Met kritisch discussie bedoel je: "Hoe kunnen we in weerwil van de feiten deze catastrofe alsnog in de schoenen schuiven van de EU, Oekraïne, NATO, VN, VS, Polen, Biden, Zelensky, Merkel, Van Balen, Guy Verhofstadt, Brussel, 'Het Westen', Jimmy James en zijn IJmuidense Party Disco Band... ofwel, iedereen en alles behalve Putin"?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 01:50 schreef Za het volgende:
Van 18.00 tot na middernacht gaat vrijwel elk programma over Oekraïne.
Ik ben de 1 item tv, berichtgeving en discussie zat. Covid is geruisloos over gegaan in Oekraïne. Het lijkt bijna dwangmatig te worden. Ook een kritische discussie over de achtergronden waardoor het zover is gekomen is ondenkbaar.
Hoe is de stemming hier?
Zoals ik al zei, deze discussie is ondenkbaar, ik ga er verder niet op in.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 02:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met kritisch discussie bedoel je: "Hoe kunnen we in weerwil van de feiten deze catastrofe alsnog in de schoenen schuiven van de EU, Oekraïne, NATO, VN, VS, Polen, Biden, Zelensky, Merkel, Van Balen, Guy Verhofstadt, Brussel, 'Het Westen', Jimmy James en zijn IJmuidense Party Disco Band... ofwel, iedereen en alles behalve Putin"?
Ik verbaas mij nog meer over de radio. Elk kwartier overdag (!) komt er een zogenaamde nieuwsupdate over Oekraïne op Radio 1. Er is bijna geen ruimte meer voor een normaal radioprogramma over een ander onderwerp.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 01:50 schreef Za het volgende:
Ik ben de 1 item tv, berichtgeving en discussie zat. Covid is geruisloos over gegaan in Oekraïne. Het lijkt bijna dwangmatig te worden. Ook een kritische discussie over de achtergronden waardoor het zover is gekomen is ondenkbaar.
Hoe is de stemming hier?
Ik heb er niet echt last van nog eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 15 maart 2022 01:50 schreef Za het volgende:
Hoe is de stemming hier?
Ik denk niet dat Van Balen nog een krimp gaat geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 02:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met kritisch discussie bedoel je: "Hoe kunnen we in weerwil van de feiten deze catastrofe alsnog in de schoenen schuiven van de EU, Oekraïne, NATO, VN, VS, Polen, Biden, Zelensky, Merkel, Van Balen, Guy Verhofstadt, Brussel, 'Het Westen', Jimmy James en zijn IJmuidense Party Disco Band... ofwel, iedereen en alles behalve Putin"?
Beetje de Robert Jensen van de VS, maar dan wel heel populair zodat hij ook echt een show heeft op de landelijke televisie, uiteraard FOX. De FvD kliek loopt ook weg met hem. Eva Paalinjebroek komt wel eens in z'n show dingen vertellen over Europa.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 05:56 schreef sp3c het volgende:
Wie is die Tukker Carlton nu eigenlijk en waarom komt dat iedere nacht terug?
Het westen heeft toch vele honderden miljarden van Rusland bevroren? Dat gebruiken om die leasemaatschappijen alsnog te compenseren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 01:01 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Succes met het vinden van onderdelen.
Een propagandist uit de VS.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 05:56 schreef sp3c het volgende:
Omdat Tucker dagelijks Putin's propaganda verspreidt bij Fox News en Putin daar dankbaar gebruik van maakt in eigen land als 'bewijs' dat de bevolking van de VS zich ook grote zorgen maakt over de biowapens die in de labs in Ukraine opgeslagen zouden zijn en dat ingrijpen dus wel gerechtvaardigd is.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 05:56 schreef sp3c het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 05:56 schreef sp3c het volgende:
Waar sta jij dan aan de frontlinie in plaats van je continue persoonlijke aanvallen op mensen met een andere mening in dit topic?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 01:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Altijd de mond vol over echte mannen, masculiniteit en bij de eerste de beste enge dictator met de pootjes omhoog gaan liggen.
Priceless. Weten we een beetje hoe we voortaan je gejeremieer over 'verwijfd Nederland' en 'gefeminiseerde cultuur' moeten duiden.
Jaquote:
Onzin. Zelfs de Zumwalts van een miljard zien er altijd verroest uit na inzet.quote:Op maandag 14 maart 2022 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit op m'n mobile naar een kleine stockfoto te kijken en zie direct de roestplekken. Als een likje verf al teveel gevraagd is, is gedegen onderhoud al helemaal teveel
Lukt niet met een groot Rusland. Althans, niet heel lang.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 01:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Feit is dat we het niet weten. Ik weet wel dat veel mensen in Rusland, vooral de jongere generaties, het liefste een democratische bestuursvorm willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |