SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Nee nou ja ik wil er toch een mening over hebbenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:38 schreef bitterbal het volgende:
Dat overdreven verwijfde gedrag trek ik nooit zo
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En? Gaan we allemaal Chateau Bijstand kijken straks?
Was erg gezellig. Die @dud0r is best een aardige kerel.quote:Op maandag 14 maart 2022 18:17 schreef dud0r het volgende: [..] Af en toe is Brabant best leuk @:mickytjuh woont er
En laatst nog prima gegeten in den Bosch met @:jimbo @:pheno @:notorious_roy
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:38 schreef bitterbal het volgende:
Dat overdreven verwijfde gedrag trek ik nooit zo
Waarom zou ik dat nou weer doenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En? Gaan we allemaal Chateau Bijstand kijken straks?
Daar ben je nu op aan het typenquote:
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:51 schreef Modus het volgende:
Mensen die nu nog met handschoenen fietsen
[ afbeelding ]
Dat wel ja, maar hier heb ik alles. Familie. Huis, werk, Hobby's kunnen ook makkelijk hierquote:
Daar hebben ze ook allemaal enge mensen hoor die lichaamsdelen verzamelen en zulksquote:
Mensen met roze haar zijn raar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen met roze haar zijn raar.Maar ik heb al 10 jaar geen roze haar meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dan is het goed gekomenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik heb al 10 jaar geen roze haar meer.
Heette dat vroeger voordat ze de camera hadden uitgevonden nog Monteradio?quote:Op maandag 14 maart 2022 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de hoofdstad van Uruguay is Montevideo.
quote:Op maandag 14 maart 2022 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heette dat vroeg voordat ze de camera hadden uitgevonden nog Monteradio?
eentje maar. en dat hoort bij rotterdam. daar wil je liever toch niet komenquote:Op maandag 14 maart 2022 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook allemaal enge mensen hoor die lichaamsdelen verzamelen en zulks
10 juni dacht ikquote:
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
eentje maar. en dat hoort bij rotterdam. daar wil je liever toch niet komen
[..]
10 juni dacht ik
niet op 10 juni?quote:
Eens. Den Haag is echt op alle fronten zoveel malen beter dan Rotterdam. Stel je woont in Den Haag en je verkast naar Rotterdam, dat kan echt niet hé vriendje?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
eentje maar. en dat hoort bij rotterdam. daar wil je liever toch niet komen
[..]
10 juni dacht ik
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Eens. Den Haag is echt op alle fronten zoveel malen beter dan Rotterdam. Stel je woont in Den Haag en je verkast naar Rotterdam, dat kan echt niet hé vriendje?
Dan heb je wel het IQ van een dode eekhoornquote:Op maandag 14 maart 2022 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Eens. Den Haag is echt op alle fronten zoveel malen beter dan Rotterdam. Stel je woont in Den Haag en je verkast naar Rotterdam, dat kan echt niet hé vriendje?
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb je wel het IQ van een dode eekhoorn
Roffa is leuker dan Agga hoor broederquote:Op maandag 14 maart 2022 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
straattaalquote:
Zelfde geldt voor je werk...quote:Op maandag 14 maart 2022 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar om jong en hip te klinken hoor Sweet Lake City boiquote:
ik ookquote:Op maandag 14 maart 2022 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er woensdag én donderdag
noem je mij nou iemand uit Zoetermeer?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen maar om jong en hip te klinken hoor Sweet Lake City boi
Ohnee das Koens natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2022 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
noem je mij nou iemand uit Zoetermeer?
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
noem je mij nou iemand uit Zoetermeer?
en scholliequote:
quote:
woensdag blijf ik lekker thuis werken. en even langs het zwembad met het kindquote:Op maandag 14 maart 2022 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Woensdag maar een half dagje. Dan ga ik rond de lunch weer naar huis.
Kun je eerst nog even met duudje lunchen voor je naar huis gaatquote:Op maandag 14 maart 2022 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Woensdag maar een half dagje. Dan ga ik rond de lunch weer naar huis.
ik ben er donderdag pasquote:Op maandag 14 maart 2022 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je eerst nog even met duudje lunchen voor je naar huis gaat
Dump dat broedwerpsel dan gewoon woensdag in het zwembad en ga speciaal er naartoe voor Budaquote:
En niet met de zwembadmilfs aanpappenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dump dat broedwerpsel dan gewoon woensdag in het zwembad en ga speciaal er naartoe voor Buda
Neem er gewoon een paar mee voor Buda danquote:
Ik heb op vrijdag mijn eigen zwembadmilfsquote:Op maandag 14 maart 2022 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem er gewoon een paar mee voor Buda dan
mag die zelf regelenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neem er gewoon een paar mee voor Buda dan
goed zoquote:Op maandag 14 maart 2022 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb op vrijdag mijn eigen zwembadmilfs
Ga je weer een weekendje op pad?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb op vrijdag mijn eigen zwembadmilfs
misschien daarom juistquote:Op maandag 14 maart 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
Iedereen komt naar Den Haag toe, @:dud0r en @:budapestenaar , en @:bitterbal vertrekt.
Vrouwen..
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
Iedereen komt naar Den Haag toe, @:dud0r en @:budapestenaar , en @:bitterbal vertrekt.
Vrouwen..
Ze wilde gewoon wat dichter bij mij wonenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
Vrouwen..
1 fokker kan welquote:Op maandag 14 maart 2022 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
En als ik nu zeg dat ik in Rotterdam ga wonen...
Daar heb je alleen jezelf maar mee.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
En als ik nu zeg dat ik in Rotterdam ga wonen...
ik kom er alleen voor werk en dat is als alles normaal loopt 1x per 2 wekenquote:
Dat snap ik ook wel hoor. Jij schijnt echt WOEST aantrekkelijk te zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon wat dichter bij mij wonen
quote:
Daarom is het natuurlijk ook niet waar..quote:
hij heeft wel een stalen sixpackquote:Op maandag 14 maart 2022 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel hoor. Jij schijnt echt WOEST aantrekkelijk te zijn.
Ik blijf gewoon hier hoor.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:19 schreef Haags het volgende:
Vrouwen..
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:27 schreef dud0r het volgende:
Maar ballie ik moet binnenkort ook naar Rotterdam voor werk.
quote:Op maandag 14 maart 2022 19:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel hoor. Jij schijnt echt WOEST aantrekkelijk te zijn.
Ik wil wel eens naar rotterdam zonder werkquote:
Dan vind ik Den Haag toch leuker.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil wel eens naar rotterdam zonder werk
ben met beide steden niet echt bekend.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan vind ik Den Haag toch leuker.
Valt weinig over te zeggen hoor.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja laten we het eens over Emmen hebben.
Ik ging net even google raadplegen op leuke uitjes in Emmen en omgeving.quote:
Heb je het nu over mij of over jezelf?quote:Op maandag 14 maart 2022 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Slecht sfeertje komt weer terug in de SC
Geen van beidenquote:Op maandag 14 maart 2022 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of over jezelf?
Ja hunebedden hebben we hier genoeg.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ging net even google raadplegen op leuke uitjes in Emmen en omgeving.
Hunnebed D41, D43 en D45 scoren zeer hoog.
en zo'n verrotte dierentuinquote:
En zijn ze de moeite waard?quote:
die nieuwe?quote:
lijkt me een erg hard bed om op te liggenquote:
die hunnebedden op het kerkhof zijn ook helemaal niet af.quote:Op maandag 14 maart 2022 19:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Een gemiddeld kerkhof in Den Haag is nog levendiger joh.
quote:
godver. moest grinniken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |