SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Weer 'n challange van 15 minuten?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:06 schreef greysbones het volgende:
Als het goed is hebben ze meteen een challenge
Of 2 uur SL natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Weer 'n challange van 15 minuten?
Nou jij hebt het druk zat met je kids lijkt mij. Dat zie ik die klaplopers daar in BB niet doenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:07 schreef lonneberga het volgende:
Gm Fritsie,voor mij niet hoor ,een dagje niets doen.
Wat zal het die luie flikkers tegenvallen als ze straks weer gewoon aan de arbeid moeten.
Hoop ik voor jouw dat ze daar in BB 'n heel druk programma hebben! Laat ze maar eens zwetenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
GM cos ,voor mij wel heerlijk helemaal niks doen lekker vrij na een hele drukke werkdag gister.
Ben benieuwd war vandaag staat te gebeuren in het huis
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou jij hebt het druk zat met je kids lijkt mij. Dat zie ik die klaplopers daar in BB niet doen![]()
Gm Lonne
Zal wel allemaal achter SL gebeurenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoop ik voor jouw dat ze daar in BB 'n heel druk programma hebben! Laat ze maar eens zweten
Zo ziet er naar uit ja...quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:06 schreef greysbones het volgende:
Als het goed is hebben ze meteen een challenge
Morgen Ireth !quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:21 schreef Ireth het volgende:
Vooralsnog is het meer een bedlig-dag![]()
Gmogguh COS!
Ben benieuwd, voorals nog liggen ze nog te pittenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 07:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Stond gisteravond toch iets in cos dat ze niet van de slaapkamer afmochten vanochtend. Alleen naar de wc, maar nergens aanzitten. Zoiets.
Klopt, maar dat weten de bewoners misschien niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Gisteravond las ik hier veel over de nominaties. Welke bewoner op wie gaat en waarom.
Maar..... Na de live op zondag werd er geschreven dat de kijker gaat nomineren. Dat wij gaan bepalen wie wij in de finale willen.
Wat is waar en wat is niet waar?
er zijn 3 nederlandersquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Gisteravond las ik hier veel over de nominaties. Welke bewoner op wie gaat en waarom.
Maar..... Na de live op zondag werd er geschreven dat de kijker gaat nomineren. Dat wij gaan bepalen wie wij in de finale willen.
Zand in de ogen strooien van de regie, die maakt uit wie er gaat winnen niet wij kijkersquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Tobi turd gaat er gewoon uit zaterdagquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zand in de ogen strooien van de regie, die maakt uit wie er gaat winnen niet wij kijkers
eensquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi turd gaat er gewoon uit zaterdag
Finale zal zijn Nouch tegen Salar
de 2 vrienden
Grace is zo hard gedaald (die houdt ook geen fans meer over)
Kris is een beetje aan het stijgen
die kan misschien nog Grace weg spelen
don't shoot me if im wrong (fluister gesprekken)quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef rinardo het volgende:
Uit de verhalen heb ik dit begrepen
De finalisten Kristof en Nouchine zijn een uurtje in de gameroom geweest om te praten over het volledige experiment Nu moeten ze onderling in geheime opdracht overeenkomen wie van de 3 overgebleven NL zullen saven van nominatie.
Nouchine en Kristof moeten morgen beslissen dat 1 iemand mag doorgaan naar de finale, ze kiezen waarschijnlijk Salar, Zeker is dat Kristof gaat voor Salar en Nouchine zou Salar waarschijnlijk ook kiezen maar denkt ook aan Grace, de moeder van Grace en haar familie. Hopelijk blijft ze bij haar keuze Salar. Kristof heeft haar wel met zijn gesprek ook proberen te laten blijven bij Salar.
Kris zit gegarandeerd bij de laatste 3, dus er zullen nog 2 mensen voor hem afvallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi turd gaat er gewoon uit zaterdag
Finale zal zijn Nouch tegen Salar
de 2 vrienden
Grace is zo hard gedaald (die houdt ook geen fans meer over)
Kris is een beetje aan het stijgen
die kan misschien nog Grace weg spelen
wouldn't darequote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
don't shoot me if im wrong (fluister gesprekken)
Kan heel goed zijn hoor, maar wel veel invloed voor Kristof en Nouch. Mijn eigen theorie (en niet meer dan dat) is dat ze een stemadvies of zo mogen doen voor 1 van de 3. Want anders staan vandaag ook al de genomineerden vast.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef rinardo het volgende:
De finalisten Kristof en Nouchine zijn een uurtje in de gameroom geweest om te praten over het volledige experiment Nu moeten ze onderling in geheime opdracht overeenkomen wie van de 3 overgebleven NL zullen saven van nominatie.
Nouchine en Kristof moeten morgen beslissen dat 1 iemand mag doorgaan naar de finale, ze kiezen waarschijnlijk Salar, Zeker is dat Kristof gaat voor Salar en Nouchine zou Salar waarschijnlijk ook kiezen maar denkt ook aan Grace, de moeder van Grace en haar familie. Hopelijk blijft ze bij haar keuze Salar. Kristof heeft haar wel met zijn gesprek ook proberen te laten blijven bij Salar.
We moeten het allemaal afwachtenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan heel goed zijn hoor, maar wel veel invloed voor Kristof en Salar. Mijn eigen theorie (en niet meer dan dat) is dat ze een stemadvies of zo mogen doen voor 1 van de 3. Want anders staan vandaag ook al de genomineerden vast.
Lijkt mij wel logisch zijn alleen nog maar Nederlandersquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten het allemaal afwachten
Las gisteren ook dat Kristof en Nouche een Nederlander aan mogen wijzen die in de finale zou zitten.
Dat zou ook heel goed kunnenquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan heel goed zijn hoor, maar wel veel invloed voor Kristof en Nouch. Mijn eigen theorie (en niet meer dan dat) is dat ze een stemadvies of zo mogen doen voor 1 van de 3. Want anders staan vandaag ook al de genomineerden vast.
ik denk ook inderdaad dat de rol van Grace gespeeld isquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:39 schreef humpty het volgende:
Kristoff Salar en Nouch bij de laatste drie denk ik
en ik hoop dat ze dat rare kind niet laten winnen
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:34 schreef rinardo het volgende:
Maar er werd gezegd dat de kijkers mochten nomineren, nu gaan de twee die al een finale plaats hebben bepalen wie mee mag naar de finalequote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:40 schreef humpty het volgende:
[..]
Lijkt mij wel logisch zijn alleen nog maar Nederlanders
de twee Belgen zitten al in de finale
klopt, maar was allemaal uit fluister gesprekken die ik 4 of 5 x na heb beluisterd, en nog niet zeker was van sommige woorden, het kan dus alle kanten uit gaan, maar zoals Lion ook al zegt, ik verwacht wel dat Kris en Noes iets mogen doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten het allemaal afwachten
Las gisteren ook dat Kristof en Nouche een Nederlander aan mogen wijzen die in de finale zou zitten.
Knap dat je dat er uit hebt gehaald.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, maar was allemaal uit fluister gesprekken die ik 4 of 5 x na heb beluisterd, en nog niet zeker was van sommige woorden, het kan dus alle kanten uit gaan, maar zoals Lion ook al zegt, ik verwacht wel dat Kris en Noes iets mogen doen.
Noes heeft nog wel met Grace gepraat gisteren, en grace zei paar x ik snap het meis ik snap het, dus of noes nou met kleine beetjes heeft laten weten dat ze niet voor Grace gaat? het filmpje net gepost bij filmpjesquote:Op dinsdag 15 maart 2022 08:45 schreef humpty het volgende:
Ben ook heel benieuwd wat Nouch uiteindelijk gaat doen
Salar die er altijd voor haar is geweest een mes in de rug steken ?
Kristoff is duidelijk maar Nouch is een heel onzekere factor in deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |