dat) is dat ze een stemadvies of zo mogen doen voor 1 van de 3. Want anders staan vandaag ook al de genomineerden vast.
Lijkt mij wel logisch zijn alleen nog maar Nederlandersquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten het allemaal afwachten
Las gisteren ook dat Kristof en Nouche een Nederlander aan mogen wijzen die in de finale zou zitten.
Dat zou ook heel goed kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan heel goed zijn hoor, maar wel veel invloed voor Kristof en Nouch. Mijn eigen theorie (en niet meer dan dat) is dat ze een stemadvies of zo mogen doen voor 1 van de 3. Want anders staan vandaag ook al de genomineerden vast.
ik denk ook inderdaad dat de rol van Grace gespeeld isquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:39 schreef humpty het volgende:
Kristoff Salar en Nouch bij de laatste drie denk ik
en ik hoop dat ze dat rare kind niet laten winnen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef rinardo het volgende:
Maar er werd gezegd dat de kijkers mochten nomineren, nu gaan de twee die al een finale plaats hebben bepalen wie mee mag naar de finalequote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:40 schreef humpty het volgende:
[..]
Lijkt mij wel logisch zijn alleen nog maar Nederlanders
de twee Belgen zitten al in de finale
klopt, maar was allemaal uit fluister gesprekken die ik 4 of 5 x na heb beluisterd, en nog niet zeker was van sommige woorden, het kan dus alle kanten uit gaan, maar zoals Lion ook al zegt, ik verwacht wel dat Kris en Noes iets mogen doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten het allemaal afwachten
Las gisteren ook dat Kristof en Nouche een Nederlander aan mogen wijzen die in de finale zou zitten.
Knap dat je dat er uit hebt gehaald.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, maar was allemaal uit fluister gesprekken die ik 4 of 5 x na heb beluisterd, en nog niet zeker was van sommige woorden, het kan dus alle kanten uit gaan, maar zoals Lion ook al zegt, ik verwacht wel dat Kris en Noes iets mogen doen.
Noes heeft nog wel met Grace gepraat gisteren, en grace zei paar x ik snap het meis ik snap het, dus of noes nou met kleine beetjes heeft laten weten dat ze niet voor Grace gaat? het filmpje net gepost bij filmpjesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:45 schreef humpty het volgende:
Ben ook heel benieuwd wat Nouch uiteindelijk gaat doen
Salar die er altijd voor haar is geweest een mes in de rug steken ?
Kristoff is duidelijk maar Nouch is een heel onzekere factor in deze
Is dat echt gebeurt?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahah.. BB : De tuin moest eerst schoongemaakt worden, want er schijnt iemand in de tuin geplast te hebben. Ik snap niet wie dat zou doen, of wie hem op dat idee zou brengen...
Salar moest plassen gister, mocht niet naar binnen van BB, BB zei, doe maar in de tuin. Dus toen heeft Salar achter de sauna geplast.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurt?
Wel heel smerig dan.
what???quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahah.. BB : De tuin moest eerst schoongemaakt worden, want er schijnt iemand in de tuin geplast te hebben. Ik snap niet wie dat zou doen, of wie hem op dat idee zou brengen...
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Salar moest plassen gister, mocht niet naar binnen van BB, BB zei, doe maar in de tuin. Dus toen heeft Salar achter de sauna geplast.
Oh hadden ze gisteren een game dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Salar moest plassen gister, mocht niet naar binnen van BB, BB zei, doe maar in de tuin. Dus toen heeft Salar achter de sauna geplast.
Nouchine en Kristof moesten naar de gameroom, kregen uitleg over finaleweek, de nominaties en zo. De 3 NL'ers mochten niet in de buurt van de gameroom komen.quote:
met een grote knikker danquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof denkt dat ze een knikkerbaan moeten gaan maken met de spullen in het huis.
kunnen ze 2 x douchenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben maar liefst 45 minuten douchetijd zegt Nouchine volgens mij.
quote:
en met veel meer liefde gekooktquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
Wat Tobias gaat maken is wel veel lekkerder en gezonder dan de macaroni kaas van Nouchine gisteren.
Toob heeft niet veel keus hé? Febo die een complete HelloFresh kist levert bepaalt wát er gekookt wordt...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
Wat Tobias gaat maken is wel veel lekkerder en gezonder dan de macaroni kaas van Nouchine gisteren.
Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
en met veel meer liefde gekookt
en hij kan ook veel beter koken
en het is ook veeeel lekkerder
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toob heeft niet veel keus hé? Febo die een complete HelloFresh kist levert bepaalt wát er gekookt wordt...
Nee johquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toob heeft niet veel keus hé? Febo die een complete HelloFresh kist levert bepaalt wát er gekookt wordt...
Noessie koos die vieze kaaskledder?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ze mochten zelf een gerecht kiezen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Noessie koos die vieze kaaskledder?
Ze koos iets wat ze kon makenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Noessie koos die vieze kaaskledder?
Indian Curry zei hij net geloof ikquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Wat Tobias gaat maken is mij nog niet duidelijk. De ingrediënten zien er wel goed uit.
5x maanbrood. Rijst. 5 x kippenfilet. Sambal. Zoete sojasaus. Uien. Bak groenten.
Te laat. Veel te laat!!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:24 schreef ledn81 het volgende:
Tobias gaat opeens gezellig leuk tegen ons praten
rinardo in BB / Big Brother 2022 Streamverslagen deel 2quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Wat Tobias gaat maken is mij nog niet duidelijk. De ingrediënten zien er wel goed uit.
5x maanbrood. Rijst. 5 x kippenfilet. Sambal. Zoete sojasaus. Uien. Bak groenten.
Salar heeft gedouched en zijn haar gedaan... nog geen stap in de keuken gezetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Parcour in het huis en in de tuin. Ze mogen niks aanraken.
Ze krijgen 45 minuten voor tandenpoetsen, aankleden en ontbijten.
Als ze het gevoel hebben dat ze naar huis gaan gaan ze uit wanhoop maar tegen die camera lullen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:27 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias zijn koffiepraatje heeft hij van Peter overgenomen.
Peter leerde ze hoe zij op de ouderwetse manier koffie konden maken.
Toch geen Marble Mania hoop ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Samen een knikkerbaan in elkaar zetten.
SAMEN.
Dat wordt nog wat.![]()
Het is in de woonkamer en tuin dus ik verwacht dat we kunnen mee kijken!!
en hij loopt ook weer rond als een haantje. Als hij zichzelf interessant vindt, loopt hij heel "wijd" armen van zijn lichaam af en stoer lopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:31 schreef rinardo het volgende:
Zelfs opscheppen over ''zijn''manier van Koffie zetten
Jaaaaa, dan voelt ie zich belangrijkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:36 schreef Verida het volgende:
[..]
en hij loopt ook weer rond als een haantje. Als hij zichzelf interessant vindt, loopt hij heel "wijd" armen van zijn lichaam af en stoer lopen.
Ik krijg met de dag meer hekel aan die gast
dat vind ik het leuke aan hem, hij is al volop naar mogelijkheiden aan het zoekenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:39 schreef Hendrik83 het volgende:
Kristof zit al helemaal in het spel.
[ afbeelding ]
Ze bedenken nu al helemaal zelf hoe ze het met eigen middelen en meubilair kunnen doen. Dat is echt wel deze groep mensen. Inventief.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind ik het leuke aan hem, hij is al volop naar mogelijkheiden aan het zoeken
Mijn kinderen hadden vroeger een bordspel. Muizenval.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:39 schreef Hendrik83 het volgende:
Kristof zit al helemaal in het spel.
[ afbeelding ]
Nergens aan komen totdat BB het zegt.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:44 schreef Hendrik83 het volgende:
BB zei nog nergens aankomen.
Ze krijgen dus een aantal zenderchecks.
[ afbeelding ]
Kaaskroketten van ZIJN kaas?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
Dus voor deze spelopbouw was de slaapkamer afgesloten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:44 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus voor deze spelopbouw was de slaapkamer afgesloten.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:53 schreef ledn81 het volgende:
Kristof naar de DBK (is niet meer op stream nadat SL is afgelopen)? Of moest ie poepen van de zenuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Salar beveelt de serie mocro maffia aan.
Huh? Hoezo?
Maffia
Is goe he heel goe!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Salar beveelt de serie mocro maffia aan.
Huh? Hoezo?
Maffia
Uitspraak is vast 'n Haagse afwijkingquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:00 schreef Verida het volgende:
zitten ze nou de pot te verdelen als een van de twee wint? In bedekte termen?
Of doen ze weer leuk....
btw, ik erger me aan tob die dan zegt "piece of mind" Hij bedoelt peace of mind, maar spreekt het verkeerd uit alsof hij een piece of cake zegt.
is maar een kleine ergernis, ik weet het, maar het valt op dat hij het heel vaak zegtEn dus heel vaak verkeerd uitspreekt
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het meer ging om eventuele geluiden die ze zouden horen. Dat ze niet gaan kijken.
Ik hou niet van series die crimineel gedrag verheerlijken.quote:
1 minuut laterquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ze mochten gewoon naar de wc werd gezegd.
Fuckers!
Oh en de rest van hun verblijf buiten bivakerenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat ze het hele huis slopen. Gewoon die afvoerpijp van de kachel gebruiken bijvoorbeeld.
Ja bestaat idd maar denk niet dat het er veel van weg zal hebben, aĺleen de allereerste scene was waargetrouw maar de rest nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hou niet van series die crimineel gedrag verheerlijken.
Mocro maffia bestaat echt en het zijn eikels.
SL
.
Kaja dit vind dus vrij brutaal net zoals die deurtjes slopen dat doe je toch nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:44 schreef Hendrik83 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet echt slopen he.. kan ook zo weer in elkaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kaja dit vind dus vrij brutaal net zoals die deurtjes slopen dat doe je toch niet
"Salar weet waar jullie kunnen pissen!"quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh en de rest van hun verblijf buiten bivakeren![]()
![]()
Stem: zoek het maar lekker uit bewoners!
Dan nog ik ga in jou huis ook je keukenkastjes niet uit elkaar halenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is niet echt slopen he.. kan ook zo weer in elkaar.
Geldboete voor elke boer en scheet die Grace laatquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat is dat geld grapje precies, wat moet Grace betalen?
Goedenmorgen everyone![]()
alla toby
Tobi wil er vooral graag overheenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
Als ik hun was zou ik niet naar Tobias luisteren. Die hangt gewoon de alfa uit.
Kristof denkt echt na. Bedenkt een strategie.
Doe jij dat niet al stiekem hahaquote:
Aha ok dacht eerst over de zon ofzo, thnxquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:26 schreef juul. het volgende:
[..]
Geldboete voor elke boer en scheet die Grace laat
ik hoor net 3 uur de tijdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:30 schreef Ireth het volgende:
Wel k*t dat we nu niet weten wat er exact is qua tijdslimiet en beloning en regels enzo...
Stomme SL
Lees dat Kristoff goed bezig is maar doe net de streams aan en ik vind hem erg chaotisch en zenuwachtig....terwijl de andere echt plezier hebben met het in elkaar zetten en geduld hebben.quote:
quote:
Hij is veelste serieus zit geen greintje plezier bijquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lees dat Kristoff goed bezig is maar doe net de streams aan en ik vind hem erg chaotisch en zenuwachtig....terwijl de andere echt plezier hebben met het in elkaar zetten en geduld hebben.
en toob wil weer de knikker omhoog laten gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
Kris rete enthousiast
Nouch staat vooral te kijken
Grace maakt lawaai
in die buis zitten allemaal ribbelsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
Die metalen buis was perfect voor een bocht te maken.
Nu is hij stuk....
die is buiten bezigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:56 schreef 5thencounter het volgende:
Krissie wauwelt wel voor 10 man.. maar tussentijds baandelen testen zie ik ze niet doen
Die Kristof. Echt een enorme etter.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat vind ik wel naar van kristoff net met zijn jullie zijn slim he met ze allen anders waren jullie hier niet dat is echt wel denigrerend als opmerking
Wie verzon dat, wat is de meer waarde ervan?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
Die metalen uitrekbuis door knippen vind ik wel een beetje dom..
Maar ja.
Die buis gebruikte ze als verbinding tussen een tafel en die openkast bij de kleine woonkamer. Autootje er door schieten, werkte perfect.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Wie verzon dat, wat is de meer waarde ervan?
Begint anders wel op domino te lijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:03 schreef spapaars het volgende:
Het is de vervanger van die domino opdracht vorig seizoen.
https://streamable.com/4yg1vg
Ga steeds meer begrijpen wat Tobias bedoelt......Kritoff is een ideale leider op een kinderkamp maar hij heeft hier met leeftijdsgenoten te maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat vind ik wel naar van kristoff net met zijn jullie zijn slim he met ze allen anders waren jullie hier niet dat is echt wel denigrerend als opmerking
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:11 schreef Ireth het volgende:
Maar als die knikker in beweging moet blijven en ze daarbij alles mogen gebruiken.....
..... opvangen in een slabak, rond laten draaien, naar de tuin lopen en daar uit de slabak laten rollen![]()
Of zouden ze niet zichzelf mogen gebruiken
Moet Salar de boel saboteren??quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
Salar verstopt een tennisbal in de plantenbak en krijgt vervolgens van BB de tip: Salar, als je een tennisbal kwijt bent: hij ligt in de plantenbak.
Die konden ook gillen zeg hahahquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:03 schreef spapaars het volgende:
Het is de vervanger van die domino opdracht vorig seizoen.
https://streamable.com/4yg1vg
Weet ik niet. Maar ik zag het hem doen. En niet 1 bal. Meerdere tennisballen haalde hij uit de emmer en stopte ze in die plantenbak.quote:
Ze pakten de spullen wel uit de minimallquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Moeten ze geld betalen voor wat ze gebruiken,ik hoor soms dat is ook weer 50 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben toch ook grote ribbels hoe gebruikt hij die danquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ja.met legosteentjes, een tóp oplossing
Ah dat zou kunnen, dacht dat BB hem een beetje dwars zat.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik zag het hem doen. En niet 1 bal. Meerdere tennisballen haalde hij uit de emmer en stopte ze in die plantenbak.
Ik denk om mee te spelen na het spel.
Als BB, die alles ziet, er iets van zegt denk ik niet dat het een geheime opdracht is.
Is denk ik ook beter ook. Kristof is te overheersend....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:21 schreef Rhosyn het volgende:
Kristof werkt alleen aan het parcours buiten.
De andere 4 werken samen binnen.
Ja soms is hij echt irritantquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:03 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Die Kristof. Echt een enorme etter.
en lult constantquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die staat er alleen bij, en afentoe wijst die ff
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:24 schreef Ireth het volgende:
Wat doen ze toch moeilijk met touwtjes branden en emmers enzo?? Krijgen ze ook iets voor de moeilijkheidsgraad ofzo???
snap die auto ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
Die emmer snap ik niet. Hoe kan een vaartje van een autootje, knikker of balletje er voor zorgen dat die emmer van die rugleuning valt.
Dan heb je een loden bal nodig.
Minimaal 'n bowlingbalquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
Die emmer snap ik niet. Hoe kan een vaartje van een autootje, knikker of balletje er voor zorgen dat die emmer van die rugleuning valt.
Dan heb je een loden bal nodig.
Niemand die bedacht oh we gaan een stap terug hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die buis gebruikte ze als verbinding tussen een tafel en die openkast bij de kleine woonkamer. Autootje er door schieten, werkte perfect.
Maar toen zei Grace. Je kan die buis ook uitrekken. Dus de buis werd uitgerekt zodat hij meer grip had waar die op leunde.
Maar ..nu komt het. Het autootje werd afgeremd omdat de ribbels ver uit elkaar lagen. Dus hij moest van binnen glad gemaakt worden. Met tape. Dus opensnijden zodat er met tape geplakt kan worden.
Typisch geval van triar en error.
Ja tobias heeft idd wel gelijk,mijn bloed zou ook gaan koken zoals hij praat kristoff en doetquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga steeds meer begrijpen wat Tobias bedoelt......Kritoff is een ideale leider op een kinderkamp maar hij heeft hier met leeftijdsgenoten te maken.
Na de buis moet de knikker/auto door het raamquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
ze hebben de buis gemaakt tot de deur
en dan??
wat gebeurt er dan
totaal niet over na gedacht
Nouch is weer aan het klooien
Tobi loopt als 'the man' rond
Grace die normaal overal boven uit schreeuwt hoor je niet
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kunnen ze dit niet ff doen met Grace
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ja zoietsquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Na de buis moet de knikker/auto door het raam
Danielluuuhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:34 schreef Ireth het volgende:
Waar is de knikker....
Kijk eens in de handcrème???
Zoals @Ireth al zei. Ze kunnen waarschijnlijk hiermee geld verdienen voor Salar uuhh de eindpot.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zoiets![]()
![]()
ze moeten zoveel extra handelingen inbouwen??
het kan toch allemaal veel simpeler
Ja maar ze zeiden dat kost ons weer 50 euro en niet dat brengt ons 50 euro opquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:28 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat ze voor gebruikte attributen extra geld kunnen verdienen! Emmer = ¤150 ofzo. Dat verklaart dan wel de bedragen die ze steeds noemen...
Ik dacht begrepen te hebben dat ze per gebruikt attribuut geld verdienen. Tobi wilde ook een ballon ergens onderdoen die eigenlijk geen nut had, maar denk hoemeer onderdelen ze gebruiken des te meer geld.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zoiets![]()
![]()
ze moeten zoveel extra handelingen inbouwen??
het kan toch allemaal veel simpeler
Kris ook blijquote:
en alweerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:48 schreef Rhosyn het volgende:
Knikker kwijt. Niet dat ze zoeken.Neu, ze zeuren dat BB hem moet vinden of een nieuwe knikker laat komen.
tja, ieder weldenkend mens wel ....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
grace heeft de bowlingspins naast elkaar gezet
ieder nadenkend mens weet toch dat je ze beter in driehoek kunt zetten
ik denk van de meestenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou gillend gek worden van Nouchine bij deze opdracht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou gillend gek worden van Nouchine bij deze opdracht.
die staat afzijdig omdat ik vermoed dat hij beetje geïrriteerd is door Kris, gelijk heeft diequote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:57 schreef 5thencounter het volgende:
Toezichhouder DooieToob kijkt, en zag dat het nix werd, tenzij het zijn eigen idee is...
[ afbeelding ]
Omdat toob denkt dat alleen zijn idee lukt?? en steeds maar jaloerser wordt op zijn medebewoner(s).quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die staat afzijdig omdat ik vermoed dat hij beetje geïrriteerd is door Kris, gelijk heeft die
je bent er weerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:59 schreef Silves het volgende:
He hallo..val ik net in een teamchallenge? zo van ik sta erbij en keek erna..tobi die zegt, binnen gaat werken, maar ik denk buiten niet...mss diegene meehelpen die buiten bezig is,
helemaal het mannetje weerquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:01 schreef 5thencounter het volgende:
Stoer.. maar je hebt er geen zak aan..
[ afbeelding ]
je bedoeld vast Kristoff met zijn actie reactie en zijn emmer idee en hoe die ze toespreektquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Omdat toob denkt dat alleen zijn idee lukt?? en steeds maar jaloerser wordt op zijn medebewoner(s).
je kan beter hersens hebbenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:01 schreef 5thencounter het volgende:
Stoer.. maar je hebt er geen zak aan..
[ afbeelding ]
ik vind dat niet zo storend eigenlijk. De manier van praten van Kristoff, hij is enthousiast en probeert de rest ook te motiveren om leuke dingen te verzinnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je bedoeld vast Kristoff met zijn actie reactie en zijn emmer idee en hoe die ze toespreekt
Tobi is ook enthousiast hoor, inwéndigquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:05 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dat niet zo storend eigenlijk. De manier van praten van Kristoff, hij is enthousiast en probeert de rest ook te motiveren om leuke dingen te verzinnen.
Maar ik ben dan ook team Kristoff
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tobi is ook enthousiast hoor, inwéndig
Ja heel even maar, heb zo een verjaardag..en erg druk geweest afgelopen dagen, niks veranderd lees ik..ook nog ik zeik kris af, omdat hij een goeie speler is...quote:
Nou, ik krijg het idee dat die vier lekker bezig zijn en niemand echt trek krijgt om buiten met Kristof bezig te zijn....quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Omdat toob denkt dat alleen zijn idee lukt?? en steeds maar jaloerser wordt op zijn medebewoner(s).
dat was mijn melkquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En wel 30x per uur hoor je KUUTquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:56 schreef Sestra666 het volgende:
noes heeft alleen maar haar uitspraken:
neuh neuh neuh
doe normaaaaaal
maakt niet uuuuuit
Dacht dat die emmer goed werkte? goed idee van Krisquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je bedoeld vast Kristoff met zijn actie reactie en zijn emmer idee en hoe die ze toespreekt
Dooie Toob vindt zichzelf ondragelijk intelligent, gewoon téveel IQ om hands on te werken, hij is Het Breinquote:
Dat was mijn koffiequote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hmmm kan beterquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dooie Toob vindt zichzelf ondragelijk intelligent, gewoon téveel IQ om hands on te werken, hij is Het Brein![]()
Maar gebruikt 'm ook niet.. zoiets?
Die halve garen heeft 0 woordenschat..quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:12 schreef Sestra666 het volgende:
ff finetunen nog
nous is ant denken he.. neuh neuh neuh
er moet natuurlijk iemand brood in olie bakken voor haarquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Was zeker een opmerking van haar tegen jezus the lord..breng me een butler en voed me..
voor haar inwendig gevoelquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien kan toob even een paar blokjes van zijn kaas voor haar maken.
Wat verlangt hij er voor terug?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:16 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien kan toob even een paar blokjes van zijn kaas voor haar maken.
lekker nuttig ookquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:18 schreef ledn81 het volgende:
Grace en Nouch gaan met tennisballen en andere attributen de baan decoreren. Beetje laf als ze daar ook geld voor gaan krijgen
salar die ballen heeft verstopt..min 50 euroquote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:18 schreef ledn81 het volgende:
Grace en Nouch gaan met tennisballen en andere attributen de baan decoreren. Beetje laf als ze daar ook geld voor gaan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |