abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2022 @ 12:28:45 #251
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_204086849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Gekleurde bron maar mocht het waar zijn dan heeft Putin dat toch wel weer mooi voor elkaar gekregen:

https://www.rferl.org/a/g(...)kraine/31746764.html
[..]
En de doden worden blijkbaar in Wit Rusland gestald. Daar ben je dan mee gesteld als ouders van dienstplichtigen die deze operatie moeten uitvoeren.

https://www.rferl.org/a/r(...)ldiers/31750455.html
[..]
https://www.rferl.org/a/r(...)ldiers/31750455.html
Als ik Georgië was zou ik niet nu al mijn hand overspelen. Dat kan later nog wel eens heel vies gaan terugbijten. Ze hebben niet het leger om weerstand te bieden als Rusland echt huis gaat houden, er wonen 4 miljoen mensen. Ik zou eerst wachten tot Rusland nog verder verzwakt. Misschien ondertussen eens polsen of er wat Dagestanen of Tsjetsjenen warm zijn te lopen voor opstanden.
pi_204086851
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:10 schreef TLC het volgende:
De premiers van Tsjechie, Polen en Slovenie naar Oekraine, lijkt me toch een beetje riskant.. ik bedoel als er wat met ze gebeurd :{
Ursula zie ik er wel een false flag bom op gooien. Dat mens is knettergek. :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_204086859
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 11:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

:')
Lekker veel pers erbij. Prima.
pi_204086869
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:16 schreef Catatafishh het volgende:
Ben ik de enige die de NAVO niet ziet escaleren als deze mensen iets overkomt?
Wat heeft NAVO te maken met premiers van landen?

Zo lang er geen land aangevallen wordt, valt er niets te verdedigen voor de NAVO.

Ok, ik geef toe. De NAVO is een paar keer misbruikt om illegale aanvallen in landen te doen, wat betekent dat ze op de één of andere manier toch wel buiten hun bevoegdheden kunnen treden als iemand dat zou willen.

Edit:

Oh sorry, niet goed gelezen, ik had het woordje niet verkeerd opgevat. Je bent dus niet de enige. NAVO gaat niet escaleren, want NAVO is er niet om staatshoofden te beschermen.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 12:31:13 #255
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_204086879
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:28 schreef vosss het volgende:

[..]

Zij was altijd tot een hoop in staat idd.
pi_204086912

Rusland gaat deze oorlog verliezen. Zie dit filmpje

TLDR
Putin deed alsof het binnen vallen ervoor zou zorgne dat de Oekraïnse bevolking + leger snel Rusland zouden joinen. Het landelijke verzet overal laat zien dat Rusland niet gewenst is. Ze hebben niet genoeg geld om de bezetter te spelen. Zelfs het veroveren van het hele land is al een opgave........
pi_204086943
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:28 schreef vosss het volgende:

[..]
Kun je haar de hand schudden.
pi_204086948
quote:
[ twitter] [ /twitter]

Gebruik het
  dinsdag 15 maart 2022 @ 12:43:20 #260
117098 Hathor
Effe niet
pi_204086993
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:35 schreef LethalNinja het volgende:

TLDR
Putin deed alsof het binnen vallen ervoor zou zorgne dat de Oekraïnse bevolking + leger snel Rusland zouden joinen. Het landelijke verzet overal laat zien dat Rusland niet gewenst is. Ze hebben niet genoeg geld om de bezetter te spelen. Zelfs het veroveren van het hele land is al een opgave........
Ik ben er van overtuigd dat het Russische leger uiteindelijk de Oekrainers wel op de knieen krijgt, maar wat hebben ze er dan mee bereikt? Het is duidelijk dat hij in een situatie is terecht gekomen die hij vooraf niet verwacht had, de Oekrainers pruimen de Russen niet en zullen een puppet regime nooit steunen. Putin heeft zijn hand overspeelt, en heeft nu zo goed als geen vrienden meer, hij kan alleen maar verliezen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 12:44:23 #261
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204087002
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:27 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dan komen er nieuwe verkiezingen en kiest het volk nieuwe premiers.

Behalve in Oekraïne, want daar zal Zelensky een nieuwe premier aanwijzen.
Premiers worden altijd aangesteld, het zijn geen presidenten. De werking van een democratie, daar zou je eens onderzoek naar moeten doen.
pi_204087018
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:35 schreef LethalNinja het volgende:

TLDR
Maar dan kan Putin nog wel vele steden helemaal de vernieling in schieten, en tienduizenden mensen of meer ombrengen. De enige uitweg voor Putin op dit moment is een uitweg waarbij hij nog enigszins niet helemaal afgaat, voor zijn eigen land, maar ook ten overstaan van de rest van de wereld. En dat wordt heel lastig op dit moment.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 12:46:12 #263
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204087026
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:43 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik ben er van overtuigd dat het Russische leger uiteindelijk de Oekrainers wel op de knieen krijgt, maar wat hebben ze er dan mee bereikt? Het is duidelijk dat hij in een situatie is terecht gekomen die hij vooraf niet verwacht had, de Oekrainers pruimen de Russen niet en zullen een puppet regime nooit steunen. Putin heeft zijn hand overspeelt, en heeft nu zo goed als geen vrienden meer, hij kan alleen maar verliezen.
Zou mooi zijn als er wat hoog geplaatste (militaire) mensen om hem heen dit eens influisteren bij Ome Vlad.
pi_204087027
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 11:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Door niet de buffer te respecteren die Rusland graag wilt.
Wat moeten de Baltische Staten, Finland en Japan nu doen?
pi_204087035
quote:

[..]
Rusland kan wellicht wel Kiev verwoesten en in een verwoeste stad een puppet regering zetten maar een groot gedeelte van Oekraïne zal de ruimte hebben voor troepen opbouw. Van daaruit zal de bezetter dan steeds worden aangevallen. De "rebellen" krijgen wapens en geld van het westen en zullen blijven doorgaan.

We zagen dit ook al in landen als Irak en Afghanistan en daar was het verschil van het binnen vallende leger vergeleken met het lokale leger nog veel en veel groter. Het USA leger was veel sterker en geavanceerder dan de Taliban. In Oekraïne is het praktisch gelijkwaardig (materiaal russen en oekraïse leger) wordt ook bevestigd door de letters op de tanks etc
pi_204087077
quote:

[..]
In Belarus lukt het ze, dus wellicht in Oekraïne ook?
pi_204087122
Ik denk niet dat het westen ook maar iets heeft bijgedragen aan, of het voorkomen van deze houdige inval. Putin doet waar hij zin in heeft en doet dit voor zijn binnenlandse invloed. Die zogenaamde bescherming tegen NATO en de EU is slechts een excuus voor de buhne. Zonder dat had hij wel een andere reden gevonden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 12:56:51 #268
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_204087161
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk niet dat het westen ook maar iets heeft bijgedragen aan, of het voorkomen van deze houdige inval. Putin doet waar hij zin in heeft en doet dit voor zijn binnenlandse invloed. Die zogenaamde bescherming tegen NATO en de EU is slechts een excuus voor de buhne. Zonder dat had hij wel een andere reden gevonden.
Ze Nazi's are comming ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 15 maart 2022 @ 12:57:19 #269
117098 Hathor
Effe niet
pi_204087166
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:49 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
In Belarus lukt het ze, dus wellicht in Oekraïne ook?
In Belarus heeft Loekasjenko nog de steun van het leger, in Oekraine moet ik nog maar zien of een puppetregime op dezelfde steun kan rekenen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204087168
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:46 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Wat moeten de Baltische Staten, Finland en Japan nu doen?
In welk opzicht?
pi_204087192
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:57 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Finland is een buffer hè, zit niet bij de NAVO
Als Rusland Oekraïne een soortgelijk aanbod zou doen weet ik wel zeker dat Zelensky dat aan zou nemen. Maar dat wil Ome Vlad dan weer niet hè, die verwacht tegelijk ook dat Oekraïne nooit tot de EU toetreedt en zich verder ook ontwapent. Wat hij wil is een vazalstaat, geen bufferstaat en daar hebben de Oekraïners terecht geen zin in.
pi_204087196
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:56 schreef Samzz het volgende:

[..]
Ze Nazi's are comming ;(.
En indien geen nazis dan wel lgbtq indoctrinatie ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204087197
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:57 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Finland is een buffer hè, zit niet bij de NAVO
Nóg niet.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 13:02:58 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_204087253
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:59 schreef Barbusse het volgende: