ze is vet blijquote:
Salar is toch echt wel 'n moederskindjequote:
Als ik het zo mag zeggen, ze komen uit verschillende werelden, ik denk ook niet dat Grace in het Haagse leven van Tobias past. Misschien voor 1 avondje maar ik denk niet veel langerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:19 schreef Dazalbest het volgende:
Zou dat blijven, die Tobias met drukke gelovige moeder Grace???
Ik kan het me ook echt niet voorstellen, als ik haar instagram ook kijk, ze lijkt nog erg kinderlijk tegenover Tobias...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik het zo mag zeggen, ze komen uit verschillende werelden, ik denk ook niet dat Grace in het Haagse leven van Tobias past. Misschien voor 1 avondje maar ik denk niet veel langer
ik vind haar vaak erg ordinairquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:26 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ik kan het me ook echt niet voorstellen, als ik haar instagram ook kijk, ze lijkt nog erg kinderlijk tegenover Tobias...
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:30 schreef BasEnAad het volgende:
Zou mooi zijn als Tobias nog een keertje ontploft voor hij vertrekt.
Ja komt denk ik ook door haar leeftijd, past niet echt bij haar gedrag.... zonde, tis wel een knappe meid, zeker voor ze dr haar heeft geblondeerd.....quote:
geniet ervan zolang het nog kanquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:34 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ja komt denk ik ook door haar leeftijd, past niet echt bij haar gedrag.... zonde, tis wel een knappe meid, zeker voor ze dr haar heeft geblondeerd.....
Oh dan moeten we ons netjes gedragen als er hier geen modje isquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:36 schreef Gert het volgende:
Morgenavod kan ik niet live kijken.![]()
Als het drama word kijk ik het terug.![]()
Al is het grootste deama dat het speenvarken in de finale staat en misschien wel gaat winnen.
doe waar jij je goed bij voeltquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:37 schreef Gert het volgende:
Ik vind Grace wel leuk. En fatsoenlijk. Ze krijgt mijn stem.
Ja, beheers je wel een beetje hè, zonder toezicht!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dan moeten we ons netjes gedragen als er hier geen modje is
maar veel plezier morgenavond
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, beheers je wel een beetje hè, zonder toezicht!
Thx, bandje kijken.
Dat magquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:37 schreef Gert het volgende:
Ik vind Grace wel leuk. En fatsoenlijk. Ze krijgt mijn stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |