Dit indd, slaat nergens op dat Kristof al zo vroeg zo'n dik voordeel heeft.... juist omdat hij steeds totaal niet populair was en er allang uit had gelegen....quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:06 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik heb sowieso al een hekel aan Kristof,baal ook dat hij notabene in de finale zit.
Ik hoop toch eigenlijk dat Grace vertrekt. Wil de ellende van Tobias wel tot het eind uitgespeeld zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:56 schreef BasEnAad het volgende:
Potentiële TOPSHOW vanavond met het vertrek van huilbaby TOBIAS.
Dat zou ook leuk zijn ja. De kijker wint sowieso vanavond.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop toch eigenlijk dat Grace vertrekt. Wil de ellende van Tobias wel tot het eind uitgespeeld zien.
dan moet je op tijd je ogen dicht doenquote:
Ik welquote:
en weg Gracequote:
Ik hoop het, maar ik denk dat hij moet gaanquote:
Als dat zo is, dan vrees ik dat Grace een grote kans maakt om te winnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik denk dat hij moet gaan
Ben ik ook bang voor maar... Salar kan ook nog eens winnen hèquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan vrees ik dat Grace een grote kans maakt om te winnen.
Dat zou maar eens zo kunnen, al maakt denk ik Salar dan ook wel een kans.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan vrees ik dat Grace een grote kans maakt om te winnen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:20 schreef D. het volgende:
Ik kom me er nog maar even een paar dagen tegenaan bemoeien
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor maar... Salar kan ook nog eens winnen hè
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou maar eens zo kunnen, al maakt denk ik Salar dan ook wel een kans.
Ik hoop dat jullie dat goed zien. Maar Grace heeft natuurlijk wel dat aureool van heiligheid.quote:
ik zie het als schijnheiligheidquote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hoop dat jullie dat goed zien. Maar Grace heeft natuurlijk wel dat aureool van heiligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |