Hangt er vanaf waar je woont hoor. Tegenwoordig heb je gewoon american style suburbs bijna met metro en shopping malls.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
India is het grootste stronthol ter wereld, ik ga liever languit op de a10 liggen dan daar wonen
Idioten. Hoe kunnen ze hier nog mee doorgaan? Hier valt niets meer mee te winnen.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:14 schreef Ulx het volgende:
Mooi zo. Nu nog harder de duimschroeven aandraaien.
[ twitter ]
VI.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Mart de Kruif zei bij VI weer dat Rusland gestaag de doelen wel haalt.
Verovering Kiev zou de key zijn als uitgangspositie voor de onderhandelingen.
Ik bedoel de man heeft wel de recentste en accurate informatie.
Ik denk dat hij wel veel inside info heeft en dat de landmacht hem gebruikt om informatie te delen.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Maar het leger is niet als in een film, dat omdat je generaal bent geweest alle deuren voor je open blijven. Hij is uit dienst en weet dus niet meer dan jij en ik.
Nou nou nou.quote:Op maandag 14 maart 2022 21:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
India is het grootste stronthol ter wereld, ik ga liever languit op de a10 liggen dan daar wonen
Dat twitter account staat op mijn blocklist.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:46 schreef polderturk het volgende:
Dit is heel extreem en kan dat confrontaties leiden. Zelfs Noord-Korea wordt niet zo hard aangepakt.
[ twitter ]
Jij woonde tegenwoordig in Zuid-Korea toch?quote:Op maandag 14 maart 2022 22:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je woont hoor. Tegenwoordig heb je gewoon american style suburbs bijna met metro en shopping malls.
Echt??quote:Op maandag 14 maart 2022 22:52 schreef hangtime het volgende:
[..]
Dat twitter account staat op mijn blocklist.
Die hebben al te vaak bullshit verkondigd..
quote:Op maandag 14 maart 2022 22:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je woont hoor. Tegenwoordig heb je gewoon american style suburbs bijna met metro en shopping malls.
Op zich wel mooie gelegenheid hun marine te testen. Echt zuinig zijn ze niet op hun spullen/enige vliegdekschip.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:46 schreef polderturk het volgende:
Dit is heel extreem en kan dat confrontaties leiden. Zelfs Noord-Korea wordt niet zo hard aangepakt.
[ twitter ]
quote:As of July 2021, Admiral Kuznetsov is out of service for a refit. In November 2018, it was damaged by a falling 70-ton crane from the floating dry dock PD-50 and a fire that killed two during the refit. The dry dock, which sank due to a power outage while holding Admiral Kuznetsov,[10] was vital to repairing the carrier
1 voorbeeld van de velen, 11 maart schreven ze dit:quote:
Vandaag een week geleden zei Mart de Kruif met betrekking tot de gevechten rondom Kiev dat de Russen daar haast gingen maken omdat ze in qua tijd in de problemen aan het geraken waren.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als Mart de Kruif gelijk had zouden de Russen al een week geleden Kyiv hebben ingenomen.
Rusland wint dit ook wel hoor. Die doelen gaan ze gewoon behalen. Daar doen wij niets tegen.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Mart de Kruif zei bij VI weer dat Rusland gestaag de doelen wel haalt.
Verovering Kiev zou de key zijn als uitgangspositie voor de onderhandelingen.
Ik bedoel de man heeft wel de recentste en accurate informatie.
Haast kan zijn binnen een aantal weken.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vandaag een week geleden zei Mart de Kruif met betrekking tot de gevechten rondom Kiev dat de Russen daar haast gingen maken omdat ze in qua tijd in de problemen aan het geraken waren.
Hun vloot is er nog erger aan toe dan het leger begreep ik. Wapensystemen gemoderniseerd maar normaal nautisch onderhoud is dramatisch. Groot deel is gewoon een nauwelijks zeewaardig duur drijvend lanceerplatform.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Op zich wel mooie gelegenheid hun marine te testen. Echt zuinig zijn ze niet op hun spullen/enige vliegdekschip.
[..]![]()
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Russian_Navy
Heb hier en op Twitter meermaals gelezen dat de Russen binnenkort met gebogen hoofdjes huiswaarts gingen.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Rusland wint dit ook wel hoor. Die doelen gaan ze gewoon behalen. Daar doen wij niets tegen.
Ze winnen niks, behalve geblakerde kapotgeschoten flats. En veel doden.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Rusland wint dit ook wel hoor. Die doelen gaan ze gewoon behalen. Daar doen wij niets tegen.
Heb alvast geen andere accounts het zien melden.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:52 schreef hangtime het volgende:
[..]
Dat twitter account staat op mijn blocklist.
Die hebben al te vaak bullshit verkondigd..
Daarom nog maar een keerquote:Op maandag 14 maart 2022 23:00 schreef hangtime het volgende:
[..]
1 voorbeeld van de velen, 11 maart schreven ze dit:
"United States President Biden has stated that the US will Defend every NATO Member Country from Russian Aggression even if they they Act Independently to assist Ukraine and even if it risks starting a World War in Europe."
https://twitter.com/sentd(...)2dwnbwIZBnApZMk1Pxnw
Compleet uit de duim gezogen bullshit...
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensen: Twitter is geen bron.
Ik herhaal: Twitter is geen bron.
Er kunnen uiteraard wel bronnen vermeld worden op Twitter maar nog steeds maakt dat van Twitter zelf geen bron.
Iedereen met een toetsenbord en een random plaatje of gifje (al dan niet met Photoshop) kan iets plaatsen. Wees kritisch en wantrouwend, zoek andere bronnen en als je daar voldoende bevestiging uit kan halen: post het dan met enige armslag.
Als je winnen definieert als 'we planten een Russische vlag op de smeulende puinhopen van Kiev.' misschien.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren jaren terug op tv dat Amerikaanse soldaten met verbazing een Russisch oorlogsschip zagen waar pikzwarte rook uit kwam.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hun vloot is er nog erger aan toe dan het leger begreep ik. Wapensystemen gemoderniseerd maar normaal nautisch onderhoud is dramatisch. Groot deel is gewoon een nauwelijks zeewaardig duur drijvend lanceerplatform.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |